Er du god på å stille åpne spørsmål?
- Arbeidsgiver
- Academic Work
- Stillingstittel
- Prosjektmedarbeider
- Frist
- Snarest
- Ansettelsesform
- Vikariat
Er du interessert i å finne ut av hvorfor folk gjør som de gjør? Vi søker vi deg som vil bistå i et spennende digitaliseringsprosjekt!
Informasjon om stillingen
Som Prosjektmedarbeider vil du bistå i et prosjekt som dreier seg om å skape et nytt digitalisert og "spillmodifisert" opplæringsprogram for selskapets service-ansatte. Selskapet tilbyr samtlige servicetjenester som kreves for at et næringsbygg eller kontor skal fungere godt og effektivt. Det være seg renhold, eiendomsdrift og kantine. For å få dyktige medarbeidere som er god på service, er man avhengig av gode opplæringsprogram. Prosjektet du vil bistå på, skal være med å sette sammen et nytt opplæringsprogram som skal sørge for enda høyere kvalitet av selskapets servicetjenester.
I prosjektet vil du undersøke hvordan rutinene er i dag og hva som er viktig for å få de mest fornøyde kundene. Du vil dra ut i "felten" og observere, stille spørsmål, sammenligne og kartlegge. Sammen med samarbeidspartner Attensi, som står for digitale opplæringsprogram gjennom såkalt "gamification" ønsker selskapet å få et nytt opplæringsprogram med spillbasert opplæring, tilpasset de ulike servicerollene. Du vil samarbeide med og rapportere til Head of Customer Experience, og vil også kunne sparre med andre support-eksperter på huset.
Dette er i første omgang en prosjektbasert stilling over to uker i sommer, men det kan også bli mer utover dette. Rollen er fleksibel og oppstartsdato kan diskuteres.
Arbeidsoppgaver
- Dra ut i "felten" og observere og kartlegge dagens rutiner innen de ulike serviceområdene
- Stille spørsmål til medarbeidere og brukere av tjenestene
- Lage rapporter ut ifra det du finner, og rapportere til Head of Customer experience
- Lage manus til opplæringsplattformen
- Delta i møter med Attensi
- Andre forefallende oppgaver
Vi søker deg som
- Er god på å stille åpne spørsmål
- Er nysgjerrig og ikke redd for å utforske
- Formulerer deg godt skriftlig
- Som person er du selvgående, strukturert, modig og initiativtrik
Annen informasjon
Oppstart: Etter avtale
Plassering: Oslo
Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Vår kunde har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.
Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, og annonsen kan bli stengt før rekrutteringsprosessen er avsluttet dersom vi har satt i gang med screening eller intervjuer
Om arbeidsgiveren
Vår kunde tilbyr samtlige servicetjenester som kreves for at et næringsbygg eller kontor skal fungere godt og effektivt. Mer informasjon om vår kunde vil du få videre i prosessen.
- Sektor
- Privat
- Sted
- Nydalsveien 33, 0484 Oslo
- Hjemmekontor
- Delvis hjemmekontor
- Bransje
- PR, informasjon og kommunikasjon,
- HR, organisasjonsutvikling og rekruttering,
- Forskning, utdanning og vitenskap
- Stillingsfunksjon
- HR, personal og rekruttering,
- Annet,
- Samfunnsviter
Nøkkelord
hr, prosjektledelse, samfunnsvitenskap, psykologi
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Ida Vidnes Lauritzen
- Stillingstittel
- Consultant Manager
- Telefon
- 23 00 90 70
Nydalsveien 33, 0484 Oslo