ERP rådgiver
- Arbeidsgiver
- Pelagia AS
- Stillingstittel
- ERP rådgiver
- Frist
- Søknader vurderes fortløpende
- Ansettelsesform
- Fast
Pelagia har høye ambisjoner om å forbedre prosesser med kreative digitale løsninger. Som deres nye ERP (Enterprise Resources Planning) rådgiver vil du bli sentral i å rulle ut, forvalte og forbedre deres Dynamics 365-løsning. Rett kandidat liker å jobbe i tett dialog med forretningssiden, er proaktiv og kan ta ansvar fra ide til realisert løsning. Du ser muligheter og er genuint opptatt av prosessforbedring.
Stillingens ansvar og arbeidsoppgaver:
- Videreutvikle og optimalisere D365 som ERP- system i Pelagia.
- Prosjektledelse og eierskap til utviklings- og endringsprosessene.
- Forvaltning, feilretting og oppfølging av eksisterende systemer.
- Supportstøtte til selskapets superbrukere.
Kvalifikasjoner og egenskaper til stillingen:
- Høyre utdanning innen logistikk, økonom, administrasjon og/eller IT.
- Arbeidserfaring innen ERP, primært med Dynamics 365 eller Microsoft Dynamics AX.
- Erfaring/ kunnskap innen forretningsprosesser knyttet til logistikk og Supply Chain.
- Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.
- Du er en utstrakt "team-player" – vi jobber sammen i leveranseteam og er avhengig av godt lagspill.
- Gode analytiske evner.
- Nyutdanna med høyere økonomisk utdanning / prosjektledelse / supply chain i graden vil og bli vurdert.
Det en forutsetning at du har forståelse for teknologi og digitalisering, og mulighetene dette gir for verdiskapning for Pelagia.
Reisevirksomhet kan forekomme - men hovedbase vil være i Pelagia sine moderne og trivelige kontorer, sentralt ved Bryggen i Bergen.
Du som søker må ha på plass gyldig visum for å jobbe i Norge og Schengen landene for å bli vurdert som kandidat.
Du registrerer CV og søknad via egen søkeknapp øverst på siden.
Spørsmål om stillingen kan rettes til rekrutteringsansvarlig Frank-Arild Normanseth på telefon 905 15 239 eller Anna Terese Lekvam på telefon 908 22 692 i Solv coneqt AS.
Om arbeidsgiveren
Pelagia AS is a leading producer of pelagic fish products for human consumption, and an important supplier of essential ingredients in all kinds of fish- and animal food; protein concentrate, fishmeal and fish oil.
The company operates 26 factories in Norway, United Kingdom, Ireland, and Denmark. Twenty-three of the factories are 100% owned, while three are partly owned associates, and the operation is divided into two divisions; Food (consumption) and Feed (protein concentrate, fishmeal and fish oil).
The Food division exports close to 100% of its products, while Feed?s products are mainly sold in the domestic market as essential ingredients in fish- and animal food production. It is therefore right to say that close to 100% of the wild pelagic fish is utilized, and ends up at someones table, some day, either directly or indirectly.
Austevoll Seafood ASA and Kvefi AS own Pelagia in a 50/50 share split. Egil Magne Haugstad is the company?s CEO.
- Nettverk
- Sektor
- Privat
- Sted
- Bradbenken 1, 5003 Bergen
- Bransje
- Fiskeri og oppdrett,
- Industri og produksjon
- Stillingsfunksjon
- IT drift og vedlikehold / Drift/Operations,
- Logistikk og lager / SCM og logistikk
Nøkkelord
ERP, Logistikk SCM, Dynamics 365, D365, Microsoft Dynamics AX
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Anna Terese Lekvam
- Stillingstittel
- Senior rådgiver
- Telefon
- 90 82 26 92
- Nettverk
- Kontaktperson
- Frank-Arild Normanseth
- Stillingstittel
- Rekrutteringsansvarlig
- Telefon
- 90 51 52 39
- Nettverk
Bradbenken 1, 5003 Bergen