Utløpt

Supportansvarlig til ny funksjon i KONE, Oslo

Arbeidsgiver
KONE AS
Stillingstittel
Customer Service Administrator
Frist
30.05.2021
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med KONE Norge AS

Vil du jobbe i en global organisasjon som er markedsledende i bransjen? Vil du være med å bygge opp og effektivisere vår prebilling funksjon i Norge? Vi ser nå etter en engasjert supportansvarlig på Oslokontoret som elsker å yte service og kundesupport.


?På grunn av økt arbeidsmengde, trenger vi flere dyktige medarbeidere til vårt skandinaviske prebilling-team innen Customer Support & Administration (CS&A). Vi leter nå etter en kollega som vil være ansvarlig for å bygge opp denne funksjonen i Norge sammen med leder for CS&A som sitter i Sverige. Du vil jobbe tett med vårt Skandinaviske team av dedikerte medarbeidere, men vil sitte ved hovedkontoret til Norge på Ryen Oslo.

Prebilling-teamet har som ansvar å følge opp og kontrollere at alle ordrer blir riktig fakturert. Etter at heismontøren har fullført sin jobb går ordren over til SAP. Ordren fanges opp av teamet og blir kontrollert opp mot inngått avtale før fakturering. Teamet gjør eventuelle justeringer på pris, materiell, arbeidstid og tekst ut ifra informasjon mottatt fra heismontøren. 


ARBEIDSOPPGAVER 

Denne rollen er ikke etablert i Norge ennå, men vil være en sentral og viktig funksjon for at montørene skal få jobbet mest mulig effektivt. Du vil få et ansvar for å hjelpe arbeidsledere og regionene til å nå sitt budsjett hver måned ved at man holder en jevn flyt i faktureringen. Det er oftest et høyt trykk i forbindelse med månedsavslutning. Sentrale arbeidsoppgaver vil være:

  • Utstrakt kontakt med heismontører og arbeidsledere
  • Kundekontakt i forbindelse med reklamasjoner, f.eks. fakturaansvarlig eller avtaleansvarlig
  • Kontrollere og kvalitetssikre fakturaer før utsendelse
  • Besvare fakturaspørsmål
  • Avlaste og supportere arbeidsledere der det er behov
  • Arbeide etter tidsfrister, både daglige og månedlige
  • Deltakelse i ulike prosjekter


KVALIFIKASJONER OG PERSONLIGE EGENSKAPER

For å lykkes i rollen tror vi at du har:

  • God kunnskap om bruk av datasystemer, gjerne SAP men ingen forutsetning
  • Noen års erfaring i å jobbe med kundebehandling under tidspress
  • Erfaring fra å jobbe med daglige og månedlige tidsfrister
  • Økonomisk forståelse kan være en fordel
  • Gode norskkunnskaper, samt god forståelse for skriftlig og muntlig engelsk 
  • Erfaring fra eller interesse for å jobbe i en global bedrift
  • Vi er et skandinaviskt team, så interesse for de skandinaviska landene er et pluss.

Vi liker å vinne med kunden! Våre heismontører har nær kontakt med våre kunder. Det er viktig at du, som dem, er kundeorientert, positiv og engasjert. Du elsker å yte service og motiveres av fornøyde kunder og samarbeidspartnere! 

Som person er det er viktig at du liker høyt tempo og ha mange baller i luften. Det er viktig at du er strukturert, flink til å prioritere og planlegge dagen for å jobbe mest mulig effektivt. Du har gode kommunikasjonsevner og liker å støtte kollegaene dine. Ingen dager er like, derfor ser vi etter deg som er løsningsorientert og strukturert. Du er selvstendig og praktisk og har og gode samarbeidsevner.


VI TILBYR  

  • En unik mulighet til å være med å starte opp en ny funksjon for Prebilling i Norge 
  • Spennende og variert hverdag i en global bedrift med ordnede arbeidsforhold
  • Konkurransedyktige betingelser 
  • Utviklingsmuligheter
  • Et trivelig og uformelt arbeidsmiljø

Om dette høres spennende ut hører vi veldig gjerne fra deg. I søknaden beskriver du din erfaring fra lignende jobb og hva som motiverer deg til å søke hos oss. Søknadsfristen er 30 05 2020 og alle søknader vil bli behandlet fortløpende. Ved spørsmål om stillingen ta kontakt med Rekrutteringsspesialist Eva Bergquist, +46-72-992 4625 .


OM ARBEIDSGIVEREN

KONE er en globalt ledende leverandør innen heiser, rulletrapper og dører og har flere år på rad blitt rangert som ett av verdens mest innovative selskaper. Hver dag bruker millioner av mennesker globalt våre heiser og rulletrapper i et stadig mer urbant miljø. Vi ønsker å tilby den beste People Flow® opplevelsen til de som bruker utstyret vårt i bolig- og kontorbygg, hoteller, offentlige transportsteder, sykehus og kjøpesentre. Det er vår misjon å skape bedre flyt i bylivet.  

Om arbeidsgiveren

KONEs oppgave er å skape bedre flyt i bylivet. Vi forstår oss på personflyt i og mellom bygninger og sørger for at folk kan forflytte seg trygt, komfortabelt og pålitelig. I 2020 hadde KONE en nettoomsetning på 9,9 milliarder euro og over 60 000 ansatte på slutten av året. KONEs B-aksjer er notert på Nasdaq Helsinki Ltd. i Finland.

Nettverk
Facebook, LinkedIn
Sektor
Privat
Sted
Ryenstubben 10-12, 0679 Oslo
Bransje
Bygg og anlegg,
Drift og vedlikeholdstjenester,
Håndverkstjenester
Stillingsfunksjon
Kontor og administrasjon,
Koordinering,
Kundeservice

Nøkkelord

kundeservice, support, ordrebehandler, administrasjon, fakturering

Video

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Eva Bergquist
Stillingstittel
Senior Talent Acquisition Specialist
Følg firma
254 følger dette firmaet

Ryenstubben 10-12, 0679 Oslo

Annonseinformasjon

FINN-kode 218199504
Sist endret 22. jun. 2021 09:48

Rapporter annonse