Selskap i sterk vekst søker HR Business Partner
- Arbeidsgiver
- Sector Alarm AS
- Stillingstittel
- HR Business Partner
- Frist
- Snarest
- Ansettelsesform
- Fast
Ønsker du å være en del av et kompetent og sammensveiset HR-team i en bedrift med fokus på felles måloppnåelse?
Som HR Business Partner i Sector Alarm Norge, vil du være en viktig bidragsyter til videreutviklingen av HR-funksjonen i en virksomhet i sterk vekst. Vi søker etter en engasjert HR-generalist som trives med å jobbe med oppgaver på ulike nivåer, og som ser den strategiske innvirkningen arbeidet har på selskapets operative drift.
Ansvarsområder:
Du vil ha ansvar for et bredt spekter av oppgaver innen HR-feltet, med fokus på støtte og verdiskapning overfor ledere og ansatte som gjenspeiler selskapets forretningsmål- og strategi.
- Generell HR-rådgivning og veiledning
- Lederstøtte ved personalhåndtering og -oppfølging
- Sykefraværsoppfølging
- Utarbeide og revidere styringsdokumenter samt personalhåndbok
- Oppgaver relatert til medarbeiderundersøkelse og oppfølging i etterkant
- Kvalitetssikring og videreutvikling av HMS-arbeidet
- Opplæring og kurs innen egne ansvarsområder
- Operativ rekruttering
Stillingen blir en del av en HR-avdeling på 7 personer, og rapporterer til Direktør HR og Juridisk.
Kvalifikasjoner og ferdigheter:
- Relevant høyere utdannelse
- Minimum 5 års erfaring fra en operativ HR stilling
- Erfaring fra å bistå ledere med personalhåndtering og sykeoppfølging
- God kjennskap til arbeidsrett og øvrig relevant lovgivning, retningslinjer og rammeverk
- Erfaring med operativ rekruttering
- Meget gode kommunikasjonsferdigheter i norsk, muntlig og skriftlig
- Gode kommunikasjonsferdigheter i engelsk, muntlig og skriftlig
Vi ser for oss at du er:
- Målorientert - du drives av gode resultater
- Proaktiv, selvgående, initiativrik og ser forbedringspotensial
- God relasjonsbygger som brenner for å hjelpe andre til å lykkes
- Strukturert og innehar evnen til å prioritere og organisere eget arbeid
- Etterrettelig - du har høy arbeidsetikk
- Analytisk med problemløsende ferdigheter
- Positiv og engasjert i ditt arbeid
Vi kan tilby:
- En spennende hverdag med varierte arbeidsoppgaver
- Et internasjonalt miljø med tett samarbeid over nasjonale grenser
- En åpen og inkluderende arbeidskultur
- Unike utviklings- og karrieremuligheter i et konsern i sterk vekst
- Moderne lokaler sentralt på Storo, kantineordning
- Konkurransedyktige betingelser
Ettersom Sector Alarm er et sikkerhetsselskap krever vi tilfredsstillende vandel, og den vi ansetter må levere en uttømmende politiattest før ansettelse (Vi vil bistå deg i denne prosessen).
Lurer du på hvordan det er å jobbe hos oss? Følg oss gjerne på instagram: sectoralarmhverdag
Søknadsfrist er satt til snarest, innkomne søknader vil bli vurdert fortløpende. Ved spørsmål kan du kontakte Recruitment Specialist, Celin Voldsæter på tlf.: 926 26 253 /celin.voldsaeter@sectoralarm.no eller HR Specialist, Fride Wiig Hoen, fwh@sectoralarm.no
Om arbeidsgiveren
Sector Alarm ble etablert i Norge i 1995 og har siden den gangen utviklet seg til å bli det nest største alarmselskapet i Europa. Selskapet leverer trygghet til sine kunder gjennom alarmløsninger til boliger og bedrifter.
Selskapet, som har hovedkontor i Oslo, har mer enn 545 000 kunder, og over 2000 medarbeidere i Norge, Sverige, Irland, Finland, Spania og Frankrike. Gjennom teknisk avanserte og smarte produkter, brukervennlige løsninger og markedets beste kundeservice sikrer vi at Sector Alarm alltid er til stede.
- Sektor
- Privat
- Sted
- VITAMINVEIEN 1 A, 0485 Oslo
- Bransje
- Politi og sikkerhet
- Stillingsfunksjon
- HR, personal og rekruttering
Nøkkelord
Personaloppfølging, rekruttering, HR-generalist, lederstøtte, HR-rådgivning
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Celin Voldsæter
- Stillingstittel
- Recruitment Specialist
- Telefon
- 92 62 62 53
- Nettverk
VITAMINVEIEN 1 A, 0485 Oslo