Studerer du Media- og Interaksjonsdesign og har lyst til å bidra til å forbedre kundereisen?
- Arbeidsgiver
- Tryg Forsikring
- Stillingstittel
- UX Studentmedhjelper
- Frist
- 14.05.2021
- Ansettelsesform
- Fast
Deltidsansatt/studentmedhjelper til Kundereiser & Forretningsutvikling
(1-2 dager i uken)
Ønsker du å være med i teamet som jobber med kundereisene på tvers av kanaler og ansvarsområder for Tryg sine privatkunder?
Vi er et sterkt fagmiljø med engasjement og takhøyde og stort spenn i oppgaver. Dette er en unik mulighet til å være med å påvirke hvordan Tryg blir oppfattet gjennom vår kundebehandling.
Om Tryg / Morgendagens trygghetsskaper
Tryg er Nordens nest største skadeforsikringsselskap med aktiviteter i Danmark, Norge og Sverige. Vi har levert økonomisk og personlig sikkerhet for kundene våre i snart 300 år. Med et bredt spekter av forsikringer til både privat, bedrift og industri, behandler Tryg årlig mer enn 1 million skader i Norden.
Sammen jobber vi for en tryggere og enklere hverdag for kundene våre. Vi har et av nordens sterkeste merkevarer og en solid kapitalposisjon.
Om rollen / Skap utviklingen sammen med et sterkt faglig miljø med et godt felleskap!
Du vil inngå i avdelingen Kundereiser & Forretningsutvikling som blant annet jobber med kundetilfredshet og kundemålinger, prosessforbedringer, kompetanseutvikling og kundeinnsikt.
Vår visjon er å ta kundeopplevelsen til nye høyder og jobbe kundesentrisk i våre oppgaver. Vi er et team på syv medarbeidere med forretningsutviklere, prosjektledere, forretningsanalytiker og kompetanseansvarlig.
Hos oss vil du raskt bidra inn i et variert spekter av oppdrag og forretningsområder. Du vil få dyktige og engasjerte kollegaer som håndterer en bredde av ulike kundeforbedringer og vil være med til å forbedre kundereisene på tvers av flater og fagområder.
Om deg / Tar ansvaret ved å ivareta kundenes opplevelser og forventninger når du jobber med Tryg sine kundereiser
Vi søker etter deg som brenner for gode brukeropplevelser og evner å formidle dette til gode løsninger og kundereiser. Du har engasjement og gode samarbeidsevner og liker å utforske nye muligheter.
Du blir med å bidra til de gode kundereisene både i interne prosesser og systemer, samt hvordan vi kommuniserer ut i brev, dokumenter og digital kommunikasjon. Dette innebærer blant annet innsiktsarbeid og brukertesting, prototyping og forbedring av eksisterende kundereiser.
Det vil være stort spenn i arbeidet, både i omfang og kompleksitet, fra forbedring av mindre prosesser til å delta i større forbedringer og nyutvikling. Flytende norsk skriftlig og muntlig er en forutsetning.
Vi søker etter en student som er i sitt avsluttende år på Media- og Interaksjonsdesign (eller tilsvarende), og tilbyr deg en 30% fast stilling med mulighet for mer i ferier og høytider. Vi har en inkluderende og proaktiv kultur, hvor alle ønsker å bidra til å nå våre samlede mål. Vi er fleksible til å tilpasse arbeidstiden til ditt studie og eksamensperioder.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Om du har spørsmål, kontakt Seksjonsleder Cathrine Arnesen, tlf 93496546
Søknadsfrist er 14. mai 2021
- Sektor
- Privat
- Sted
- Folke Bernadottesvei 50, 5020 Bergen
- Bransje
- Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon
- Design / Web
Nøkkelord
interaksjonsdesign, Media, Kundereise, Kommunikasjon
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Cathrine Arnesen
- Stillingstittel
- Seksjonsleder
- Telefon
- 93 49 65 46
Folke Bernadottesvei 50, 5020 Bergen