Prosjektsekretær
- Arbeidsgiver
- Sarens AS
- Stillingstittel
- Prosjektsekretær
- Frist
- 30.07.2021
- Ansettelsesform
- Fast
Aktiviteten er høy og mange spennende prosjekter står for tur. For å styrke vår administrasjon søker vi Prosjektsekretær.
Som Prosjektsekretær er du del av administrasjonen og tar del i administrative aktiviteter, relatert til våre prosjekt.
Arbeidsoppgaver:
- Koordinering av prosjektoppgaver
- Utarbeidelse av prosjektdokumentasjon/dokumentasjonshåndtering
- Fakturering
- Innkjøp / PO
- Bestilling reiser/ innkvartering
Ønskede kvalifikasjoner:
- kunnskap/ erfaring med HR og regnskap.
- Erfaring fra prosjektarbeid
- God kompetanse i bruk av word / excel
- Gode skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne, Norsk / engelsk
Vi tilbyr:
En arbeids hverdag med mulighet for å være med og realisere spennende prosjekter i samarbeid med dyktige og trivelige kolleger.
Lønn etter avtale.
Om arbeidsgiveren
Sarens AS er en del av det Belgiske Sarens NV konsernet, som har 4452 ansatte i 65 land. Sarens er ledende innen spesialløft, rigging, krantjenester og spesialtransport nasjonalt og internasjonalt. Vi møter utfordringer fra krevende kunder, både offshore og onshore, med kreative løsninger som tilfredsstiller kundens behov.
- Sektor
- Privat
- Sted
- Tangenveien 5, 7653 Verdal
- Bransje
- Bygg og anlegg,
- Industri og produksjon,
- Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon
- Kontor og administrasjon / Sekretær
Nøkkelord
Prosjektsekretær, aministrasjon, prosjektmedarbeider
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Roger Hågensen
- Stillingstittel
- Business Unit Manager
- Mobil
- 90 68 03 60
Tangenveien 5, 7653 Verdal