Vil du være en del av et vinnerteam?
- Arbeidsgiver
- ColliCare Logistics AS
- Stillingstittel
- Reklamasjonsmedarbeider
- Frist
- Snarest
- Ansettelsesform
- Fast
Vi ønsker å være best på Kundeservice i vår bransje. Reklamasjonsbehandling er en av mange oppgaver i vår Kundeservice -avdeling, og nå søker vi etter deg med erfaring.
Vi tror at du er ekspert på balansekunst – du evner å balansere saksbehandling ut i fra lovverket med fokus på beste løsning for våre kunder.
Arbeidsoppgaver:
Reklamasjonsarbeid
- Motta og saksbehandle reklamasjoner iht gjeldende prosedyre
- Kontering - Godkjenning av reklamasjonsfakturaer
- Viderefakturere krav til utførende part
Kvalitets –og forbedringsarbeid
- Registrere og behandle avvik i saksbehandlingssystem
- Deltakelse i vårt kontinuerlige forbedringsarbeid
Bistå Kundeservice ved behov
- Besvare henvendelser på telefon, chat og mail
Ønsket arbeidserfaring:
- Erfaring med reklamasjonsarbeid fra logistikkbransjen
- Kompetanse om NSAB 2015, CRM, Lov om veifraktavtaler og andre relevante lovverk.
- Spesiell god kommunikasjons- og formuleringsevne
- Gode norsk og engelskkunnskaper
- Erfaring fra kundeservice B2B og B2C
Personlige egenskaper:
- Tillitsvekkende
- Proaktiv og løsningsorientert
- Høy grad av empati - evne å se situasjon fra kundens perspektiv
- Høy gjennomføringskraft
- Lagspiller
- Endringsdyktig
- God hukommelse
- Nøyaktig
Send oss din søknad i dag, kanskje vi blir kollegaer om litt!
Om arbeidsgiveren
Om arbeidsgiveren
ColliCare Logistics er en innovativ tilbyder av logistikktjenester innenfor produktområdene shipping, spedisjon, flyfrakt, tredjepartslogistikk og distribusjon. Vår årlige omsetning er ca 1,8 Milliarder NOK. Vi har over 400 ansatte og 350 innleide sjåfører.
ColliCare har som visjon å forbedre våre kunders konkurransekraft igjennom innovative og integrerte logistikktjenester med høy kvalitet og fleksibilitet. Selskapet fokuserer på totale løsninger innen vareflyt fra produsent til sluttbruker.
- Sektor
- Privat
- Sted
- Deliveien 10, 1540 Vestby
- Bransje
- Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon
- Annet
Nøkkelord
reklamasjon, kontering, saksbehandling, logistikk og transport
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Mona Hegrenes
- Stillingstittel
- Country Manager Customer Service
- Mobil
- 90 58 58 15
Deliveien 10, 1540 Vestby