Strukturert og interessert i regnskap og administrasjon?
- Arbeidsgiver
- Kardex Norge AS
- Stillingstittel
- Finance and Office Assistant
- Frist
- Snarest
- Ansettelsesform
- Fast
Vi er på utkikk etter en ny medarbeider til selskapets økonomiavdeling som kan støtte i den daglige driften av regnskapsavdelingen og holde orden på kontoret og kontrakter.
I stillingen som Finance and Office Assistant vil du inngå i et team på fem medarbeidere, som inkluderer finansdirektøren.
Teamet er ansvarlig for å utarbeide regnskapet og månedlig rapportering for de 4 nordiske landene. Administrasjon av kontoret, kontrakter og støtte til ledergruppen. Dette er en rolle som vil være inkludert i noe av det som gjøres i en regnskapsavdeling. Du vil også være i tett kontakt store deler av organisasjonen.
Som person er du nysgjerrig og ansvarfull. Du ser verdien av å forbedre rutiner og utvikle oss sammen som en avdeling. Du er også glad i kontakt med resten av organisasjonen.
Du tar initiativ, trives godt med å jobbe i team, men du kan også jobbe selvstendig når det trengs. Stillingen krever også at du jobber strukturert og liker nøyaktighet.
Stillingen rapporterer til Director of Finance & Administration Nordic.
Ansvarsområder
- Kredittadministrasjon
- Administrasjon av firmabilene
- Offentlige statisikker og rapportering
- Organisering av møter og arrangementer
- Supportere lederguppe med diverse
- Håndtering og innsending av offentlige papirer
- Assistanse under måneds og årsoppgjør
- Backup for andre på teamet under deres fravær
Kvalifikasjoner
Økonomisk utdannelse (bred erfaring kan erstatte manglende utdannelse)
-1-5 års relevant erfaring innenfor administrasjon og regnskap
Ønskelig med kunnskap i Excel
God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk (nordisk) og engelsk
Kjennskap til finsk språk er en fordel men inget krav
Egenskaper
Interesse for økonomi og administrasjon
Nysgjerrig med evne til å se muligheter og forbedringsområder
Serviceorientert med gode samarbeidsegenskaper
Vi kan tilby en stilling i et solid selskap med godt arbeidsmiljø hvor det er gode muligheter for faglig og personlig utvikling. Arbeidssted er Kjeller, Lillestrøm, hvor vi holder til i lyse moderne lokaler. Du vil jobbe nordisk og internasjonalt da Kardex Group er lokalisert i Tyskland og i Sveits.
Har du spørsmål om stillingen, ta kontakt med Nordic Finance Director– Morten Støa, på telefon +47 980 78 900
Send din søknad via våre rekrutteringssider via "Søk her" knappen.
Der vil søknader bli behandlet fortløpende da vi ønsker oppstart så raskt som mulig.
Om arbeidsgiveren
Kardex Remstar er en av verdens ledende leverandører av automatiserte løsninger for lagring, plukking og materialhåndtering med to egne fabrikker i Tyskland og 1 i USA.
Vi leverer løsninger som sparer både tid og plass for industri-, verksteds- og produksjonsbedrifter samt på lageret til verksteder, grossister, distributører og detaljhandel.
Våre produkter er utviklet for å øke produktivitet, optimere lagringsplass og forbedre effektiviteten til våre kunder.
Kardex er børsnotert på SIX Swiss Stock exchange , og vi er mer enn 2200 ansatte over hele verden.
Kardex Norge AS er en del av Kardex Nordic og vi holder til på Kjeller
i lyse og trivelige lokaler.
Her er vi 22 medarbeidere i et trivelig og uformelt miljø.
- Nettverk
- Sektor
- Privat
- Sted
- Roseveien 1, 2007 Kjeller
- Hjemmekontor
- Delvis hjemmekontor
- Bransje
- Drift og vedlikeholdstjenester,
- Transport og logistikk,
- Industri og produksjon
- Stillingsfunksjon
- Økonomi og regnskap,
- Økonomi og regnskap / Regnskap,
- Kontor og administrasjon
- Arbeidsspråk
- Norsk,
- Engelsk
Nøkkelord
regnskap, administrajon, administrativ
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Morten Støa
- Stillingstittel
- Nordic Finance Director
- Mobil
- 98 07 89 00
Roseveien 1, 2007 Kjeller