Ekstrahjelp til vårt kundesenter
- Arbeidsgiver
- Den Norske Opera & Ballett
- Frist
- 05.06.2022
- Ansettelsesform
- Vikariat
Vårt kundesenteret trenger flere ekstrahjelper til å dekke ledige vakter ved fravær. Kundesenteret i DNO&B dekker vakter i billettluken, resepsjonen/sentralbord og på billett- og supporttelefon. Kundekonsulentene jobber turnus fordelt på dag- og kveldsvakter samt annen hver helg. Vi søker etter ekstrahjelp til å dekke inn vakter hvis en av våre faste medarbeidere har fravær. Det vil kunne bli tilkalling på kort varsel, men også tildeling av vakter på flere uker ved lengre fravær.
Følgende arbeidsoppgaver er tillagt stillingen:
- Salg av billetter og produkter i vår nye, flotte sammenslåtte billettluke og operabutikk
- Kassaoppgjør og andre administrative oppgaver knyttet til bla kundebehandling, billettsalg og -system
- yte god service til våre kunder i kjøpsprosessen
- sette deg godt inn i, og formidle informasjon om alle Operaens aktiviteter
- andre oppgaver ved behov
- betjene sentralbord og resepsjon
Du må ha
- en utpreget "skulle bare mangle"-holdning og et stort engasjement for service
- interesse for en eller flere av kunstformene våre; opera, ballett og klassisk musikk, og lyst til å sette deg godt inn i forestillingene og konsertene våre
- en fleksibel holdning til arbeidsoppgaver og arbeidstid
- gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, og være løsningsorientert og ansvarsbevisst
- god skriftlig og muntlig fremstillingsevne og gode språkkunnskaper. Du må beherske minimum norsk og engelsk
- stor arbeidskapasitet og raskt kunne sette deg inn i nye arbeidsoppgaver
- evne til å jobbe selvstendig og til å takle et til tider hektisk arbeidsmiljø
Det er en fordel om du har
- eller er under relevant utdanning f.eks. innenfor salg, kundeservice, kunst- eller kulturfag
- erfaring med billettsystem, telefonsystem, sentralbordtjeneste og/eller adgangskontroll
- økonomisk forståelse og erfaring fra kassaoppgjør
- erfaring fra og forståelse for rollen som kundebehandler
- salgskompetanse og /eller erfaring fra liknende serviceyrker
Vi kan tilby
- pensjons- og gruppelivsforsikring
- muligheten til å få service- og kundeerfaring fra Norges største kulturvirksomhet
- nødvendig opplæring i kundesenterets arbeidsoppgaver, rutiner og systemer
- lønn etter tariffavtalen mellom DNO&B - Creo/Fagforbundet/NTL/NLL
Info
Stillingen er forankret i Front of House og rapporterer til leder for kundesenteret. Vennligst legg inn søknadsbrev og cv.
Tiltredelse: Ca. 8. august 2022.
Eventuelle spørsmål om stillingen kan rettes til, Lena Langgåt Rustad, på e-post lena.rustad@operaen.no.
Den Norske Opera & Ballett ønsker å stimulere til et godt arbeidsmiljø preget av mangfold. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn eller etnisk bakgrunn.
Den Norske Opera & Ballett har offentlige søkerlister.
- Nettverk
- Sektor
- Privat
- Sted
- Kirsten Flagstads plass, 0106 Oslo
- Bransje
- Kunst og kultur
- Stillingsfunksjon
- Kundeservice
Nøkkelord
billettsalg, kundeservice, telefonsalg
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Lena Rustad
- Stillingstittel
- Leder kundesenter
Kirsten Flagstads plass, 0106 Oslo