Utløpt

Vil du være med i den digitale utviklingen og jobbe med betalingsløsninger?

Arbeidsgiver
Nets
Stillingstittel
Servicekonsulent
Frist
Snarest
Ansettelsesform
Engasjement
Bli kjent med StudentConsulting Norge AS

Norden har banet vei for utvikling av digitale betalinger og relaterte tjenester, og er den mest digitaliserte region i Europa. Nets har spilt en viktig rolle i denne utviklingen gjennom fokus på innovasjon, stabilitet og sikkerhet. 

Hvert år håndterer de milliarder av transaksjoner og er blant de beste betalingsprosessorer i Europa. De har fokus på å gjøre det enda enklere og mere intuitivt for kundene deres å håndtere digitale betalinger og relaterte tjenester. Det er deres ambisjon å gjøre en kompleks virkelighet til enkle og kundeorienterte løsninger, og dermed sikre at de forblir en pålitelig aktør i betalingsindustrien.

Du vil være en drivkraft i kundesupporten til samfunnskritiske tjenester
Hos Nets vil du utvikle deg i et raskt voksende teknologiselskap i et spennende marked. Sammen påvirker vi livene til alle rundt oss ved å gjøre morgendagen enklere for alle banker, selskaper og innbyggere i landene vi opererer.


Vi søker nå en dyktig medarbeider til et engasjement som servicekonsulent hos Nets. I denne stillingen vil du jobbe med velkjente tjenester som eFaktura og Avtalegiro, i tillegg til flere eksisterende produkter innen betalings- og informasjonsløsninger. Nets tilbyr grundig opplæring, og du vil bli en del av et kompetent team på over 20 medarbeidere som bistår alle de norske bankene og deres kunder.

Å forme fremtidens betalingsløsninger krever sterke personligheter
I Nets blir du del av et åpent miljø med dyktige kollegaer. Vi ønsker at alle skal kunne komme som de er og føle på eierskap i Nets. Vi gir deg også friheten til å balansere en spennende jobb med en aktiv hverdag utenfor arbeidet.


Dine viktigste ansvarsområder vil være:
• 1. linje kundesupport gjeldende betalingsløsninger, hovedsakelig via telefon og e-post.
• Utvikle produktkompetanse og sørge for å gi best mulig støtte til Nets kunder og levere på målrettede KPI (klare mål på effektivitet og kundetilfredshet).
• Bidra til utvikling av prosessoptimalisering og produktforbedringer ved å identifisere behov for endringer og potensielle muligheter sammen med teamet.

 

Vi søker ferdigheter, ambisjoner og den lille personlige twisten som får deg til å lykkes
Dine profesjonelle ferdigheter og erfaringer utgjør de fleste av dine kvalifikasjoner, men din personlighet er også avgjørende for å gi Nets det siste lille konkurransefortrinnet. De ønskede kvalifikasjonene til denne stillingen er:

  • Utdannelse på Bachelornivå.
  • Gode kommunikasjonsegenskaper på norsk og engelsk.
  • Erfaring med betalingsløsninger.
  • Erfaring med kundeservice via telefon og e-post.
  • God kunnskap om privatøkonomi.
  • Gode IT-ferdigheter.
  • Fordel med kjennskap til SAP og Microsoft Office.

 

For å lykkes i denne rollen må du være serviceorientert, ha god forståelse for kundens behov og ha evnen til å kommunisere på en profesjonell og oversiktlig måte. Du må også være fremoverlent og ha gjennomføringsevne til å utføre dine oppgaver med engasjement og høy kvalitet. Teamet deres kjennetegnes av samhold og kunnskapsdeling, og derfor bør også du ønske å være en lagspiller på tvers av avdelinger og kulturer, og være samarbeidsvillig i en hektisk arbeidshverdag.

Du vil jobbe ved Nets sitt hovedkontor i Oslo. Det er gangavstand fra Rommen T-banestasjon, og for deg som kjører bil er det gratis parkering. Du vil også få benytte deres fantastiske kantine, der du finner et stort utvalg av varme- og kalde retter. Dette er en heltidsstilling med arbeidstid mellom kl. 08 – 15:45/16:00. Ønsket oppstart er snarest og dette er i førsteomgang et engasjement på 3 mnd.

Du vil bli ansatt hos StudentConsulting og leid ut til Nets. Vi i StudentConsulting tar første intervju, så dersom du synes dette høres interessant ut oppfordrer vi deg til å søke allerede i dag!

Om arbeidsgiveren

At Nets, we see easier products and solutions as the foundation for growth and progress – both in commerce and society. We help financial institutions, businesses and merchants make tomorrow a little easier for their customers while delivering unrivaled security and stability. Powering a tomorrow that’s easier than today. This is what drives us. Working for Nets you’ll become part of an exciting journey.

Sektor
Privat
Sted
HAAVARD MARTINSENS VEI 54, 0978 Oslo
Bransje
Økonomi og regnskap,
Bank, finans og forsikring,
Butikk og varehandel
Stillingsfunksjon
Rådgivning,
Kundeservice,
Økonomi og regnskap

Nøkkelord

Oslo, Heltid, Kundeservice, Rådgivning, Økonomi

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Jenny Nordsletten
Stillingstittel
Rekrutteringskonsulent
Kontaktperson
Eline Andreassen
Stillingstittel
Business Manager
Følg firma
5831 følger dette firmaet

HAAVARD MARTINSENS VEI 54, 0978 Oslo

Annonseinformasjon

FINN-kode 180344918
Sist endret 15. jun. 2020 14:20

Rapporter annonse