Customer Service Advisor i et av Norges raskest voksende proptech-selskap?
- Arbeidsgiver
- Marketer Real Estate Technologies AS
- Stillingstittel
- Customer Service Advisor
- Frist
- Snarest
- Ansettelsesform
- Fast
Marketer er et av de ledende proptech-selskapene i Europa, og leverer automatiserte og datadrevne SaaS-løsninger designet for å revolusjonere eiendomstransaksjoner globalt.
Vi leter etter nye talenter for å drive vår vekst videre og søke nå to serviceinnstilte deltidsansatte med svært gode kommunikasjonsevner. Ditt ansvarsområde vil være kundeservice og å sørge for at alle kampanjer blir levert i tide med høy kvalitet.
Dine oppgaver:
Du vil ta imot henvendelser og støtte alle kunder ved å svare på forespørsler på e-post, telefon og chat, både på norsk og engelsk. I tillegg vil du også skrive korte kampanjetekster og følge opp enkle tekniske henvendelser. Du vil motta opplæring fra motiverende og støttende kolleger i digital markedsføring, samt systemer som Facebook Business Manager og Google Analytics.
Det vil være mellom 2-4 kvelds-/helgevakter per uke. Du må også være villig til å jobbe noen skift i forbindelse med ulike helligdager og ferie.
Starten på enhver karriere i Marketer består av produktforståelse, samt å bli kjent med kundene våre og deres behov. Vi vil sikre at du utvikler en solid forståelse av forretningsmodellen og våre systemer, slik at du kan gi profesjonell støtte og gode svar til våre kunder. Du vil få tid og mulighet til å bli godt kjent med både selskapet og eiendomsbransjen, og vi vil gi den nødvendige opplæringen for at du skal lykkes og videreutvikle din egen karriere. Vi leter etter en kollega som er åpen for å bygge en fremtid hos Marketer, samtidig som du vil lære mer om digital markedsføring og eiendom.
De umiddelbare oppgavene for din stilling er:
- Svare på henvendelser fra kunder via e-post, telefon og chat med høy kvalitet
- Opprettholde god responstid og sikre fornøyde kunder
- Sørge for at digitale annonser er av høy kvalitet og blir levert i tide
- Informere om tekniske henvendelser til riktig avdeling i selskapet
- Hjelpe til med å løse enkle tekniske henvendelser
Din kompetanse og egenskaper:
- Du tar for tiden en bachelor- eller en mastergrad i relevante fag
- Du kommuniserer godt
- Du behersker norsk og engelsk godt, både skriftlig og muntlig
- Du er serviceinnstilt og positiv
- Du er veldig strukturert, ivrig etter å lære, og kan lett tilpasse deg
Vi tilbyr:
- Mulighet for fulltidsstilling etter at studiene er bestått
- Erfaring med systemer som Freshdesk, Intercom, Facebook Business Manager og Google Analytics
- Åpent kontorlandskap med et godt arbeidsmiljø
- Sosiale kolleger og aktiviteter
- Engasjerte kolleger som gjør alt for å lykkes
- Mulighet for hjemmekontor under enkelte vakter som kveld, helg og i ferier
- Alt nødvendig utstyr
- Sentral beliggenhet på Tjuvholmen i Oslo
Ønsket oppstart er så snart som mulig, og vi behandler søknader fortløpende.
Om arbeidsgiveren
Marketer er et av de ledende proptech-selskapene i Europa og har etablert seg som en tydelig leverandør av automatiserte løsninger for digital markedsføring av bolig- og næringseiendom. Marketer betjener nå kunder i mer enn 20 land på alle kontinenter.
Gjennom vår egenutviklede teknologi og markedsledende SaaS-løsning kan avanserte og datadrevne digitale markedsføringskampanjer både utarbeides og gjennomføres med lite manuell involvering. Kampanjer støttes godt av kunstig intelligens som håndterer alt fra produksjon, design, nettsider og mediekjøp. Løsningen overvåker kontinuerlig resultater og optimaliserer ytelsen, og sikrer dermed at våre kunder opplever maksimal effekt fra sine markedsføringsressurser.
Vi driver også boligmarkedsportalene newbuilds.com og eiendom.no utelukkende for nybygg. Disse omfatter prosjekter som er planlagt, under bygging og tilgjengelig for salg på tvers av alle eiendomsutviklere.
- Nettverk
- Sektor
- Privat
- Antall stillinger
- 2
- Sted
- Tjuvholmen Allé 3, 0252 Oslo
- Bransje
- Eiendom,
- IT,
- Markedsføring og annonsering
- Stillingsfunksjon
- IT drift og vedlikehold / IT-support,
- Kundeservice,
- Markedsfører
Nøkkelord
Support, Kundekonsulent, Kundebehandler, Kundeservice, Markedsføring
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Vincent Aardalsbakke
- Stillingstittel
- Chief Operating Officer
- Kontaktperson
- Kine Kløve Ødegaard
- Stillingstittel
- Recruiter
- Mobil
- 99 24 83 30
Tjuvholmen Allé 3, 0252 Oslo