Utløpt

Vi søker etter deg som har lyst til å lære mer om fakturahåndtering og få din første erfaring innen økonomifeltet!

Arbeidsgiver
Centric Finance Professionals AS
Stillingstittel
Fakturamedarbeider
Frist
Snarest
Ansettelsesform
Bemanningsbyrå
Er du nyutdannet, eller kanskje student med ønske og kapasitet om å jobbe 100 % ved siden av studiene i en periode? Er du på jakt etter din første erfaring innen økonomi? Da ønsker jeg å komme i kontakt med deg! Dette er en gylden mulighet til å få en fot innen økonomiverdenen og din første arbeidserfaring etter/under studiene.

Vår spennende kunde sentralt i Oslo ser nemlig etter en sulten, arbeidsom og nysgjerrig fakturamedarbeider til et vikariat, med mulighet for forlengelse. Du vil jobbe med behandling av inngående fakturaer, herunder verifisering, avvikskontroll og postering av fakturaer, samt en del behandling av EDI-fakturaer.

Kort forklart vil arbeidshverdagen din foregå på denne måten:

Vår kunde mottar svært mange fakturaer på både mail og EHF. For at fakturasystemet skal fungere best skjer det en automatisk tolkning av fakturaen i systemet. Denne tolkningen er likevel ikke 100 %, og det er viktig at du er nøyaktig i ditt arbeid når du skal gå igjennom alle fakturaer for å se etter eventuelle feil. Når du finner feil og mangler på den innleste fakturaen skal du rette opp i feilene, og sende den videre til bokføring. Du skal også jobbe med manuell håndtering av kreditnota, og hjelpe de andre i regnskapsavdelingen med annet forefallende arbeid.

Ønskede kvalifikasjoner:
  • Økonomisk utdannelse
  • Har erfaring med bruk av regnskapsprogrammer, og/eller setter deg raskt inn i IT systemer
  • Har god økonomi- og regnskapsforståelse
  • Fleksibel og tilpasningsdyktig for å komme i gang raskt i engasjementet

Hvem vi søker etter:

  • Vi søker derfor etter deg som har engasjement og iver for å lære oppgaver innen faktura
  • Du må trives med rutineoppgaver, men samtidig ha øynene med deg for å se hvor du eventuelt kan bidra når det trengs
  • Du er nøyaktig i ditt arbeid og har øye for detaljer
  • Du er selvstendig, men trives også med å være del av et team
  • Du tar IT/datasystemer raskt og setter deg raskt inn i nye arbeidsoppgaver

Vi kan tilby:

  • Du vil bli ansatt i Centric Finance og leid ut til vår kunde i oppdragsperioden. Etter det vil det være muligheter for fast ansettelse hos vår kunde. Vi i Centric er revidert arbeidsgiver som er et viktig kvalitetsstempel for bemanningsbedrifter! Det betyr at du som arbeidstaker hos oss kan føle deg trygg på at vi jobber med kvalitet i alle ledd, og sørger for at du blir tatt godt hånd om. For eksempel sørger vi for at du får rettferdige og konkurransedyktige betingelser hos din oppdragsgiver på lik linje med de fast ansatte i selskapet
  • Videre vil du få tett oppfølging og føle deg ivaretatt av både oppdragsgiver og Centric som øvrig arbeidsgiver
  • Hos vår kunde får du utfordrende oppgaver med mulighet til å påvirke og forbedre arbeidsprosesser
Hvordan søker jeg?

Om dette høres spennende ut kan du sende inn en søknad og legge ved CV, vitnemål og eventuelle attester. Har du spørsmål vedrørende stillingen kan du kontakte Aurora Brynildsen på mail: aurora.brynildsen@centric.eu, eller tlf: +47 406 10 699.

Søknadsfrist er 27 september, men søk gjerne før, da vi går igjennom søknader fortløpende. 

På grunn av GDPR tar vi ikke imot søknader på mail, så last opp din CV, vitnemål og attester via vår søkerportal.

Om arbeidsgiveren

Centric Finance Professionals er spesialister på bemanning og rekruttering innen økonomi og arkiv. Vi er en del av Centric-konsernet med over 5000 ansatte i Europa. I Norge har vi en spennende reise foran oss. Vi har en ambisiøs målsetning om sterk vekst og er derfor på jakt etter de beste hodene innen økonomi og arkiv. I Centric vil du få utfordrende oppdrag i et sterkt fagmiljø. Vi tilbyr faglig utvikling og utfordrende oppdrag hos noen av landets mest spennende selskaper. Vi har vårt hovedkontor i Oslo og regionskontorer som dekker store deler av Viken.

Nettverk
Facebook, LinkedIn
Sektor
Privat
Sted
Kirkegata 15, 0153 Oslo
Bransje
Butikk og varehandel
Stillingsfunksjon
Økonomi og regnskap,
Økonomi og regnskap / Regnskap

Nøkkelord

Fakturamedarbeider, Faktura, Økonomi, SAP, Fakturahåndtering

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Aurora Brynildsen
Stillingstittel
Rådgiver
Telefon
40 61 06 99
Nettverk
LinkedIn
Følg firma
341 følger dette firmaet

Kirkegata 15, 0153 Oslo

Annonseinformasjon

FINN-kode 232174975
Sist endret 16. sep. 2021 22:58

Rapporter annonse