Utløpt

Ønske om å jobbe med kundeservice hos et ekspansivt og fremtidsrettet konsern?

Arbeidsgiver
Løvenskiold Handel AS
Stillingstittel
Kundebehandler
Frist
Vi intervjuer fortløpende
Ansettelsesform
Engasjement
For Maxbo ser vi etter deg som har noen års erfaring med jobb innenfor kundeservice eller andre serviceyrker, er nysgjerrig på å lære og motiveres av å hjelpe andre. Som kundebehandler har du en av selskapets desidert viktigste roller. Du blir vårt ansikt utad og en ambassadør for hele konsernet. Våre kunder står alltid øverst på prioriteringslisten, og vi sikter oss inn på å skape den beste kundereisen.

Mange har i den tiden vi er inne i valgt å ta fatt på, eller planlegger å sette i gang med sine oppussingsprosjekter. Vi ønsker dermed å styrke kundeapparatet ytterligere og søker deg som er et servicemenneske til fingerspissene og trives med en hektisk arbeidshverdag.

I første omgang vil dette være et engasjement som løper ut september. Det er ønskelig med rask oppstart og vi vil derfor intervjue fortløpende.  

Som kundebehandler hos Maxbo vil dine arbeidsoppgaver hovedsakelig gå ut på:
  • Besvare innkommende henvendelser på telefon og e-post fra privat kunder
  • Være en rådgiver og bidra til utstrakt kundebehandling for å dekke kundens totalbehov
  • Legge inn bestillinger og tilby hjelp i kjøpsprosessen
  • Informere om aktuelle tilbud og selge tilleggsprodukter
  • Tett samarbeid med interne kollegaer og ledere, samt eksterne leverandører
  • Delta på fagdager og bidra til kompetansedeling i teamet

Arbeidstid:
Vaktplan, 100% stilling, 37,5 t/uka
Kundesenteret er åpent mandag – fredag kl. 08:00 – 18:00 og lørdager 09:00 – 17:00.

Hvem er du?
Kan du vise til tidligere erfaring innen kundesenter vekker du helt klart vår interesse. Har du et interessefelt innen maxbo`s bransje og produkter tilkommer noen ekstra stjerner i margen. Likevel er det viktigste for oss, dine personlige egenskaper og motivasjon for jobben. Vi ønsker deg som brenner like mye for å skape fornøyde kunder som resten av teamet. Vi setter stor pris på din positive energi, ditt initiativ og læringsvilje. Videre er det viktig at du kommuniserer godt på norsk, muntlig og skriftlig. Maxbo går også inn i sin mest hektiske periode, så for å lykkes og ikke minst trives i jobben må du like en hektisk arbeidshverdag og kunne håndtere mange baller i luften samtidig.

Hvem er vi og hva kan vi tilby?
Hos oss vil du møte en hyggelig og sosial gjeng. Vi er opptatt av å gjøre hverandre gode, og personlig samt faglig utvikling står høyt hos oss. I dag er vi 14 ansatte på avdelingen og vi holder til i lyse og fine lokaler over MAXBO på Hvam, kjedens desidert største varehus. Vi gir deg grundig opplæring i våre systemer, produkter og tjenester slik at du raskt vil komme godt inn i rollen. Og du vil alltid ha dyktige kollegaer og et lederteam å støtte deg på.

Interessert? Last opp din CV og søk stillingen. Som en del av prosessen og ved screening vil vi benytte Bright fra Master Management, en test som kartlegger typisk atferd og generell holdning i forhold til kundeservice.

Vi ser frem til å høre fra deg!

På grunn av GDPR blir ikke CV og søknad sendt på mail vurdert.

Om Maxbo:
Løvenskiold-Vækerø AS er et ekspansivt og fremtidsrettet konsern med røtter tilbake til 1649. Virksomheten omfatter Løvenskiold Handel, Løvenskiold Eiendom, Løvenskiold Skog og Maxbo Teknikk. Løvenskiold Handel, konsernets største virksomhetsområde med ansvar for den samlede handelsvirksomheten innen bo- og byggevarer driver kjedekonseptet Maxbo og Maxbo Proff, samt et sentralt distribusjonsanlegg. Konsernet har ca. 1600 ansatte og omsetter for NOK 4,7 mrd. Hovedadministrasjonen holder til på Vækerø i Oslo. Les mer på www.lovenskiold.noSer du etter en jobb hvor du får bruk for din utpreget serviceholdning og gode kommunikasjons egenskaper? Trives du i et sosialt miljø og i en hektisk arbeidshverdag?
Da er kanskje dette jobben for deg!

Har du relevant fagkompetanse og lyst på jobben? Søk!
Bemanningsbyraaet er et anerkjent rekrutteringsselskap og ett av Norges beste vikarbyrå. Vi rekrutterer til faste og midlertidige stillinger innen områdene kontor og administrasjon, økonomi og regnskap, IT, kundeservice, salg og marked, lager, logistikk og industri.

Når du blir innkalt til intervju hos oss vil vi i tillegg til intervjusamtalen gjennomføre tester hvor du får vist hvilke evner og egenskaper du har som er relevante for stillingen. Du vil få en coachplan som anbefaler deg hva du kan gjøre for å oppnå størst mulig suksess i denne og fremtidige jobber.  Dersom du ikke får tilbud om stillingen du har søkt, har vi kanskje andre stillinger som kan være av interesse for deg. Gjennom rekrutteringsprosessen vil du utvikle din selvinnsikt slik at du vil være bedre forberedt til fremtidige møter og intervjuer. Bemanningsbyraaet finner den jobben som passer best for deg. For mer informasjon, se bemanningsbyraaet.no

Om arbeidsgiveren

Byggevarekjeden Maxbo er en av Norges største aktører i markedet, med nærmere 70 varehus - i tillegg til en nettbutikk for privatkunder og Maxbo Proff for bedriftskunder. Målet er å bli Norges mest fremgangsrike byggevarekjede, og da trenger vi de beste på laget.
Er du den vi søker? 

Nettverk
Facebook, LinkedIn
Sektor
Privat
Antall stillinger
2
Sted
Trondheimsveien 30, 2013 Skjetten
Bransje
Bygg og anlegg,
Håndverkstjenester,
Butikk og varehandel
Stillingsfunksjon
Kundeservice,
Kontor og administrasjon,
Koordinering

Nøkkelord

Support, Varehandel, Kundebehandling, Kundeservice, Byggevare

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Anette Holthe
Stillingstittel
Rådgiver
Følg firma
422 følger dette firmaet

Trondheimsveien 30, 2013 Skjetten

Annonseinformasjon

FINN-kode 178826664
Sist endret 4. jun. 2020 10:24

Rapporter annonse