Vil du være en del av vårt levende kundesenterteam?
- Arbeidsgiver
- Consort AS
- Stillingstittel
- Kundekonsulent
- Frist
- Snarest
- Ansettelsesform
- Fast
Vi søker etter selvstendige, engasjerte og positive kundekonsulenter som liker å snakke med folk på telefonen. Se video om oss i annonsen.
Tre faste stillinger ledig som kundekonsulent i Oslo!
Våre oppdragsgivere er bl. a. banker og finansielle institusjoner, og Consort blir ofte brukt for å hjelpe med f.eks. antihvitvaskingsarbeid, kunderådgivning og samtykkeinnhenting. Vi trenger flinke folk som ønsker å bidra til et av byens beste arbeidsmiljø!
Arbeidssted vil fortrinnsvis være i flotte lokaler på Fyrstikktorget på Helsfyr.
Arbeidstiden er 08-16 eller 08:45-17. Vi tilbyr, ihht personalhåndbok, arbeid hjemmefra i perioder der det er hensiktsmessig. For riktige kandidater kan også arbeidssted være hos en av våre spennende oppdragsgivere innenfor bank og finans. Vi representer kun store, seriøse og godt kjente merkevarer, og det er vi stolte av.
Stillingen kan for den riktige kandidaten også inkludere oppfølging av kundedialog, gjennomføring av møter og signering av avtaler.
I Consorts avdeling i Oslo har vi et ungt og sprekt miljø, gjennomsnittsalderen er 26 år. Hos oss jobber det engasjerte, dyktige og flotte folk som liker å være en del av noe større. Avdelingen i Oslo åpnet opp i 2019 på Nydalen, og har siden hatt en gradvis og riktig vekst, så riktig vekst at vi har flyttet lokaler til Helsfyr. Her holder vi til hyggelige lokaler med butikker, restauranter, apotek og t-bane få steinkast unna. I dag er det 32 ansatte på avdelingen, og vi er stolte av hva vi får til sammen- vi heier hverandre frem- og vi elsker nye kollegaer på kontoret! Vi deler vår suksesshistorie med deg og gir deg de riktige verktøyene for å lykkes!
Vi tilbyr:
• Fast timelønn.
• Fast ansettelse i 100% stilling
• Spennende og inkluderende arbeidsmiljø i et selskap i kraftig vekst.
• Et godt arbeidsmiljø i en bedrift som er sertifisert Great Place To Work fem år på rad. Vi ser, støtter og utvikler alle ansatte.
• Solid produktopplæring og påkrevde sertifiseringer.
• Tett oppfølging og kompetansebygging.
• Internt kompetanseutviklingskurs med fokus på psykologi, teknikker og motivasjon
Arbeidsoppgaver:
• Kundebehandling; velkomstsamtaler, innhenting av kundeinfo.
• Forsikringsformidling, mulighet for utvikling og ekstra kompetanse.
• Produktsalg, mersalg til eksisterende kunder.
• Egenansvar for resultater og måloppnåelse.
• Mulighet for utvikling med autorisasjoner og utvidet ansvar.
Ønskede egenskaper:
• Selvgående og selvstendig.
• Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
• Ambisiøs, målrettet og med en god mental innstilling, gjerne med et sunt konkurranseinstinkt.
• God til å planlegge, organisert og med en evne til å styre egne resultater.
• Pålitelig og ryddig.
• Positiv bidragsyter til et godt arbeidsmiljø.
• Erfaring med kundebehandling teller positivt, men er ikke påkrevd.
Kan du være den personen vi ser etter? Mulighet for snarlig oppstart for de rette kandidater!
Når du søker, så er det viktig at du legger ved søknad og CV. Vi kaller inn til intervju fortløpende.
Om arbeidsgiveren
Godt arbeidsmiljø fører til gode relasjoner. Vi opplever at mange søker jobb i Consort etter å ha hørt hvordan vi har det. Vi er opptatt av å ta vare på den enkeltes behov, trivsel og potensial. Flere og flere som starter i Consort får muligheten til å starte en karrierevei innen f.eks. bank/økonomi og forsikring - alle muligheter!
- Nettverk
- Sektor
- Privat
- Antall stillinger
- 3
- Sted
- Karoline Kristiansens veg, 4, 0661 Oslo
- Hjemmekontor
- Delvis hjemmekontor
- Bransje
- Bank, finans og forsikring,
- Konsulent og rådgivning,
- PR, informasjon og kommunikasjon
- Stillingsfunksjon
- Kontor og administrasjon,
- Kundeservice,
- Salg
Nøkkelord
kundekonsulent, call senter, kundeservice, salg, kundeservice og salg
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Olav Wiiburg
- Stillingstittel
- Salgsleder
- Mobil
- 47 17 33 55
- Nettverk
Karoline Kristiansens veg, 4, 0661 Oslo