Utløpt

Vil du jobbe med variert, forebyggende helsearbeid i en unik bedriftshelsetjeneste?

Arbeidsgiver
Grønn Jobb Bedriftshelsetjeneste
Stillingstittel
HMS rådgiver
Frist
10.05.2020
Ansettelsesform
Fast
Grønn Jobb er en landsdekkende totalleverandør innen Helse, Miljø og sikkerhet, HR og bedriftshelsetjeneste i tillegg til å levere egenutviklet programvare. Gjennom vårt eget IT-selskap Lyon Future utvikler vi programvare innen HR og HMS, samt at vi står bak rekrutteringsappen Jyb. Gjennom våre 50 flotte medarbeidere, solid økonomi og kombinasjonen av våre forretningsområder står er vi i en unik posisjon for videre vekst og utvikling.

Har du lyst til å jobbe for å skape en tryggere og bedre arbeidsplass for andre mennesker? I Grønn Jobb arbeider vi mot målet om å være en foretrukken og landsdekkende totalleverandør, ved å levere tjenester og systemer som skal skape en bedre hverdag for våre kunder. Vårt hovedfokus er på tjenester og programvare innen Helse, Miljø og Sikkerhet, samt HR og bedriftshelsetjeneste.
Vi har nå en spennende, ledig stilling som HMS rådgiver. Som HMS rådgiver hos oss vil du lære å kjenne lover, regler, forskrifter så godt at du i kombinasjonen med ditt fagfelt og læring fra oss kan rådgi kunden for å hindre uønskede hendelser relatert til helse og lovgivning. Dette kan omhandle informasjon om praktisk bruk av regelverk som timeføring, overtidsregler etc. til å gjennomføre helseundersøkelser, rådgi rundt relevante kurs kunden bør delta på (åpne eller bedriftsinterne), kartlegge fysisk arbeidsmiljø for å se etter ting kunden ikke nødvendigvis er oppmerksom på som eks. feil lys, trekk, luftkvalitet, brannfare, fare for belastninger eller å se nærmere på det psykososiale miljøet for å kunne gjennomføre tiltak til økt trivsel på arbeidsplassen.
Du blir endel av et team som består av leger, sykepleiere, fysioterapeuter og salg/administrasjon. Som HMS-rådgiver vil du bl.a. få ansvar for rådgivning og bistand i HMS-spørsmål overfor vår kunders ledere, vernetjeneste og ansatte, og muligheten til å være mye ute hos kundene våre.

Vi kan tilby mange spennende arbeidsoppgaver:
  • Kundebesøk til lokale og nasjonale kunder 
  • Holde relevante kurs ut fra ditt kompetanseområde. 
  • Bistå i utvikling av webinarer og videoblogger
  • Arbeid med IK/HMS-prosedyrer, ulike analyse- og rapportarbeid, interne revisjoner og risikoanalyser mm. 
  • Gjennomføre møter/konsultasjoner over nett 
  • Ha en interesse innenfor organisatorisk og psykososialt arbeidsmiljø. Være en del av vårt kriseteam ved alvorlige ulykker/hendelser på arbeidsplasser
  • Holde deg informert om trender innen utvikling av arbeidsmiljø både nasjonalt og internasjonalt
  • Bistand i forbindelse med helseundersøkelser lokalt og i distrikt
Hva kan du forvente av oss?
Vi er et lokalt selskap med en stolt kultur preget av raske beslutningsveier, tverrfaglig kompetanse og mange engasjerte, dyktige medarbeidere som kommer på jobb hver dag fordi de ønsker å bidra til å utgjøre en forskjell og utvikle Grønn Jobb til å lykkes og være en attraktiv arbeidsplass.  Vi jobber aktivt for å ivareta gründerkulturen som innebærer mer ansvar for den enkelte og en forventning om at alle i selskapet ikke bare utfører oppgaver, men ønsker å bidra aktivt til å videreutvikle selskapet så vel som sin rolle og avdeling. Gjennom sosiale arrangementer, egen kantine og kokk, flotte 1.500 m2 nye lokaler, samarbeid og kompetanseutvikling har vi som mål å være en attraktiv arbeidsgiver. Du kan også forvente muligheten til å være med på en spennende reise i et innovativt selskap og deltakelse i et spennende, fartsfylt og godt arbeidsmiljø.

Hvilken erfaring søker vi etter?
  • Du er utdannet som sykepleier, HMS verneingeniør eller lignende.
  • Du har erfaring med HMS-arbeid. Vi ser gjerne etter erfaring som eksempelvis verneombud fra større privat virksomhet.
  • Det er en fordel om du har jobbet i bedriftshelsetjenesten med kunderådgivning, og erfaring fra prosjekt- og teamarbeid.
  • Det er positivt om du har kurs innen HMS, miljøfyrtårn, førstehjelp, hygiene og / eller psykososialt arbeidsmiljø.
  • Du har generelt god IT-kompetanse slik at du etter opplæring evner å lære deg vår programvare og mest brukte systemer.
  • Du har meget gode norsk kunnskaper og god i muntlig engelsk.

Vi tror at følgende personlighet vil lykkes best i rollen:
  • Du har kundefokus og pågangsmot, samt opptatt av å gi kunden effektive løsninger (digitale løsninger, nettbaserte kurs etc.)
  • Du trigges av faglig utvikling, vekst og utfordringer; både eksternt og internt og tar initiativ til læring.
  • Du er strukturert, systematisk og god til å planlegge.
  • Du er god til å kommunisere, trives med kundemøter, presentasjoner etc. 
  • Du kjennetegnes som uredd og fleksibel .
  • Du har forretningsforståelse og et sterkt ønske om å bidrag til vekst for selskapet.

Vi tilbyr:
  • Muligheter for en person som har lyst til å utvikle Grønn Jobb bedriftshelsetjeneste! 
  • En spennende fremoverlent organisasjon, flat struktur og med et godt arbeidsmiljø 
  • Et sterkt team i ryggen; bestående av fag (bl.a. med lege, sykepleiere, fysioterapeuter), møtebooking, salg og administrasjon 
  • En bedrift i vekst og i stadig utvikling, ønsker å utfordre det eksisterende i markedet, eksempelvis i forhold til IT-løsninger 
  • Egenutvikling gjennom vårt opplæring- og kompetanseutviklingsprogram, og hospitering sammen med andre fagpersoner 
  • Prosjektansvar, eksempelvis ifm. utvikling av nye verktøy for bedriftene/kundene etc. 
  • Flotte lokaler i Dikeveien.

Våre kunder er i det sentrale Østlandet og nasjonalt så det tilkommer stillingen en del reisevirksomhet.

Har du lyst til å bli med på reisen?
Send oss din CV og søknad hvor du forteller oss hvorfor du mener at du er rett for rollen. Evt. spørsmål kan rettes til Daglig Leder, Peter Sund på telefon 920 48 430 eller e-post peter@gronnjobb.no.
 

Om arbeidsgiveren

Grønn Jobb er en landsdekkende totalleverandør innen Helse, Miljø og sikkerhet, HR og bedriftshelsetjeneste i tillegg til å levere egenutviklet programvare.

Gjennom vårt eget IT-selskap Lyon Future utvikler vi programvare innen HR og HMS, samt at vi står bak rekrutteringsappen Jyb.

Gjennom våre 50 flotte medarbeidere, solid økonomi og kombinasjonen av våre forretningsområder står er vi i en unik posisjon for videre vekst og utvikling.

Nettverk
Facebook, LinkedIn
Sektor
Privat
Sted
Dikeveien 45, 1661 Rolvsøy
Bransje
Helse og omsorg
Stillingsfunksjon
HMS

Nøkkelord

Bedriftshelse, Sykepleier, Ingeniørfag, HMS, Arbeidsmiljø og HMS

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Peter Sund
Stillingstittel
Leder Bedriftshelsetjenesten
Telefon
92 04 84 30
Kontaktperson
Rebecca Skauge
Stillingstittel
Head of HR
Telefon
91 85 81 81
Følg firma
247 følger dette firmaet

Dikeveien 45, 1661 Rolvsøy

Annonseinformasjon

FINN-kode 174669713
Sist endret 4. apr. 2020 11:06

Rapporter annonse