Utløpt

Administrativ og eiendomsforvalter (Administrative and Property Manager)

Arbeidsgiver
Akers Have Apartments AS
Stillingstittel
Administrasjonsleder
Frist
Snarest
Ansettelsesform
Fast

** Søknadsfrist er 03.09.2021 **

Jobben til administrasjons- og eiendomssjef i Akers Have Apartments / BOAS AS vil være å levere drift og ledelse av følgende selskaper i BOAS AS -organisasjonen / selskapet:


  1. Akers Have Apartments AS: Kortsiktig leasing/utleie (1 måned-6 måneders utleie)
  2. AkersEleven Eiendom AS & Heimdalsgata 1 AS: Langtids leasing/utleie (7-5 ??års leie)
  3. Heimdalsgata 3 AS : Langtids Parkeringsleie
  4. Bygdøy Alle 10 AS: Langsiktig leasing/utleie (3-5 års utleie). Bolig- og kommersielle leieavtaler


I alle 3 eiendommene har vi totalt 55 leieleiligheter, 12 kontorlokaler og et parkeringshus.


Jobben er delt i 2 deler:


1.Administrativ leder:

a) Budsjettering og regnskap

  • Arbeider med regnskapsfører og kontroller i styret bruk av regnskapsprogramvaren Tripletex og OneStop
  • Sett budsjetter, overvåke utgifter og behandle lønn og andre utgifter
  • Utarbeide resultatrapporter og sikre at daglig drift oppfyller selskapets økonomiske objektiv mål og mål.

b) Daglig drift:

  • Utvikle, gjennomgå og forbedre retningslinjer, systemer og prosedyrer
  • Innsamling, organisering og lagring av informasjon ved hjelp av datamaskiner og arkivsystemer
  • Overvåke spesielle prosjekter og spore fremgang mot selskapets mål


2.Eiendom og prosjektutvikling/forvaltning

a) Eiendomsutvikling/ledelse:

  • Ansvarlig for effektiv ledelse av boliger og næringseiendommer
  • Forståelse og kunnskap om fastsettelse av leiepriser, markedsføring og fylling av ledige stillinger, håndtering av leietaker forhold og tilsyn med vedlikehold
  • Daglig drift av eiendommene
  • Bistand i reklame for ledige eiendommer/enheter
  • Koordinering av vedlikeholdsarbeid,
  • Gjennomføring av leieavtaler/avtaler
  • Øke eiendomsverdien og tilfredsstille leietaker krav
  • Intervju leietakere og kjøre kredittkontroll
  • Gjennomføre enhets kontroller FØR flytte -inn og -ut datoer
  • Lag og vedlikehold omfattende dokumentasjon (digitalt foretrukket)
  • Samarbeider med Sameiers i Trondheimsveien 5, Heimdalsgata 1C og Heimdalsgata 3-9 om forbedringer og installasjoner i bakgården

b) Prosjektutvikling/ledelse:

  • koordinering og gjennomføring av prosjekter i tide med i budsjett og innenfor rekkevidde. For å følge opp prosjektledelse fra A til Å, for eksempel:
  • Set tidsfrister
  • Tildelt ansvar
  • Overvåk og oppsummer prosjektets fremdrift
  • Utfør risikostyring for å minimere prosjektrisiko
  • Etablere og vedlikeholde relasjoner med leverandører og entreprenører
  • Utvikle regneark, diagrammer og prosesskart til dokument behov


Krav

  • Bachelor i virksomhet, administrasjon, ledelse eller beslektet felt
  • Erfaring innen eiendom, utleie, ledelse og finansiell rapportering
  • Eksepsjonell ledelse og tid, oppgave og ressurshåndtering
  • Sterk problemløsning, kritisk tenkning, coaching, mellommenneskelig, verbal og skriftlige kommunikasjonsevner
  • Utmerkede kunde vendte og interne kommunikasjonsevner
  • Ferdighet med datamaskiner, spesielt MS Office-programmer og programvare
  • for eiendomsforvaltning Arbeidskunnskap om eiendoms reguleringer
  • Evne til å planlegge og holde oversikt over flere prosjekter og tidsfrister
  • Kjennskap til budsjettplanlegging og håndhevelse, personalressurser og prosedyrer for kundeservice
  • Ha fokus og øye for å beholde og effektivisere kontor- og eiendomsdrift for å maksimere kvalitet og effektivitet samtidig som du reduserer kostnadene
  • Å være analytisk, kunnskapsrik og organisere med en proaktiv holdning og sterke lederegenskaper
  • Solide organisatoriske ferdigheter, inkludert oppmerksomhet på detaljer og multitasking ferdigheter


Hvis du er interessert i stillingen og ønsker å bli vurdert, kan du sende oss CV og følgebrev til oss.

CV og følgebrev vil bli gjennomgått av eieren og styremedlemmene og vil invitere kandidater til intervjuer.


Lykke til!

Om arbeidsgiveren

Akers Have Apartments / BOAS AS vil være å levere drift og ledelse av følgende selskaper i BOAS AS -organisasjonen / selskapet:

Akers Have Apartments AS: Kortsiktig leasing/utleie (1 måned-6 måneders utleie)
AkersEleven Eiendom AS & Heimdalsgata 1 AS: Langtids leasing/utleie (7-5 ??års leie)
Heimdalsgata 3 AS : Langtids Parkeringsleie
Bygdøy Alle 10 AS: Langsiktig leasing/utleie (3-5 års utleie). Bolig- og kommersielle leieavtaler

I alle 3 eiendommene har vi totalt 55 leieleiligheter, 12 kontorlokaler og et parkeringshus.

Sektor
Privat
Lederkategori
Leder
Sted
Lakkegata 52, 0187 Oslo
Bransje
Eiendom,
Hotell og overnatting
Stillingsfunksjon
Kontor og administrasjon / Kontorarbeid,
Kontor og administrasjon / Resepsjon,
Megler

Nøkkelord

administrasjon, lederstøtte, administrasjonskoordinator, resepsjon og sentralbord, kontormedarbeider

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Shaun LeonGuerrero
Stillingstittel
Administrative Manager
Følg firma
11 følger dette firmaet

Lakkegata 52, 0187 Oslo

Annonseinformasjon

FINN-kode 226183135
Sist endret 7. sep. 2021 14:12

Rapporter annonse