Søker svensktalende medarbeider til kundeserviceavdeling i markedsledende firma
- Arbeidsgiver
- Hano AS
- Stillingstittel
- Medarbeider Kundeservice
- Frist
- Snarest
- Ansettelsesform
- Fast
Vil du være med å yte markedets beste kundeservice? Da kan det være nettopp deg vi søker etter!
Vi søker nå etter en heltidsansatt til vår 1. linje support. Vi søker deg som brenner for å være mye i kontakt med kunder.
Arbeidsoppgaver
- Hovedansvar for support og opplæring av våre svenske kunder.
- Tett samarbeid med vår salgsavdeling i Sverige.
- Aktivt bidra i å løse kundeforespørsler per telefon, e-post og sosiale medier.
- Utføre diverse backoffice oppgaver knyttet til kundehenvendelser og kundeadministrasjon.
- Delta innen testing av selskapets produkter og dokumentering av disse.
- Holde kurs for nye og eksisterende kunder.
- Noe oversetting fra norsk til svensk.
Kvalifikasjonskrav 1.linje
- Flytende svensk, skriftlig og muntlig.
- God teknisk kompetanse – opptatt av teknologi.
- Gjerne erfaring fra serviceleveranser, fortrinnsvis i tilsvarende tjenestevirksomhet.
- Erfaring fra kundeservice.
- Føle seg komfortabel med tall.
- God muntlig og skriftlig framstillingsevne på svensk og gjerne på engelsk.
Personlige egenskaper:
- Liker å samarbeide.
- Løsnings- og resultatorientert.
- Fleksibel.
- Utpreget ansvarsfull.
- Bidragsyter sosialt.
- Lyst til å bli best!
- Strukturert og nøyaktig.
- Liker å veilede kunder til å få løst sine tekniske eller faktura relaterte problemer.
- Selvgående og initiativrik.
Vi tilbyr:
- Kontinuerlig nye teknologiske utfordringer.
- Et uformelt og godt arbeidsmiljø med hyggelige kolleger.
- Mulighet til å jobbe sammen med erfarne bransjefolk.
- En trygg jobb i et firma med god økonomi og solid overskudd.
- Fleksibel arbeidstid.
- Gode lønnsbetingelser.
Oppstart etter avtale, jo raskere – jo bedre.
Om arbeidsgiveren
Hano AS utvikler og selger webbaserte booking-, journal- og kassesystemer til både tjeneste tilbydere og detaljhandel. Vi har i dag ca 3600 bedriftskunder med ca. 15000 brukere som daglig benytter våre systemer både nasjonalt og internasjonalt. Hano regnes som Norges største leverandør av slike systemer. Blant våre kunder finner du både de største og minste aktørene innen forskjellige segmenter som frisører, terapeuter, idrettsklubber, verksteder og kommuner. I tillegg benytter mange innen detaljehandel våre systemer.
Hano AS har ca. 20 ansatte, solid økonomi og store vekstplaner for de neste årene. Vi mener selskapet vil være et spennende sted å arbeide, med mange muligheter til individuell utfordring og utvikling. Vi er lokalisert ved Billingstad utenfor Oslo, med buss og tog i umiddelbar nærhet.
Nøkkelord
kundeservice og support, kundeservicemedarbeider, IT, kundeservice på telefon, svensk support
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Carlo Ghersetti
- Stillingstittel
- Daglig leder
- Mobil
- 92 05 73 33
Olav Brunborgs Vei 6, 1396 Billingstad