IT-support/brukerstøtte
- Arbeidsgiver
- HumanHit as
- Stillingstittel
- IT-support/brukerstøtte
- Frist
- Vi behandler søknader fortløpende
- Ansettelsesform
- Vikariat
Ønsker du å jobbe i et IT-selskap som tror på fleksibilitet i hverdagen og hvor man får utviklingsmuligheter, både faglig og personlig?
Vår kunde er i vekst og har behov for mer kapasitet på IT-support/brukerstøtte mot deres kunder!
Arbeidsoppgaver
Kundesupport for vanlige brukere og IT-avdeling for bedriftens kunder.
- Besvare henvendelser fra kunder per telefon og via supportsystem (Jira Servicedesk)
- 1. og 2. linje support, herunder teknisk support, feilsøking og feilretting, gjennomføre systemendringer relatert til tilgang, rettigheter m.m.
- Klient-oppgraderinger
- Preventivt vedlikehold for IT-systemer hos kunder
- Eskalering av hendelser
- Andre arbeidsoppgaver må også påregnes
Kvalifikasjoner
- Relevant IT utdannelse eller tilsvarende erfaring
- Relevant erfaring fra servicedesk
- God kjennskap til: Active Directory, Office 365, Windows 10 og AutoPilot.
Det er en fordel med erfaring fra
- Microsoft Defender/Advanced Threat Protection,
- Microsoft Cloud App Security
- Nettverk og brannmur
- Microsoft Teams, Exchange og SharePoint
- Møteromsløsninger
- Automatisering av IT-oppgaver
- PowerShell
Språkkunnskaper
- Flytende norsk både skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper
- Serviceinnstilt
- Selvgående
- Lærevillig
- Strukturert
- Et lengre engasjement i en 100% stilling
- Kursing innen relaterte fagområder
- Meget godt arbeidsmiljø i et høyt kompetent support-team
- Flotte lokaler sentralt i Oslo sentrum, med mulighet for hjemmekontor
Vi ser frem til å motta din cv med en kortfattet søknad. Intervjuer vil bli holdt fortløpende via Teams.
Om arbeidsgiveren
HumanHit er et bemanningsselskap med lang erfaring innen vikartjenester og rekruttering.
I tillegg jobber vi med executive search. Selskapet ble etablert i 2001 og har lokaler sentralt i Sandvika. HumanHit ansetter til mange ulike stillingskategorier og bransjer.
Vi er kjent for personlig oppfølging, kvalitet og engasjement.
- Sektor
- Privat
- Sted
- 0150 Oslo
- Bransje
- IT
- Stillingsfunksjon
- IT drift og vedlikehold / IT-support
Nøkkelord
Active Directory, Office 365, Windows 10, AutoPilot, •Microsoft Defender/Advanced Threat Protection
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Elin Næsje
- Stillingstittel
- Bemanningsrådgiver
- Telefon
- 67 52 11 04
0150 Oslo