Vil du bli en del av Mobile sitt kundesenter?
- Arbeidsgiver
- Mobile AS
- Stillingstittel
- Servicekonsulent kundesenter
- Frist
- 15.08.2023
- Ansettelsesform
- Fast
Trives du med salg, kundeservice og et godt arbeidsmiljø kan du bli vår nye kollega.
Mobile startet opp et eget kundesenter i 2018 sentralt beliggende med lokaler på Ensjø i Oslo. Kundesenteret har fra start vært en positiv ressurs i konsernet og vi skal derfor ekspandere med flere kollegaer. Teamet består i dag av 6 ansatte.
Vi har et mål om å bygge opp et fremtidsrettet og effektivt kundesenter for våre kunder. Vi jobber målrettet for å være en attraktiv arbeidsplass med gode utviklingsmuligheter og et positivt arbeidsmiljø. Du vil jobbe i et hektisk miljø hvor du betjener kunder via flere kommunikasjonskanaler som telefon, mail, chat, sosiale medier m.m.
Vår oppgave er å styrke kundeservicen for alle Mobiles 34 forhandlere. Vi bistår med verkstedtjenester, salg og servicemarkedet.
Vi søker derfor en ny servicekonsulent til vårt kundesenter.
Arbeidsoppgaver:
- Generell kundeservice
- Betjene innkommende kundehenvendelser
- Booke verkstedtjenester
- Oppsøkende booking
- Salg og mersalg av fordelsprodukter og kampanjer
- Avlaste Mobile sine forhandlere med hensyn til kundebehandling
- Ønskede kvalifikasjoner:
- Erfaring fra kundesenter eller kundebehandling
- Erfaring fra bilbransjen/interesse for bil er en fordel, men ingen betingelse
- Gode kommunikasjonsegenskaper både muntlig og skriftlig
- Behersker engelsk, muntlig og skriftlig
- God IT-kompetanse
Personlige egenskaper:
- Du har en imøtekommende personlighet og gir god service
- Du er positiv og energisk
- Du har alltid kunden i fokus og inspireres av å skape gode kundeopplevelser
- Du er strukturert, nøyaktig og glad i å prate med mennesker
- Takler press i perioder som er hektiske og har "stå på vilje"
- Resultatorientert og motivert for å nå felles mål
Vi tilbyr:
- En spennende stilling i en solid og veletablert virksomhet i vekst
- En viktig stilling i Mobiles utvikling inn i morgendagens bilbransje
- Varierende og utfordrende arbeidsoppgaver med gode muligheter for egenutvikling
- En uformell og trivelig arbeidsplass i fine lokaler sentralt på Ensjø
- Konkurransedyktige betingelser og vilkår
Spørsmål om stillingen kan rettes til Janne Syversen, på tlf. 920 13 640
Alle søknader og henvendelser behandles konfidensielt. Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.
Om arbeidsgiveren
Mobile AS, et av Norges største bilkonsern med over 30 bilforhandlere lokalisert over store deler av Sør-Norge.
- Sektor
- Privat
- Sted
- Gladengveien 9, 0661 Oslo
- Bransje
- Bil, kjøretøy og verksted
- Stillingsfunksjon
- Kundeservice,
- Rådgivning,
- Salg / Teknisk salg
Nøkkelord
kundeservice, salg, verksted, bil, bilforhandler
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Janne Syversen
- Stillingstittel
- Leder kundesenter
- Mobil
- 92 01 36 40
Gladengveien 9, 0661 Oslo