Lager og ekspedisjonsansvarlig
Kingspan VPI
- Frist 9.3.2020
- Ansettelsesform Fast
Jobbe operativt som lageransvarlig, og være sentral i koordinering og planlegging av innkjøp?
I mer enn 30 år har Vestfold Plastindustri produsert korrosjonsfrie tanker i glassfiberarmert polyester. Vi er i dag ledende i Norden av glassfiberløsninger innen oppbevaring, transport og rensing, og stolte av å tilby våre kunder kvalitet samt bidra med høy teknisk kompetanse. Vi ønsker å være en pålitelig samarbeidspartner der kunder kan dra nytte av vår allsidige produksjon, materialkunnskap og vår erfaring med å tilpasse løsninger til land- og sjøbaserte prosjekter.
I 2018 ble VPI en del av Kingspan Group. Kingspan Group er verdens største produsent av førsteklasses isolasjons- og bygningsløsninger. VPI har etter oppkjøpet styrket sin posisjon i markedet ved å være en del av Kingspans Water & Energy divisjon, og gjennom oppkjøpet har vi fått komplementære produkter og tjenester.
Lager og ekspedisjonsansvarlig
Stillingen som Lager og ekspedisjonsansvarlig vil inngå i innkjøpsteamet og er en operativ rolle i driften av vårt lager. Du vil ha det daglige ansvaret for tre kollegaer og vil ha en sentral rolle i koordinering av ordre og materiellplanlegging mellom flere av våre avdelinger. Stillingen er nyopprettet og du vil få ansvaret for å implementere rutiner og systemer for å imøtekomme krav til produktivitet, kvalitet og kundeservice.
Dine hovedoppgaver vil være:
- Være operativ i driften på lageret, og sikre optimal vareflyt i produksjonen (påse at lageret og produksjonen har produksjonsmateriell tilgjengelig)
- Sikre at innkjøpsordre og bestillinger i Navision er på plass og i tråd med produksjonsplan og krav
- Holde tett dialog med salgsavdelingen og produksjonen for å sikre leveranser
- Representere innkjøpsavdelingen i produksjonsmøter
- Måle og rapportere effektiviteten av lagerinnkjøp i forhold til avtaler
- Samle inn og analysere data for å gi innspill til forbedringer av prosedyrer og rutiner
- Arbeide proaktivt og være delaktig i utviklingsprosesser
- Være en aktiv støttespiller til innkjøpssjef og teamledere i bedriften for å sikre god kommunikasjon og samarbeid på tvers av avdelinger
Kompetanse og erfaringer vi ønsker at du har:
- 5 års relevant arbeidserfaring fra lignende arbeid i industri-, produksjon- eller logistikkbedrift
- Fordel om du har en utdannelse innen logistikk og/eller ledelse
- Systemsterk, god erfaring i bruk av IT-systemer og ERP løsninger
- Truckførerbevis T2-T4
- Godt norsk språk muntlig og skriftlig, samt god i engelsk
I denne stillingen er det viktig at du innehar svært gode samarbeidsevner. Du skal være ansvarlig for den daglige aktivitetene i din egen avdeling, og sikre god dialog og rapportering mellom avdelinger. Det å ha et godt overblikk og gode rutiner vil være svært viktig i denne rollen.
Dine personlige egenskaper:
- Gode samarbeidsevner og at du er en lagspiller
- Imøtekommende og ydmyk som kollega og leder
- Løsningsorientert og resultatorientert
- Målbevisst, nysgjerrig og god planmessighet
Søknadsfrist 9.mars
Vi verdsetter god trivsel og et godt sosialt miljø høyt. Derfor har vi flere gode sosiale ordninger og goder som velferdskasse, og gruppeliv- og helseforsikring.
Interessert eller har du noen spørsmål angående stillingen? Ta kontakt med rekrutteringsrådgiver Aleksander Jagiello i Adecco Select på tlf 48181260 eller aleksander.jagiello@adecco.no
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: GÅSERØDVEIEN 11, 3158 Andebu
- Flere arbeidssteder: 3125 Tønsberg, 3183 Horten, 3045 Drammen, 0125 Oslo
- Bransje: Industri og produksjon, Miljøtjenester, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Logistikk og lager, Planlegger, Truckfører
Nøkkelord
lageransvarlig, logistikkansvarlig, ekspedisjonsansvarlig, innkjøp, materialplanlegging
(1/5)
- FINN-kode 171374489
- Sist endret