Utløpt

Ønsker du en spennende, meningsfull & trygghetsskapende deltidsjobb, eventuelt ved siden av studier?

Arbeidsgiver
Sector Alarm
Stillingstittel
Alarmoperatør deltid
Frist
Snarest
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med Sector Alarm AS

Vi søker flere deltids alarmoperatører til vår alarmstasjon!  

Din kjerneoppgave i stillingen som alarmoperatør vil være å håndtere alarmer, og ha kontakt med våre kunder over telefon. Det er ikke mange steder du blir like god til å ha mange baller i luften som hos oss. En arbeidsdag på alarmstasjonen er aldri lik, og du vil lære deg å håndtere mennesker i vidt forskjellige situasjoner. Samtalene med kundene har én ting til felles; du vil bidra til å skape trygghet for våre kunder, og med jevne mellomrom også redde dagen til kunden. Er du student og på søken etter en givende deltidsjobb ved siden av studiene dine? I så fall, kan dette være midt i blinken for deg.

De ledige deltidsstillingene er på 20 eller 25%. I en 20% stilling jobber du annenhver helg, og i en 25% stilling jobber du hver tredje helg og en kveld i uken. Det vil også være muligheter for å ta på seg ekstravakter. Dette er en stilling som fint lar seg kombineres med for eksempel studier.  


Arbeidshverdagen på alarmstasjonen   
 

Dine arbeidsoppgaver er avgjørende for at våre kunder kan ha en sikker og trygg hverdag. Din viktigste arbeidsoppgave som alarmoperatør er å besvare og behandle utløste alarmmeldinger ute hos våre kunder. Når alarmen går kan kunden være stresset, og da er det ekstra viktig at du som alarmoperatør er rolig og klarer å avklare kaotiske situasjoner på kort tid. Du vil ha kontakt med våre samarbeidspartnere, gjennom å styre vektere til aktuelle adresser, samt å opprettholde kontakt med relevante og aktuelle nødetater, som brann, politi og ambulanse. Arbeidsoppgavene dine inkluderer også behandling av andre tekniske meldinger, kundeveiledning og andre administrative oppgaver som tildeles etter behov. Heldigvis er som oftest er alarmen utløst ved et uhell, men det skal du aldri ta for gitt. Du skal uansett være forberedt på å opptre som kundens reddende engel.         


What’s in it for me?
       

Er du litt usikker på om dette er riktig stilling for deg, og om du vil mestre den? Du vil få all nødvendig opplæring og trening gjennom vårt interne kursakademi fra dag en, slik at du føler deg trygg på arbeidsoppgavene dine. I jobben som alarmoperatør vil du få støtten, veiledningen og oppfølgingen som trengs for å mestre jobben. Du vil også få jevnlig tilbakemelding på jobben du gjør, slik at vi sammen blir stadig flinkere dag for dag.

Vi vet ikke hva du ønsker for din fremtidige karriere, men det vi kan si med sikkerhet er at det finnes mange muligheter hos oss. Vi har mange eksempler på personer som har tatt flere karrieresteg, både på tvers av avdelinger og landegrenser, mye takket være gode kurs og utviklingsmuligheter i selskapet – vi har flere relevante eksempler på dette, også på alarmstasjonen. Vi håper også at du er like opptatt av utvikling og interne karriere muligheter som det vi er, slik at du stadig utvikler deg som person og alarmoperatør. 

  • Nøye planlagt skiftordning
  • Gode lønnsbetingelser
  • Vi tar kostnaden for din vekterutdannelse
  • Egen kantine hvor det blant annet serveres varm mat hver dag
  • Grundig opplæring som gjør deg trygg i en viktig rolle

Ønsker du å se hvordan våre ansatte har det på jobb anbefaler vi deg å ta en titt på vår instagramprofil @sectoralarmhverdag


Vi ser etter deg som:  

  • Har erfaring med generell kundeservice. Har du erfaring med kundeservice over telefon er det enda bedre
  • Har generelle datakunnskaper
  • Har meget gode kommunikasjonsferdigheter i norsk, muntlig og skriftlig          
  • Har gode kommunikasjonsferdigheter i engelsk, muntlig          
  • Har mulighet til å gjennomføre vekterkurs/nasjonal vekterutdanning før tiltredelse. Har du dette fra før av er det fint, men det understrekes at det ikke er et krav for å søke på, eller være aktuell for stillingene. Det viktigste er at du har anledning til å gjennomføre kurset, som går over 5 uker, tirsdag-torsdag 16.00-21.00, og betales av Sector Alarm. Tidspunktet for gjennomføring tilpasses etter ditt behov og ønske, stor fleksibilitet.
  • Sector Alarm er et sikkerhetsselskap som krever tilfredsstillende vandel. Den som ansettes må levere en tilfredsstillende uttømmende vandelsattest før ansettelse. Vi vil bistå deg i denne prosessen. 


Vi ønsker en kundeorientert alarmoperatør med gode samarbeids- og kommunikasjonsevner som sørger for at kunden blir godt møtt. Du må trives i et dynamisk miljø med høyt tempo, akutte situasjoner og varierte oppgaver. Vi har spennende og hektiske arbeidsdager, så det er viktig at du er utholdende og effektiv selv under press. Som person er du hele tiden lærevillig, pålitelig og selvgående. Du tar eierskap til arbeidsoppgavene dine og viser pågangsmot når det trengs. Det er en fordel at du liker å jobbe etter fastsatte mål og rutiner, og at du trives med telefonen som ditt viktigste arbeidsverktøy.

Oppstartdato avtales nærmere, men det er ønskelig med tiltredelse og opplæring i stillingen fortløpende.

Har du spørsmål angående rekrutteringsprossen eller stillingen, er du velkommen til å sende en epost til Recruitment Specialist, Celin Voldsæter, celin.voldsaeter@sectoralarm.no eller ringe +47 926 26 253.

Til informasjon: Vi ber aldri om BankID-informasjon i forbindelse med søknad eller rekrutteringsprosessen. Om du blir bedt om å oppgi dette kan det være et svindelforsøk.

Om arbeidsgiveren

Sector Alarm er en av Europas ledende leverandører av sikkerhet, og har mer enn en halv million fornøyde og trygge kunder i Europa. I over 25 år har vi levert sikkerhet til våre kunder gjennom å tilby alarmløsninger med svært høy kvalitet for private hjem og bedrifter med utmerket kundeservice, noe som fremgår av vår kundetilfredshet på 95/100.

Sector Alarm har hatt en sterk vekst gjennom årene, og har en spennende og lovende fremtid med fokus på ytterligere vekst i både nye og eksisterende markeder. Vi har over 2700 ansatte i Norge, Sverige, Finland, Irland, Spania, Frankrike og Italia, og har fokus på å ansette de riktige menneskene. Med de riktige menneskene på de riktige stedene i organisasjonen har vi tatt en sterk markedsposisjon i landene vi opererer i, fordi vi kan tilby våre kunder toppmoderne sikkerhetsløsninger.

Vi tilbyr spennende karrieremuligheter i et selskap med en ambisiøs vekststrategi. Hvis du deler vår lidenskap innen å tilby innovative produkter som gir sikkerhet og trygghet til mennesker i private hjem eller hos småbedrifter, er 100 % kunde- og målfokusert, og leter etter en rolle der du kontinuerlig kan utvikle deg mens du jobber med fantastiske kolleger i et morsomt og fartsfylt miljø, vil vi gjerne høre fra deg.

Nettverk
Facebook
Sektor
Privat
Antall stillinger
2
Sted
VITAMINVEIEN 1 A, 0485 Oslo
Bransje
Politi og sikkerhet
Stillingsfunksjon
Kundeservice,
Brukerstøtte/support,
Vakt og sikkerhet

Nøkkelord

Kundeservice, kundeveiledning, sikkerhet, alarmstasjon, student

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Celin Voldsæter
Stillingstittel
Recruitment Specialist
Telefon
92 62 62 53
Nettverk
LinkedIn
Følg firma
837 følger dette firmaet

VITAMINVEIEN 1 A, 0485 Oslo

Annonseinformasjon

FINN-kode 230520763
Sist endret 28. sep. 2021 22:00

Rapporter annonse