Utløpt

Vil du bidra til å skape gode kundeopplevelser hos unik, lokal tjenestetilbyder?

Arbeidsgiver
Grønn Jobb AS
Stillingstittel
Customer Success Agent
Frist
26.04.2020
Ansettelsesform
Fast
Grønn Jobb er en landsdekkende totalleverandør innen Helse, Miljø og sikkerhet, HR og bedriftshelsetjeneste i tillegg til å levere egenutviklet programvare. Gjennom vårt eget IT-selskap Lyon Future utvikler vi programvare innen HR og HMS, samt at vi står bak rekrutteringsappen Jyb. Gjennom våre 50 flotte medarbeidere, solid økonomi og kombinasjonen av våre forretningsområder står er vi i en unik posisjon for videre vekst og utvikling.

Har du lyst til å bli med på en kjempespennende reise i et lokalt konsern med store ambisjoner? I Grønn Jobb arbeider vi mot målet om å være en foretrukken og landsdekkende totalleverandør, ved å levere tjenester og systemer som skal skape en bedre hverdag for våre kunder. Vårt hovedfokus er på tjenester og programvare innen Helse, Miljø og Sikkerhet, samt HR og bedriftshelsetjeneste.
Til vår Customer Success enhet søker vi nå en ny kollega som skal bidra til å skape høy kundetilfredshet og effektivisere rutiner og prosesser. Som Customer Success Agent vil du få en sentral og viktig rolle i selskapet, gjennom daglig kontakt med våre kunder og interne ressurser. Siden fornøyde kunder er en grunnleggende del av vår filosofi, sier det seg selv at dette er en viktig stilling med stor betydning. Vi pleier å si at Customer Success enheten er hjertet i virksomheten.

Som Customer Success Agent hos oss vil du:
  • Være ansvarlig for å behandle og administrere innkommende supporthenvendelser via e-post og telefon som kan være alt ifra fakturaspørsmål til bistand rundt bruk av programvare eller koble inn våre fagspesialister for å hjelpe kunden rundt mer komplekse HMS relaterte emner.
  • Proaktivt kontakte våre kunder for å booke inn møter med våre fagspesialister.
  • Ta initiativ til å videreutvikle vår support for å gjøre våre kunder mest mulig selvhjulpne, herav utarbeide brukertips og støtteverktøy for kundene
  • Bidra med innsikt rundt kundebehov, tilbakemeldinger fra kunder og utfordringer til andre enheter i Grønn Jobb.
  • Proaktivt ta tak i kunder som viser tegn på oppsigelse og bidra til at kunden fortsatt ønsker å være kunde av Grønn Jobb.
  • Jobbe for å bli en produktspesialist rundt bruk av vår programvare og mestre interne systemer godt.
Customer Success enheten er i endring og du vil avhengig av bakgrunn kunne ta aktiv del i å påvirke og utvikle rollen. 

Hva kan du forvente av oss?
Vi er et lokalt selskap med en stolt kultur preget av raske beslutningsveier, tverrfaglig kompetanse og mange engasjerte, dyktige medarbeidere som kommer på jobb hver dag fordi de ønsker å bidra til å utgjøre en forskjell og utvikle Grønn Jobb til å lykkes og være en attraktiv arbeidsplass. Vi jobber aktivt for å ivareta gründerkulturen som innebærer mer ansvar for den enkelte og en forventning om at alle i selskapet ikke bare utfører oppgaver, men ønsker å bidra aktivt til å videreutvikle selskapet så vel som sin rolle og avdeling. Gjennom sosiale arrangementer, egen kantine og kokk, flotte 1.500 m2 nye lokaler, samarbeid og kompetanseutvikling har vi som mål å være en attraktiv arbeidsgiver. Du kan også forvente muligheten til å være med på en spennende reise i et innovativt selskap og deltakelse i et spennende, fartsfylt og godt arbeidsmiljø.

Hvem ser vi etter?
Vi er overbevist om at personlighet og potensial er det viktigste for å lykkes i rollen. Du må trives med alt ifra rutinearbeid, et ønske om å bli en superbruker på våre systemer og i dialog med kunder evne å ivareta Grønn Jobb for å sikre fornøyde kunder gjennom dine gode kommunikasjonsegenskaper og positive holdning. Således tror vi at du er har en høy evne til å yte service, håndtere mange henvendelser, ta ansvar for å løse henvendelser i den grad det ligger innen ditt ansvarsområde, fullføre saker du har ansvaret for og jobbe proaktivt for forbedring.
Vi forventer at du kan kommunisere meget godt på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig, har evne og lyst til å lære ny teknologi og tilegne deg kunnskap om fagområdene vi jobber innen.
Har du erfaring som superbruker, jobbet med salg eller kundeservice på telefon er dette bakgrunner vi verdsetter, men kanskje har du en annen bakgrunn som tilsier at du er rett person for jobben? Vi har tro på «hire for attitude & passion, train for skills».

Har du lyst til å bli med på reisen?
Send oss din CV og søknad hvor du forteller oss hvorfor du mener at du er rett for rollen. Evt. spørsmål kan rettes til Head of Customer Sucess, Christine Ekenes-Fosback på telefon 93269929.

 

Om arbeidsgiveren

Grønn Jobb er en landsdekkende totalleverandør innen Helse, Miljø og sikkerhet, HR og bedriftshelsetjeneste i tillegg til å levere egenutviklet programvare.

Gjennom vårt eget IT-selskap Lyon Future utvikler vi programvare innen HR og HMS, samt at vi står bak rekrutteringsappen Jyb.

Gjennom våre 50 flotte medarbeidere, solid økonomi og kombinasjonen av våre forretningsområder står er vi i en unik posisjon for videre vekst og utvikling.

Nettverk
Facebook, LinkedIn
Sektor
Privat
Sted
Dikeveien 45, 1661 Rolvsøy
Bransje
Annet
Stillingsfunksjon
Kundeservice

Nøkkelord

Kundeservice b2b, Kundehåndtering, Kundeservice

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Rebecca Skauge
Stillingstittel
Head of HR
Telefon
91 85 81 81
Kontaktperson
Christine Ekenes-Fosback
Stillingstittel
Head of Customer Success
Telefon
93 26 99 29
Følg firma
248 følger dette firmaet

Dikeveien 45, 1661 Rolvsøy

Annonseinformasjon

FINN-kode 174643487
Sist endret 7. apr. 2020 12:22

Rapporter annonse