Utløpt

Administrasjonskoordinator

Stillingstittel
Administrasjonskoordinator
Frist
17.08.2020
Ansettelsesform
Fast

Go-Ahead Nordic er en paraplyorganisasjon for Go-Aheads satsing i Norge, Sverige, Danmark og Finland. Selskapets første kontrakt i Norge er driften av persontogtrafikken på Sørlandsbanen, Jærbanen og Arendalsbanen. Trafikkstart var 15.12.2019. Organisasjonen består av ca. 260 medarbeidere og hovedkontoret er i Stavanger.

Har du lyst til å jobbe for Norges første private persontogselskap? Trives du med å jobbe i team? Liker du høyt tempo, varierte arbeidsdager og lar deg inspirere av visjonen din reise, vårt ansvar ? I så fall kan du være personen vi ønsker oss.  

Vi søker deg som er reflektert, strukturert og løsningsorientert. Du liker å jobbe i et team med dedikerte og engasjerte kollegaer. Vi søker deg som håndterer flere arbeidsoppgaver samtidig for å sikre god kvalitet og flyt og trives med å jobbe i et hektisk arbeidsmiljø.

Arbeidssted: Oslo

Arbeidsoppgaver:

Du vil ha varierte oppgaver og noen av disse vil være:

  • skrive referat fra styremøter og møtene til ledergruppen
  • mottak av pakker/post
  • bestille rekvisita, ansvar for rekvisita rom, bestille blomster, gaver
  • lokal kontoradministrasjon, samt koordinering mot øvrige kontorer i Norge
  • kontakt med leverandører
  • bistå administrerende direktør ved behov
  • koordinere aktiviteter
  • bistå med bestilling av reiser, etc
  • dialog mot nordisk kontor og UK kontor

Vi søker deg som:

  • Har høyere relevant utdanning, minimum på bachelornivå. Relevant erfaring fra lignende rolle kan eventuelt kompensere for dette.
  • Har god kompetanse i og har jobbet aktivt med systemene i Microsoft Officepakken
  • Gjerne har innehatt en lignende rolle tidligere
  • Er selvstendig, strukturert og arbeider systematisk
  • Snakker norsk og engelsk flytende, i tillegg til å inneha gode skriftlige norsk og engelsk ferdigheter

Personlige egenskaper:

  • Du tar initiativ, produserer og leverer på tid
  • Du er kreativ og ser etter løsninger
  • Du viser engasjement og har pågangsmot
  • Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner 
  • Du har alltid et smil på lur

Vi tilbyr: 

  • En spennende og utfordrende jobb
  • Et engasjerende og godt arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode forsikrings- og pensjonsvilkår

Søknadsfrist: 17. august 2020

Sektor
Privat
Sted
Jernbanetorget 1, 0154 Oslo
Bransje
Transport og logistikk
Stillingsfunksjon
Kontor og administrasjon

Nøkkelord

Administrasjon, Kontor, Koordinator, Tog

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Hege Juul Bruheim
Stillingstittel
Service og HR-Sjef
Følg firma
417 følger dette firmaet

Jernbanetorget 1, 0154 Oslo

Annonseinformasjon

FINN-kode 185566800
Sist endret 4. aug. 2020 21:08

Rapporter annonse