Utløpt

Er du Ikomms nye Servicedesk-konsulent?

Arbeidsgiver
Ikomm
Stillingstittel
Servicedesk-konsulent
Frist
Snarest!
Ansettelsesform
Engasjement
Bli kjent med Assento Search & Selection
Trives du med å løse tekniske utfordringer for andre? Er du god på multitasking? Da kan stillingen som Servicedesk-konsulent i Ikomm være noe for deg! 
 
Ikomm er en digitaliseringspartner og totalleverandør av IKT-tjenester til kunder i privat og offentlig sektor, og dekker hele verdikjeden fra konsulent- og rådgivningstjenester til drift og på-stedet tjenester. Ikomm søker nå etter en ny Servicedesk-konsulent som vil fungere som et viktig bindeledd mellom bedriften og deres kunder. Primære oppgaver vil være å behandle, feilsøke og løse problemer med klienter, programvare, servere, nettverk, printere, Citrix, mail og brukertilgang - over telefon, chat og mail. Ikomm kan skilte med svært lavt sykefravær og turnover som virkelig beskriver deres gode arbeidsmiljø.   
Denne stillingen er perfekt for deg som har 2+ år med relevant erfaring og ønsker å utvikle deg innen teknisk support.
Som Servicedesk-konsulent vil du fungere som bedriftens «ansikt» utad, og det er derfor viktig at du er serviceinnstilt og evner å sette seg inn i kundens problem på en effektiv og konstruktiv måte. Kjenner du deg igjen? 
 
Ikomm tilbyr:
  • dyktige kollegaer som gleder seg til å dele kunnskapen sin med deg
  • muligheten for å ta relevante sertifiseringer
  • kurs og opplæring gjennom IKOMM Academy
  • utfordrende arbeidsoppgaver fra dag én
  • hard jobbing og mye moro som gjør at du vil glede deg til å gå på jobb
  • gode muligheter for fast ansettelse
 
Ikomm ser etter deg som:
  • har gode samarbeidsegenskaper og en positiv innstilling
  • er selvstendig og ansvarsbevisst
  • gjerne har relevant høyere utdanning
  • har minimum 2 års erfaring med teknisk support
  • har gode PC-kunnskaper og systemforståelse
  • viser vilje til å lære og evner å ta utfordringer
  • har en velutviklet service- og kundeforståelse

Ytterligere informasjon? Se www.ikomm.no  eller ta kontakt med Rekrutteringsrådgiver Kristoffer Jensen i Assento. Vi vurderer søkere fortløpende og oppfordrer til å søke omgående.

Tlf. 900 13 167  /  kristoffer@assento.no           

Om arbeidsgiveren

Ikomm består av 85 positive medarbeidere, der de fleste har lang erfaring og omfattende kunnskap om IKT-løsninger. Ikomm er en digitaliseringspartner og totalleverandør av IKT-tjenester til kunder i privat og offentlig sektor, og dekker hele verdikjeden fra konsulent- og rådgivningstjenester til drift og på-stedet tjenester.

Ikomm kjennetegnes ved evnen til å tilpasse sine leveranser til kundens behov, og i dag drifter vi over 800 applikasjoner for mer enn 24000 brukere i hele Skandinavia. Vi har hovedkontor på Lillehammer, avdelingskontor i Askim og salgskontor på Hamar.

Nettverk
Facebook, LinkedIn
Sektor
Privat
Sted
Haugomgata 12, 1811 Askim
Bransje
IT,
IT - programvare,
Telekommunikasjon
Stillingsfunksjon
Teknisk service,
IT drift og vedlikehold / IT-support,
Kundeservice

Nøkkelord

Konsulent, Servicedesk, IT servicedesk, Support, IT

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Kristoffer Jensen
Stillingstittel
Rekrutteringsrådgiver
Telefon
90 01 31 67
Følg firma
765 følger dette firmaet

Haugomgata 12, 1811 Askim

Annonseinformasjon

FINN-kode 172573584
Sist endret 24. mar. 2020 14:03

Rapporter annonse