Bildegalleri

Du bruker en gammel nettleser, som ikke støtter denne bildevisningen. Du kan se alle bildene i bildegalleriet.
Inaktiv

Nye tomter på GAMLESTØLEN - Nøkkelferdig eksklusiv hytte på 150 m2.

Kart med kartnålGraneistølvegen, 2890 Etnedal

2023
Soverom
Sengeplasser

Les mer om bruksareal her

Fasiliteter

Innlagt vann
Turterreng

Visning

Ta kontakt for å avtale visning.

Om eiendommen

Beliggenhet

Gamlestølen i Etnedal, Valdres. Kun ca 3 timer fra Oslo. Sydvendt beliggenhet på ca. 960 moh., solrikt og med flott utsikt mot Spåtind og fjellområdene rundt.

Området er et flott utgangspunkt for turer og naturopplevelser hele året. Sommerstid er det utallige turmuligheter til fots og fine veier for sykkelturer. Fiskemuligheter (mot innløsning av fiskekort) og bademuligheter er det også.

Vinterstid er det ca 300 km med preparerte langrennsløyper, noe som har vært med på å gjøre Gamlestølen til et populært og ettertraktet hytteområde.

Generelt

Fritidseiendom på Gamlestølen, beliggenhet ca. 960 moh. Ca. 3 timter fra Oslo. Sydvendt beliggenhet, solrikt og med flott utsikt mot Spåtind og fjellområdene rundt.

Adkomst/Tomteforhold

Fra Oslo via Hadeland: Kjør RV4 til Jaren og ta av mot Fagernes/Dokka/FV 34. Følg FV 34 ca 55 km til Svingvoll og ta til venstre mot Dokka/FV 33. Følg FV 33 i 29 km og ta til høyre mot Etnedal/Etnedalsvegen/FV 251 ved Høljarast. Kjør ca 11 km til kommunesenteret Bruflat.

Fra Oslo via Hønefoss: Kjør E 16 fra Sandvika mot Hønefoss. Kjør til Bagn og ta av fra E 16 til høyre mot Tonsåsen/FV 219. Følg veien ca 9 km. På Tonsåsen krysses RV 33 (Gjøvik-Fagernes) og FV 219 følges 3,5 km til Bruflat. Ta til høyre i Bruflat, følg veien ca 300 m.

Fra Bruflat: kjør Etnedalsvegen/FV 251 nordover ca 13 km og ta til høyre mot Bakkebygda/Gamlestølen (Graneisbygde). Følg veien ca 8 km til Gamlestølen og ta til venstre på Gamlestølvegen. Etter ca 115 m ankommes automatbom som åpnes av selger via telefon.

Følg veien oppover ca 200 m og sving høyre inn Graneistølvegen.

Se også: http://www.gamlestolen.no/

Innhold

Hytta er innholdsrik med stor stue/spisestue på tilsammen 53 kvadrat. Hovedbad med badstue, ekstra toalett/ bad. 2 store soverom i 1 etg. med utgang til terrasse fra masterbedroom. Terrassen er på 40 kvadrat. Hemsestue på 16,7 kvadrat samt to soverom og eget bad på hems.

Standard

Prosjektert hytte leveres nøkkelferdig, snekkerferdig inn- og ute, inkludert kjøkken med hvitevarer, baderomsinnredninger, pipe og ildsted, flisarbeider der hvor angitt på tegning, komplett elektroinstallasjon iht. punktskjema (fåes på forespørsel). Det er varmekabler i bad og entre. Komplett torvtak.I tillegg har hytten utvendig Vedbod/skibod og innvendig bod/garderobe som gir god lagringsplass.

Våre Buen hytter har meget høy materialkvalitet. Nevnes kan solid innvendig panel på hele 19x145mm, profilert listverk, flotte trapper med innfelt eik i slitasjeområdet, 45x195mm terrasseplank, og ikke minst de mange utskjæringene og detaljene rundt om.

Det vil ellers være muligheter for tilpasninger innenfor visse begrensninger, men ta kontakt så kan vi orientere om hvilke muligheter dere har.

Ta kontakt med megler for komplett informasjon

kart
Logo

BUEN Utvikling AS

Hytta kan bli din beste investering

Annonseinformasjon

FINN-kode290574042
Sist endret29. jan. 2024 14:40
ReferanseGamlestølen

Rapporter annonse

Annonsene kan være mangelfulle i forhold til lovpålagt opplysningsplikt. Før bindende avtale inngås oppfordres interessenter til å innhente komplett informasjon fra meglerforetaket, selger eller utleier.