BESATT

Kundesenter

Arbeidsgiver
Tolkenett
Stillingstittel
Medarbeider til kundesenteret
Frist
Snarest
Ansettelsesform
Fast

Vi skal raskt besvare og håndtere våre kunder og tolker. Vi har mange innkommende telefonsamtaler som må håndteres raskt. Vi tildeler tolk og oversettere til våre oppdrag mot offentlige og private kunder.

Jobben krever at du vil inngå i turnus ordning, hvor du vil jobbe enkelte netter for så å ha fri på dagen. Utover dette er vanlig arbeidstid 08-16. Alt arbeid utføres i våre moderne lokaler.


Hvis du har lyst til å jobbe i et hektisk og ungt miljø?


Arbeidsoppgaver

·      Håndtere mange innkommende henvendelser per telefon og e-post

·      Sørge for at bestillinger blir betjent så raskt som mulig

·      Turnus - døgnåpen vakttelefon (3-4 dager i en uke ca. hver syvende uke)


Personlige egenskaper

·      God til å kommunisere og er rask og konkret i telefonen

·      Får utført oppgavene raskt

·      Serviceinnstilt og gode samarbeidsevner


Utdanning/erfaring

·      Gjerne erfaring fra kundeservice på telefon

·      God IT-kompetanse og være rask på tastaturet

·      Meget god fremstillingsevne på norsk

·      Gjennomført minst videregående skole


Vi tilbyr for stillingen

·      Varierte og hektiske dager i et superentusiastisk miljø

·      Morsomme, dedikerte, unge og dyktige kolleger

·      Spennende jobb i et selskap i sterk vekst

·      Trivelige lokaler sentralt i Oslo, rett ved Stortinget


Oppstart: snarest

Om arbeidsgiveren

Tolkenett har vært en ledende leverandør av tolke- og oversettelsestjenester siden 2003. Vi er en effektiv og faglig sterk organisasjon. Hovedsakelig leverer vi tolke- og oversettelsestjenester til offentlig sektor og har rammeavtaler med mange kommuner, fylkeskommuner, sykehus i Norge og NAV.

Nettverk
Facebook
Sektor
Privat
Antall stillinger
4
Sted
Pilestredet 9, 0180 Oslo
Bransje
Helse og omsorg,
Konsulent og rådgivning,
Annet
Stillingsfunksjon
Kontor og administrasjon / Sentralbord,
Kundeservice
Arbeidsspråk
Norsk

Nøkkelord

kundeservice, kundeservice og support, call senter

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Sahifa Batool
Stillingstittel
Leder kundesenteret
Mobil
98 90 63 57
Kontaktperson
Ina Olsen
Stillingstittel
Leder kundesenteret
Mobil
94 00 58 31
Følg firma
59 følger dette firmaet

Pilestredet 9, 0180 Oslo

Annonseinformasjon

FINN-kode 268459818
Sist endret 26. feb. 2024 16:38

Rapporter annonse