Vi søker Kundemottaker/Serviceansvarlig
- Arbeidsgiver
- Autoservice Evje AS
- Stillingstittel
- Kundemottaker/Serviceansvarlig
- Frist
- Snarest
- Ansettelsesform
- Fast
Kundemottaker er ansvarlig for tilrettelegging av effektiv drift for verkstedets mekanikere og er kundens første møte med verkstedet.
Det innebærer at god planlegging for mekaniker/tekniker er viktig, i tillegg til å være løsningsfokusert for kunde med kompetanse på bilverksteddrift.
Arbeidsoppgaver
- Håndtere timebestillinger(telefon/mail/disk)
- Utarbeide pristilbud/verkstedtjenester til kunder
- Planlegge verkstedgjennomganger
- Lede og følge opp mekanikere
- Delebestilling
- Garantirutiner
- Fakturering
Personlige egenskaper
- Du er imøtekommende, gir god service, er løsningsorientert og positiv
- Du er strukturert, nøyaktig, resultatorientert og liker å planlegge
- God til å kommunisere både muntlig og skriftlig
- God IT-kompetanse
Kvalifikasjoner
- Erfaring fra bilverksted eller relevant erfaring med god teknisk forståelse
Vi tilbyr
- En spennende og allsidig jobb i et hektisk miljø
- Gode systemer og opplæringsprogrammer
Søknad sendes på e-post til: post@autoserviceevje.no
Kontaktperson: Knut Birkeland, Epost:post@autoserviceevje.no, tlf 479 10 251
Om arbeidsgiveren
Autoservice Evje as er forhandler for KIA, SUZUKI og ISUZU, i tillegg er vi medlem av Automesterkjeden Vi er 9 ansatte fordelt på verksted(mekanisk og skade)salg og administrasjon
- Sektor
- Privat
- Sted
- VERKSVEGEN 5, 4735 Evje
- Bransje
- Bil, kjøretøy og verksted
- Stillingsfunksjon
- Kundeservice
Nøkkelord
verksted, kundemottak, service
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Knut Birkeland
- Telefon
- 47 91 02 51
Følg firma
877 følger dette firmaet
VERKSVEGEN 5, 4735 Evje