Utløpt

Kan din proaktivitet skape verdi for våre kunder?

Arbeidsgiver
Danske Bank
Stillingstittel
Assisterende kredittrådgiver
Frist
31.05.2020
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med Danske Bank
Kan din proaktivitet skape verdi for våre kunder?
Danske Bank har god fart som Norges utfordrerbank. Vi jobber aktivt for å være fremtidens bank for kunder som ønsker kompetent, effektiv og helhetlig rådgivning. Vi har mange dyktige privatrådgivere innen kreditt, og ønsker nå å styrke teamene våre. Er du den vi søker?

Avdelingen og rollen
Customer Relations består i dag av omkring 90 dyktige rådgivere som kommuniserer med kunden via mail, chat, facebook, telefon og nettmøter. Avdelingen er kundens førstekontakt inn i banken og gir rådgiverne en unik mulighet til å besvare ulike henvendelser. Teamet vi nå søker medarbeidere til skal bistå kunden med rådgivning relatert til dagligbank og kreditt. Som assisterende kredittrådgiver vil du blant annet ta i mot innkommende telefon og mail fra kunder. Du vil være ansvarlig for å gi rådgivning til våre eksisterende privatkunder, og ved å bruke dine personlige egenskaper og kompetanse skaper du gode kundeopplevelser. Her vil du ha ansvar for å bidra til bankens ambisiøse mål, samt oppfylle enhetens forretningsmessige mål gjennom god rådgivning. Du er en god rollemodell, ambassadør og etterlever bankens konsepter og kjerneverdier.

Hvem er du?
For å lykkes i rollen har du høyere utdannelse (minimum bachelor), og erfaring med proaktivt salg. Medarbeideren vi ser etter må enten være autorisert innen kreditt eller ha et ønske om å bli det. Vi søker etter en kollega som har stor interesse for å gjøre våre kunder økonomisk trygge. Det er viktig at du er tilpasningsdyktig i et dynamisk miljø som stadig er i endring.

Stillingen krever gode kommunikasjonsegenskaper både muntlig og skriftlig.

Hva får du hos oss?
Hos oss får du mulighet til å utgjøre en forskjell for kunden, være en god rådgiver samt at du får gode muligheter for utvikling innen kreditt og dagligbank. Du vil få god opplæring fra både leder og kolleger, og kandidater uten kredittautorisasjon vil gå inn i et autorisasjonsløp hos oss. Du vil bli en del av et sosialt team i et positivt og nytenkende arbeidsmiljø med høye ambisjoner. Arbeidstid er 7:45-15:45, noe skiftarbeid må påregnes.

Interessert?
Har du spørsmål til stillingen kan du ta kontakt med Ronny Fevåg på ro@danskebank.no

Ansettelse forutsetter godkjent bakgrunnssjekk, inkludert kredittsjekk.

Send søknad og CV senest 31.05.2020.

Om arbeidsgiveren

Danske Bank er en nordisk bank med sterke lokale røtter og med broer til resten av verden. I over 145 år har vi hjulpet mennesker og virksomheter i Norden med å realisere sine ambisjoner. Danske Bank har mer enn 19 000 ansatte i 16 land verden over, og vi betjener 3,4 millioner privatkunder, bedriftskunder og institusjonelle kunder. I tillegg til banktjenester tilbyr vi også livsforsikring og pensjon, boliglån, formueforvaltning, eiendoms- og leasingtjenester.

Nettverk
Facebook, LinkedIn
Sektor
Privat
Antall stillinger
2
Sted
SØNDRE GATE 15, 7011 Trondheim
Bransje
Bank, finans og forsikring
Stillingsfunksjon
Rådgivning,
Økonomi og regnskap,
Kundeservice

Nøkkelord

Kreditt, Rådgivning, Kredittrådgiver, Bank, Trondheim

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Ronny Fevåg
Stillingstittel
Leder Customer Relations
Følg firma
1110 følger dette firmaet

SØNDRE GATE 15, 7011 Trondheim

Annonseinformasjon

FINN-kode 179352281
Sist endret 1. jun. 2020 00:13

Rapporter annonse