Økonomisk & Administrativ leder for Advantek Norge
- Arbeidsgiver
- Advantek AS
- Stillingstittel
- Økonomisk & Administrativ leder
- Frist
- 31.08.2022
- Ansettelsesform
- Fast
Advantek gruppen har et sterkt fokus på mennesker. Vi tror at en sterk lagfølelse er nøkkelfaktor i å kunne levere de beste tjenestene. God kulturbygging står sterkt i vår bedrift, og dette er et punkt som alltid står øverst på agendaen på våre møter. For å lykkes i å levere de beste løsningene til våre prosjekt og våre kunder, mener vi at det er helt essensielt at vi skaper en sterk kultur som bygger trivsel og lagfølelse hos våre ansatte.
Advantek er for tiden i en spennende og sterk vekst. Vi oppretter derfor en ny stilling som økonomisk og administrativ leder for Advantek Norge, med arbeidsplass ved vårt hovedkontor i Kristiansand. Her får du muligheten til å være med å påvirke egen stilling, samt være en viktig brikke i Advantek Gruppen’s spennende reise!
Ønskede kvalifikasjoner er:
v Utdanning og erfaring fra økonomi/regnskap
v Erfaring fra arbeid innen økonomi og administrasjon
v Trives med administrative oppgaver/HR relaterte oppgaver
v Opptatt av å bidra i arbeidet med å opprettholde et godt arbeidsmiljø
v Gode digitale kunnskaper
v Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk
Arbeidsoppgaver:
v Ansvar for økonomistyring for Advantek Norge
v Ansvarlig for bokføring, regnskap og lønn
v Ansvarlig for å koordinere med regnskapsbyråene i de ulike landene vi opererer i, og sy sammen disse regnskapene med konsernet og morselskapet i Norge.
v Ansvarlig for å koordinere HR arbeidet i Advantek Norge, i samarbeid med lederne for de ulike avdelinger
v Andre administrative oppgaver
Vi tilbyr:
Du vil bli del av et spennende selskap i vekst. Du vil jobbe ved Advantek sitt hovedkontor på Sør Arena, hvor vi har et sterkt faglig miljø og et godt kollegialt fellesskap.
Advantek er en dynamisk organisasjon, med kun den nødvendige mengde av rammer og rutiner. Vi kan tilby deg en arbeidshverdag der du ikke blir detaljstyrt, og der du må tenke og ta avgjørelser selv.
Vi legger mye vekt på en god onboardingsprosess for nyansatte, hvor både ledere og medarbeidere vil gi en god mottakelse og nødvendig opplæring.
Når det gjelder forståelsen av våre produkter og leveranser, er vår erfaring at dette ikke er noen showstoper for å lykkes. Du vil få nødvendig opplæring av oss. Det som blir avgjørende for å lykkes er dine personlig egenskaper.
Vi tilbyr en fleksibel arbeidshverdag og konkurransedyktige betingelser.
Vi er opptatt av trivsel og felleskap, og legger derfor til rette for jevnlige sosiale sammenkomster.
Gode pensjonsordninger og egen helseforsikring.
Om arbeidsgiveren
Vi er et innovativt teknologiselskap med fokus på å skape de beste løsningene for våre kunder. Vi er fleksible, dynamiske og tar gode og raske avgjørelser. Siden 2008 og frem til i dag har Advantek Gruppen vokst til å bli en sterk aktør på markedet ved å levere tjenester til store, kjente selskap i Skandinavia, på det kontinentale Europa og etter hvert også globalt. Vi har en sterk tilstedeværelse i industriutviklingen knyttet til automatisering og digitalisering. På samme tid har vi klart å opprettholde en god posisjon innenfor våre tradisjonelle nøkkelområder som Prosess, Mekanisk, Elektro og Multidisiplin Analyse. Advantek Gruppen består av 150+ ansatte og opererer i tre land; Sverige, Portugal og Norge.
- Nettverk
- Facebook, LinkedIn
- Sektor
- Privat
- Lederkategori
- Leder
- Sted
- Stadionveien 21, 4632 Kristiansand S
- Hjemmekontor
- Delvis hjemmekontor
- Bransje
- HR, organisasjonsutvikling og rekruttering,
- Konsulent og rådgivning,
- Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon
- HR, personal og rekruttering,
- Kontor og administrasjon,
- Økonomi og regnskap
Nøkkelord
administrativ leder, økonomisk leder, regnskap, HR, bokføring
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Kenneth Kårikstad
- Stillingstittel
- CEO Advantek Group
- Mobil
- 90 54 19 90
Stadionveien 21, 4632 Kristiansand S