Utløpt

Konsulent med ansvar for innkjøp og anskaffelser

Arbeidsgiver
Malvik kommune
Stillingstittel
Konsulent
Frist
05.06.2020
Ansettelsesform
Fast

Malvik kommune søker etter en engasjert innkjøpskonsulent som brenner for gode anskaffelser og motiveres av å jobbe med utviklingsprosesser.

Arbeidsoppgaver:

Sikre god kontroll på innkjøp primært innenfor området helse og velferd, herunder lagerstyring og varemottak. Påse at det er fremdrift i anskaffelsesprosesser og sikre at disse gjennomføres i henhold til gjeldende regelverk. Følgende oppgaver vil også inngå i porteføljen:

  • Bidra til å øke kvaliteten på kommunens tjenesteproduksjon
  • Kontinuerlig arbeid med å optimalisere kjøp av varer og tjenester
  • Kontrollere og sende bestillinger fra behovsmeldere.
  • Varemottak og utpakking
  • Bestilling og varemottak i eHandel
  • Fakturabehandling /kontroll
  • Lagerkontroll og logistikk
  • Koordinering av Malvik kommunes bilpark etter at det er etablert felles flåtestyring


Utdanningskrav:

  • Fagskole/bachelor i logistikk/innkjøp og/eller økonomi. Erfaring/kompetanse innenfor innkjøp og logistikk kan kompensere for manglende formell utdannelse.
  • Må beherske bruk av MS Office (Excel, Word, Power Point)


Ønsket praksis:

  • Erfaring fra innkjøps-/logistikkarbeid
  • Erfaring med bruk av e-handelsplattformer


Personlige egenskaper:

  • Vi søker deg som er løsningsorientert og systematisk med øye for god struktur. Du må ha gode kommunikasjonsegenskaper både skriftlig og muntlig.
  • Vi ønsker at du er en relasjonsbygger som liker å jobbe i team uten at du opplever ensomhet når du blir satt til individuelle oppgaver. Fordi du er en god formidler liker du også å dele din kunnskap med andre slik at vi utvikler oss i riktig retning. Du må ha erfaring i bruk av digitale verktøy i anskaffelsesprosessen. Det vil være en fordel om du også har erfaring med bruk av lager- og logistikksystemer.


Vi tilbyr:

  • Et godt arbeidsmiljø med basis i våre verdier som er;
  • Åpen – nyskapende – samhandlende.
  • Lønn etter avtale.
  • Gode pensjons- og forsikringsvilkår.
  • Stillingen byr på muligheter både for personlig og faglig utvikling


Nærmere opplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til:

Jens Berget, Organisasjonssjef, tlf. 996 23456/ jens.berget@malvik.kommune.no


Søknadsfrist: 5.6.2020

Malvik kommune ønsker en balansert alders- og kjønnssammensetning.

Det skal benyttes elektronisk skjema ved søknad på stilling i Malvik kommune. Fullstendig utlysningstekst og søknadskjema finnes på  www.malvik.kommune.no under ”søk stilling”. Attester og vitnemål tas med ved innkalling til intervju dersom ikke annet framgår av annonsen.

Om arbeidsgiveren

Malvik kommune er sentralt plassert i Trøndelag mellom Trondheim og Stjørdal. Kommunen har 14 150 innbyggere og er i sterk vekst med god tilgang på boligtomter. Malvik har et rikt kulturliv og utmerkede friluftsområder. Administrasjonssenteret ligger i Hommelvik og har meget gode kommunikasjonsmuligheter, med kort avstand til flyplass, jernbane og E-6. Som medarbeider i Malvik kommune, blir en tatt med i et spennende og inkluderende fellesskap.

Sektor
Offentlig
Sted
TORGGATA 2, 7550 Hommelvik
Bransje
Offentlig administrasjon
Stillingsfunksjon
Konsulent

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Jens Berget
Stillingstittel
Organisasjonssjef
Telefon
99 62 34 56
Følg firma
290 følger dette firmaet

TORGGATA 2, 7550 Hommelvik

Annonseinformasjon

FINN-kode 179471186
Sist endret 20. mai 2020 11:03

Rapporter annonse