Syntes du det er givende å gå i møter med spennende kunder eller kanskje drømmer om å gjøre det? Dipper søker KAM!
- Arbeidsgiver
- Phenix Personell for Dipper AS
- Stillingstittel
- Key Account Manager
- Frist
- Snarest
- Ansettelsesform
- Engasjement
Dipper er et norsk mobilselskap med mange fordeler for små og mellomstore bedrifter. De tilbyr enkle og oversiktlige mobilløsninger, helt uten bindingstid – og har blitt kåret til mobilselskapet med de mest fornøyde (og lojale) kundene, fem år på rad.
De skal nå vokse ytterligere, og ser derfor etter en Key Account Manager som kan bidra til at de har de mest fornøyde kundene i år også, og flere år fremover i tid. Du vil være en sentral rolle i Dippers salgsapparat, og være en del av deres spydspiss mot markedet.
Vår drømmekandidat er deg som har 1-3 års erfaring med B2B salg og møtevirksomhet, dette kan evnt kompenseres med erfaring fra B2B salg av telekom på telefon. Du er en målrettet og løsningsorientert selger som liker å jobbe i team, men som samtidig er selvgående. I Dipper kommer du til å delta i et lite, men engasjert arbeidsmiljø som brenner for å ha høy kvalitet i alt de gjør, og et servicenivå som skal overgå kundenes forventninger.
For å kunne lykkes som Key Account Manager i Dipper må du trives med å både bygge og ta vare på relasjoner, da du blir målt hovedsakelig på nysalg, men også på Churn (Kundelojalitet) i din portefølje. Du vil hovedsakelig booke dine egne kundemøter og holde i hele salgsprosessen selv, men du vil også få noen ferdigbookede møter som gjør hverdagen din litt enklere.
På dipper jobber det en sosial gjeng som har et arbeidsmiljø hvor det er høyt under taket. Det arrangeres lønningspilser, kvartalsfester, cageball m.m for den som liker det. I og med at Dipper er heleid av Telenor deltar de også på Telenorarrangementer som Kick-offs og ulike kurs.
Som Dipper sin nye Key Account Manager vil dine arbeidsoppgaver bli:
- Nysalg av Dippers produkter og tjenester til norske bedrifter i størrelsen 15 + ansatte, samt sørge for at disse etableres hos kunde på en smidig og problemfri måte
- Bygge gode og langvarige relasjoner til Dippers fantastiske kunder
- Utvikle og forvalte kundeporteføljen som opparbeides
- Prospektering, møtebooking, prosessstyring og utarbeide tilbud
- Forhindre kundechurn
- Fast stilling i et spennende selskap heleid av Telenor
- En solid fastlønn med gode provisjoner
- Sterke fagmiljøer med gode muligheter for å jobbe tverrfaglig
- Du blir en del av et lite, men engasjert arbeidsmiljø som brenner for å skape de beste kundeopplevelsene
- Fleksibel arbeidshverdag
- En rekke sosiale arrangementer som bla lønningspilser, kvartalsfester, Kick-off, Cageball etc.
- Et grundig opplæringsløp hvor du blir kjent med hele operasjonen til selskapet slik at du skal være den beste på ditt fagfelt.
- Du har enten 1-3 års års erfaring med B2B salg og møtevirksomhet eller erfaring fra B2B salg av telekom på telefon.
- Du har førerkort klasse B
- Du er utadvendt, løsningsorientert og har masse pågangsmot
- Du har evne til å håndtere mange oppgaver og høyt arbeidstempo
Er du nysgjerrig og har spørsmål om stillingen? Ta kontakt med Geir Erik Sætre eller Miriam Gundersen.
Interessert? Send en søknad nå, rekrutteringen har startet!
Om arbeidsgiveren
Dipper er et norsk mobilselskap, skreddersydd for små og mellomstore bedrifter. Vi tilbyr enkle og oversiktlige mobilløsninger, helt uten bindingstid ? og har blitt kåret til mobilselskapet med de mest fornøyde kundene, fem år på rad. med like, lave priser til alle. Dipper er et heleid datterselskap av Telenor, som gir kundene både trygghet og dekning i verdensklasse. Våre verdier er enklere, hjelpsom, og pålitelig.
Alle i Dipper vet at vi må fortjene våre kunders tillit. Derfor fokuserer vi på å ha høy kvalitet i alt vi gjør, og et servicenivå som skal overgå våre kunders forventninger.
- Sektor
- Privat
- Sted
- Rosenkrantz gate 9, 0159 Oslo
- Bransje
- Konsulent og rådgivning,
- Markedsføring og annonsering,
- Telekommunikasjon
- Stillingsfunksjon
- Salg,
- Salg / Teknisk salg,
- Salg / Løsningssalg
Nøkkelord
Storkundesalg, Salg, Salg av Telekom, Telefoni, Telecom, KAM, B2B, Salgsmøter, Salg B2B, Salg bedriftsmarked, Telekom, Key Account Manager, SMB Sales, SMB markedet
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Geir Erik Semb Sætre
- Stillingstittel
- Daglig leder
- Telefon
- 41 37 86 53
- Nettverk
- Kontaktperson
- Miriam Gundersen
- Stillingstittel
- Researcher/HR-koordinator
- Telefon
- 48 20 43 22
- Nettverk
Rosenkrantz gate 9, 0159 Oslo