Utløpt

Vi søker digital kunderådgiver til vårt kundesenter

Arbeidsgiver
Fana Sparebank
Stillingstittel
Digital kunderådgiver
Frist
14.06.2020
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med Fana Sparebank

Fana Sparebank er i vekst, og vi søker derfor en engasjert digital kunderådgiver i full stilling til vårt kundesenter. Vi ser etter deg som har et brennende engasjement for gode kundeopplevelser, salg og som liker å kommunisere med kunder.

Du vil være en del av enheten Innovasjon og digitale kanaler, og en del av et agilt miljø fordelt på ulike fagfelt som prosjektledelse, datavarehus, marked, it-utvikling, digital rådgivning og forretningsutvikling.

Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:

  • Besvare og behandle innkommende telefoner, mail og chat.
  • Kundesupport privat og bedrift. (nettbank/nettbedrift, mobilbank, avtalegiro/e-faktura, BankID)
  • Rådgiving og salg av bankens produkter og tjenester i alle våre kommunikasjonskanaler.
  • Ansvar for eget fagområde som f.eks. kortsvindel, sparing, Vipps
  • Rådgivning og salg innenfor forsikring.
  • Teste nye kundeløsninger. Delta i prosjektarbeid.


All kommunikasjon vil foregå pr telefon, chat og e-post. Du må trives med utgående og inngående kundekontakt i ett høyt arbeidstempo.

Primær arbeidstid vil være hverdager klokken 08.00-16.00, og en til to senvakter klokken 12-20 pr. uke (ikke helg, per nå).


Du har følgende egenskaper:       

  • Engasjert og positiv.
  • Kunde- og løsningsorientert.
  • Gode kommunikasjonsegenskaper (norsk skriftlig og muntlig).
  • En god lagspiller.
  • Du liker å jobbe i et hektisk miljø, og håndtere mange baller i luften samtidig.


Vi ser etter deg som har høyere utdanning (bachelor- eller mastergrad) innen økonomi, marked eller servicefag. Relevant erfaring kan erstatte manglende formalkompetanse. Det er krav om Autorisasjon i Skadeforsikring og Personforsikring, har man ikke dette tas det innen 12 måneder etter ansettelse. 

Stillingen rapporterer til Leder kundesenter.

Vi kan tilby konkurransedyktige betingelser og en spennende stilling med varierte oppgaver. Banken har vunnet kundeserviceprisen i 2017 og kom på andreplass i 2018. 



Om arbeidsgiveren

Fana Sparebank er en selvstendig sparebank med lange tradisjoner. Vi har en sterk posisjon i lokalmarkedet der vi lever ut vår visjon Nær der du er. Bankens hovedkontor er på Nesttun i tillegg til avdelingskontor i Bergen Sentrum. Personlig service og nære relasjoner til kunden ligger i vår kultur og vårt verdisett. Dette bekreftes gjennom høy kundetilfredshet. Banken er en av Norges beste bedrifter i henhold til "Great Place To Work". Bankens engasjement for samfunnsansvar blir spesielt bemerket i den forbindelse. Fana Sparebank er stiftelsesmedlem i FNs Klimainitiativ innen finans, og arbeider aktivt med FNs 17 bærekraftsmål.

Bankens forvaltningskapital har passert 26 milliarder kroner. Personmarked utgjør 75% og bedriftsmarkedet 25% av bankens totale utlån. Kjernevirksomheten er kundetilpasset rådgivning innenfor finansiering, sparing og forsikring. Banken har i tillegg stort fokus på å legge til rette for selvbetjening gjennom digitale kanaler. I tillegg til Fana Sparebank består konsernet av datterselskapene Fana Sparebank Eiendom og Fana Sparebank Boligkreditt, samt Himla Eiendom og Himla banktjenester.

Nettverk
Facebook, LinkedIn, X
Sektor
Privat
Sted
Østre Nesttunvei 1-3, 5221 Nesttun
Bransje
Bank, finans og forsikring
Stillingsfunksjon
Kundeservice

Nøkkelord

digital, kundeservice, kundekonsulent, kundesenter, rådgiver

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Kathrine Mjånes
Stillingstittel
Leder kundesenter
Telefon
55 91 99 44
Mobil
99 58 48 85
Kontaktperson
Ellen F. Rasmussen
Stillingstittel
Personalkonsulent
Telefon
55 91 99 32
Mobil
90 24 54 51
Følg firma
157 følger dette firmaet

Østre Nesttunvei 1-3, 5221 Nesttun

Annonseinformasjon

FINN-kode 180154438
Sist endret 7. jul. 2020 16:32

Rapporter annonse