Brenner du for å levere kvalitet i din supportrolle og er klar for nye utfordringer? Ta en titt her!
- Arbeidsgiver
- Centric IT Professionals AS
- Stillingstittel
- Teknisk support/ Brukerstøtte
- Frist
- Snarest
- Ansettelsesform
- Prosjekt
Dine sentrale arbeidsoppgaver
- Bruk av sakshåndteringssystem, og oppfølging av supportsaker fortløpende
- Problemløsing, feilsøking og koordinering av henvendelser over e-post og/ eller telefon
- Håndtere feil, og ha en fortløpende dialog internt og eksternt for å finne en løsning
Dine kvalifikasjoner og personlige egenskaper
- Relevant utdannelse, arbeidserfaring innen IT support kan kompensere for mangel på formell utdannelse
- Sterke analytiske og feilsøking ferdigheter
- Resultatorientert, selvstendig, systematisk, engasjert og ansvarsbevisst
- Gode kommunikasjons og samarbeidsevne
- Gode skriftlig, muntlig, og mellommenneskelige kommunikasjonsevner (norsk og engelsk)
Det du kan forvente
- Konkurransedyktige forhold
- Muligheten til å bygge verdifull fagkompetanse i et stort Windowsbasert miljø
- Personlig og tett oppfølging av konsulentansvarlig
- Tilgang til online læringsportal med e-bøker, lydbøker, kurs, videoer og eksamenstester
- Inside Centric: Få tilgang til en rekke tilbud og fordeler innen kategoriene Helse, Work Life Balance og Reise
- MTA-sertifisering: Få en innføring i Microsofts ulike teknologier innen infrastruktur, database og programmering
Nøkkelord
Servicedesk, Support, Teknisk, Brukerstøtte, Kundeservice
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Omar Iqbal
- Stillingstittel
- Partner Manager IT
- Telefon
- 95 55 85 59
- Nettverk
Følg firma
803 følger dette firmaet
3414 Lierstranda