Utløpt

Brenner du for lederskap og kundefokus?

Arbeidsgiver
Danske Bank
Stillingstittel
Head of Client Service Management
Frist
25.05.2021
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med Danske Bank

Danske Bank søker en kundefokusert Head of Client Service Management Norway, med en interesse for lederskap og effektive prosesser.

Som Head of CSM (Client Service Management) NO vil du være en leder for et team bestående av syv Client Managers. De jobber tett opp som en del av kundeteamene mot en rekke forskjellige avdelinger innen Large Corporates & Institutions (LC&I), og assisterer med onboarding av nye kunder, kredittsøknader, kredittadministrasjon, kundeoppdateringer og koordineringsoppgaver. Det er et tett samarbeid med Senior Bankers og interne avdelinger som Business Financing, Loan Management, Kreditt, Markets og KYC/AML-teamet. Dine arbeidsoppgaver vil være å lede dette teamet og skape engasjement og motivasjon i teamet. Du vil arbeide med å finne effektive og optimale prosesser, og å sørge for at CSM som en viktig del av kundeteamet blir inkludert av forskjellige stakeholders.

I denne rollen vil du få mulighet til å skaffe deg et stort nettverk i banken. Du blir involvert innenfor et bredt fagfelt, og du vil få et godt bilde av hvordan de forskjellige avdelingene opererer.

Hvem er du?

Personen vi ser etter har 5 års ledererfaring, og gjerne erfaring fra bank og finans. Du har høyere utdanning, minimum på bachelornivå. Du har en interesse for HR og personalansvar, og du er opptatt av å hjelpe dine medarbeidere med å utvikle seg.

Som person verdsetter du å samarbeide med andre mennesker, og du er opptatt av å skape gode relasjoner og samarbeidsforhold. Du har ydmykhet og integritet, og fokus på å gjøre det som er riktig. I tillegg trenger vi en agil person som kan være med å drive prosjekter fremover og få ting til å skje. Til slutt er det viktig at du trives med kunderelasjoner, og at du er en sosial person som trives med andre mennesker.

For denne rollen er det viktig med god forståelse av norsk, og i tillegg god skriftlig og muntlig beherskelse av engelsk og et skandinavisk språk.

Vi tilbyr

En spennende leder-stilling med ansvar for en viktig og sentral del av LC&I, hvor du samarbeider tett med våre dyktige kolleger, så vel som resten av organisasjonen lokalt og globalt. En variert og utfordrende jobb i et hektisk miljø preget av god takhøyde og positivitet. Vi er opptatt av intern mobilitet og mulighetene i Danske Bank er store.

Er du interessert i mer informasjon?

For spørsmål eller mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Christina Saldeen Paulsson, Global Head of Client Service Management, på telefon +46 (0)76-803 27 48.

Om arbeidsgiveren

Danske Bank er en nordisk bank med sterke lokale røtter og med broer til resten av verden. I over 145 år har vi hjulpet mennesker og virksomheter i Norden med å realisere sine ambisjoner.

Sektor
Privat
Sted
BRYGGETORGET 4, 0250 Oslo
Bransje
Bank, finans og forsikring,
Økonomi og regnskap
Stillingsfunksjon
Analyse,
Koordinering,
Ledelse

Nøkkelord

Ledelse, Oslo, Bank, Kunder, Effektivisering

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Christina Saldeen Paulsson
Stillingstittel
Global Head of Client Service Management
Mobil
+46 76 803 27 48
Følg firma
1110 følger dette firmaet

BRYGGETORGET 4, 0250 Oslo

Annonseinformasjon

FINN-kode 218336139
Sist endret 22. jun. 2021 22:24

Rapporter annonse