Utløpt

Liker du å jobbe i et miljø med høyt tempo og mange gode utfordringer?

Arbeidsgiver
JYSK
Stillingstittel
Customer Service Supporters
Frist
04.06.2020
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med JYSK AS

Jobb-beskrivelse

Customer Service Supporters JYSK Norge

 Liker du å jobbe i et miljø med høyt tempo og mange gode utfordringer? Kan du sikre at JYSK leverer Norges beste kundeservice? Er du ekspert i å møte kunden og kommuniserer tydelig og effektivt? Da er det kanskje akkurat deg vi er på utkikk etter.

Vi søker medarbeidere til vårt kundesenter på hovedkontoret til JYSK Norge på Furuset i Oslo.

Vi leter etter deg som har erfaring fra butikk eller kundeservice via telefon og som er rå innen kundekontakt og løsninger. Oppgavene består blant annet av support per telefon, e-post og chat mot JYSKs kunder.

Du viser engasjement og du ?

·       er en sterk kommunikator både skriftlig og muntlig

·       er fleksibel og har en positiv tilgang til utfordringer

·       kan prioritere under press

·       er strukturert og besluttsom

·       er top of class innen effektiv kundeservice

 

Du får muligheter og vi tilbyr deg ?

·       direkte innflytelse på våre resultater

·       moderne verktøy og systemer

·       god introduksjon og opplæring

·       en attraktiv arbeidsplass med et dynamisk miljø

 

Du må være innstilt på å jobbe skift og noen lørdager. Vi er en sentral partner til våre butikker og er derfor en viktige brikke for å sikre vår fortsatte suksess. Vi søker derfor en person som er resultatfokusert, løsningsorientert og har lyst på en vei frem i selskapet.

 

Vi er på jakt etter dedikerte supportere til heltids- og deltidsstillinger.

Ønsker du mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Customer Service Manager Sven Andersen på e-post: svan@jysk.com eller tlf. +47 90763373

JYSK har ekspandert fra en butikk i Danmark i 1979 til mer enn 2.500 butikker over hele verden i dag. For å sikre vekst i fremtiden trenger vi de beste medarbeiderne.

Grip denne fantastiske muligheten til å bli en del av JYSK. Dersom du viser engasjement, vil du møte muligheter.

Om arbeidsgiveren

JYSK GROUP har et skandinavisk utgangspunkt: Den første butikken ble åpnet i Danmark i 1979, og i dag har JYSK GROUP over 2700 butikker og 23.000 medarbeidere i 52 land. I Tyskland og Østerrike er navnet Dänisches Bettenlager - i resten av verden JYSK. JYSK GROUP ønsker å være et godt tilbud for alle og har en ambisjon om å være til stede i hele verden. Bak JYSK GROUP står stifter og eier Lars Larsen, som blant annet også eier møbelkjedene Bolia.com, IDEmøbler og ILVA. Den samlede omsetning i LARS LARSEN GROUP er på 4,02 milliarder Euro årlig.

Sektor
Privat
Sted
Tevlingveien, 1081 Oslo
Bransje
Butikk og varehandel
Stillingsfunksjon
Kundeservice,
Salg

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Sven Andersen
Stillingstittel
Customer Service manager
Telefon
90 76 33 73
Følg firma
1886 følger dette firmaet

Tevlingveien, 1081 Oslo

Annonseinformasjon

FINN-kode 179582377
Sist endret 25. mai 2020 11:26

Rapporter annonse