Utløpt

Produktsjef - Digital informasjonsdeling

Arbeidsgiver
Coop Norge Sa
Stillingstittel
Produktsjef - Digital informasjonsdeling
Frist
Søknader behandles fortløpende
Ansettelsesform
Fast
Er du er en problemløser, glad i å arbeide med mennesker og interessert i å forstå og løse brukerbehov? Vil du være en del av et voksende team som ønsker å utvikle morgendagens arbeidsplass? Da bør du vurdere å bli produktsjef for digital informasjonsdeling hos oss!

Aldri har intern informasjonsdeling, digital samhandling og nye arbeidsmetoder vært mer i vinden. Den siste tiden har fått stadig flere av oss til å utforske og forstå det store potensialet som finnes i god bruk av digitale hjelpemidler for å forenkle hverdagen, ivareta arbeidsmiljø samt sørge for god informasjonsflyt om relevante nyheter, retningslinjer eller interne leveranser. Vi i Coop er intet unntak og vi søker nå deg som vil hjelpe oss å videreutvikle og oppnå potensialet innen intern digital informasjonsdeling. I Coop har vi en rekke ideer, systemer, plattformer og flater som bør legge alt til rette for gode interne prosesser, men uten en god helhetstanke og rett kobling mot faktiske behov oppnår vi ikke det fulle potensialet. Vi trenger derfor deg som brenner for å tilby brukervennlige digitale tjenester!

Vi ser etter deg med ?god erfaring innen smidig arbeidsmetodikk og endringsledelse (gjerne fra konsulent-rolle), kombinert med teknisk forståelse og en holistisk tilnærming til utviklingen vi står ovenfor.  Vi ønsker at du hjelper oss med å forstå hva utviklingen kan bety for oss og hvordan vi kan benytte oss av dette på best mulig måte. Som person er du trygg, har en tillitsskapende fremtoning og gode mellommenneskelige egenskaper. Du vil ha en sentral rolle i et team som vil jobbe med å forstå, designe, utvikle og skalere produkter og tjenester som skal forenkle hverdagen til våre over 28.000 ansatte.

Stillingen rapporterer til Leder for interne digitale kanaler og er lokalisert ved Coops hovedkontor på Sinsen/Grorud. For mer informasjon rundt denne muligheten ta kontakt med INTUNOR People ved daglig leder Markus Kleven Skustad.


Arbeidsoppgaver og ansvar
  • Lede produktutviklingen og produktteamet innen intern digital informasjonsdeling  
  • Bidra med å definere, samt sørge for etterfølgelse og kommunikasjon av kanal- og produktstrategi for intern digital informasjonsdeling
  • Definere mål, samt sikre fremdrift og resultater for produktteamet
  • Ha jevn dialog med interessenter og brukere om deres innspill og behov
  • Ansvarlig for prioriteringer av behov/ønsker samt god oppfølging/kommunikasjon om fremdrift til interessenter
  • Utforske og se nye muligheter i ulike teknologier/systemer  
  • Ansvarlig for raske iterasjoner i produktutviklingen, samtidig som man sikrer en langsiktig tanke om hvordan produktet eller tjenesten kan utvikle seg over tid  
  • Utforske og definere hvilke ferdigheter og kapabiliteter som er nødvendig i teamet og i organisasjonen for øvrig for å nå langsiktige og kortsiktige mål  
  • Overordnet ansvarlig for brukeradopsjon og opplæring for valgte løsninger, samt hensiktsmessig involvering av superbrukere/interne ambassadører  

Ønskede kvalifikasjoner
  • Høyere utdanning  
  • Erfaring med smidig arbeidsmetodikk, samt endrings- og prosjektledelse  
  • Funksjonell kompetanse og teknisk forståelse  
  • Erfaring innen brukeradopsjon og innføringsprosjekter  
  • Behersker norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig  
  • Kjennskap til relevante plattformer (Microsoft 365, Facebook, SAP, Service Now) 
 
 Personlige egenskaper  
  • Relasjonsorientert, involverende og tillitsvekkende  
  • Strukturert, selvgående og løsningsorientert  
  • Initiativrik med god gjennomføringsevne  
  • Kvalitetsbevisst  
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner  
  • Interesse for digitale arbeidsverktøy og engasjement for gode brukeropplevelser  
  • Evne til å sette seg inn i og forstå komplekse forretningsprosesser og verdikjeder  
  • Evne til å arbeide i komplekse organisasjoner og samtidig opprettholde fokus på definerte mål

Vi tilbyr 
  • Spennende arbeidsoppgaver og gode lærings- og utviklingsmuligheter i en avdeling under oppbygging
  • Stor påvirkningskraft på egen arbeidssituasjon
  • Et godt arbeidsmiljø med faglig dyktige kollegaer og stor takhøyde
  • Bedriftsidrettslag og treningsrom for ansatte
  • Familievennlig og fleksibel personalpolitikk
  • Gode arbeidstidsordninger (fleksibel arbeidstid) 

Om arbeidsgiveren

Coop er Norges nest største dagligvareaktør og driver i dag, ca. 1.250 dagligvarebutikker innenfor seks kjedekonsepter: Obs!, Extra, Coop Prix, Coop Mega, Coop Marked og Matkroken. I tillegg driver Coop 110 byggevarehus i kjedene Obs! Bygg,og Coop Byggmix. Coop eies av kundene gjennom deres medlemskap i ett av 74 samvirkelag i Norge. Coop har i dag 1,8 millioner medlemmer og en årlig omsetning på 59 mrd. kr.

Coop Norge SA er samvirkelagenes fellesorganisasjon og eid av disse. Coop Norge skal ivareta sentrale fellesoppgaver for samvirkelagene som innkjøp, vareforsyning og kjededrift, og med dette legge til rette for optimal drift i lagene og konkurransedyktighet ut mot medlemmer og forbrukere. Coop Norge SA driver ytterligere virksomhet gjennom sine datterselskap Norsk Butikkdrift AS, Coop Norge Eiendom AS, Coop Norge Industri AS og Coop Norge Transport AS.

Sektor
Privat
Sted
Østre Aker vei 264, 0977 Oslo
Bransje
Matvareproduksjon og -industri
Stillingsfunksjon
IT utvikling / Front-end,
IT utvikling / Systemarkitekt,
IT utvikling / Utvikler (generell)

Nøkkelord

IT administration, Produktsjef, IT Digitalisering, Microsoft 365, Samhandlingsapplikasjon

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Markus Kleven Skustad
Stillingstittel
MD - Intunor People
Telefon
92 85 38 17
Nettverk
LinkedIn
Kontaktperson
Helene Dyb Aarøe
Stillingstittel
HR Manager
Telefon
92 41 67 31
Nettverk
LinkedIn
Følg firma
207 følger dette firmaet

Østre Aker vei 264, 0977 Oslo

Annonseinformasjon

FINN-kode 179057284
Sist endret 15. mai 2020 12:47

Rapporter annonse