Markedskoordinator
- Arbeidsgiver
- SiMi Consulting AS
- Stillingstittel
- Markedskoordinator
- Frist
- 23.02.2020
- Ansettelsesform
- Engasjement
Selskapets markedsavdeling er det mange grensesnitt mellom interne og eksterne beslutningstakere som må koordineres og håndteres regelmessig på en strukturert måte. I rollen som markedskoordinator vil bl.a. eksterne aktiviteter mot våre kunder og leverandører gjennom ulike digitale kanaler som bl.a. salgskampanjer, leveringskjede undersøkelser, profileringer, kvalitetsrutiner, markedsaktiviteter m.m. bli håndtert av deg.
I tillegg vil stillingen bli involvert i interne prosesser mellom markedsavdelingen og salgskanalene med bl.a. koordinering og oppfølging av kursaktiviteter, markedsplaner, presentasjoner, salgsinformasjon, og generell support mot interne beslutningstakere.
Vi søker etter deg som har eller ønsker å bygge en relevant erfaring innen markedsføring med interesse for bruk digitale medier. Som markedskoordinator vil du være en viktig pådriver for å utvikle våre relasjoner, og stillingen vil ha stor grad av faglig og personlig utvikling.
Arbeidsoppgaver:
- Markedsmateriell
- Ansvarlig for gjennomføring av Kampanjer
- Ansvarlig for Minikataloger (produktinnhold, artikler og annonser)
- Ansvarlig for utsendelse av Nyhetsbrev på epost
- Annet markedsmateriell som kursplan, kunde- og leverandørspesifikke brosjyrer etc.
- Messer, arrangementer og kundeundersøkelser
- Gjennomføring av profil
- Oppdatere og vedlikeholde Proffmarked håndbok
- Oppdatere Firmapresentasjon
- Ansvarlig for oppdatering av strategi for sine ansvarsområder
- Sosiale medier - oppdateringer
- Facebook, sentral side samt gi råd regionalt ved behov
- Ansvarlig for at Database Maropost med adresser er avstemt mot salgs database kundeadresser
- Publisering på Nettbutikk og hjemmeside
- Vedlikehold av aktivitet- og markedsplan til Markedsavdelingen
- Koordinering av aktiviteter (prioriteringer) mot andre interne avdelinger (salg, logistikk, produkt, controlling etc.)
- Interne og eksterne undersøkelser (KTI etc.)
Ønskede kvalifikasjoner:
- Høgskoleutdannet innen markedsføring
- Gode IT kunnskaper, og bruk av Power Point, Adobe InDesign Photo Shop, Word, Excel, Outlook
- Gode ferdigheter muntlig og skriftlig i Norsk og Engelsk
Personlige egenskaper:
- Vi legger vekt på at du er selvstendig, strukturert og har gode samarbeidsevner
- Kunne arbeide effektivt og nøyaktig
- God gjennomføringsevne og pådriver til å gjennomføre gode forbedringer
- Gode kommunikasjonsevner og språkkunnskaper, både norsk og engelsk
- Gode samarbeidsevner og team orientert, evne til å inneha forskjellige roller i team
- God tallforståelse
- Proaktiv, effektiv og pålitelig
- Gode samarbeidsevner mot alle nivåer i organisasjonen
Hva kan vi tilby:
- Meget gode karrieremuligheter internt i konsernet
- Konkurransedyktig lønns- og arbeidsforhold i et attraktivt og godt arbeidsmiljø
- For nyutdannede vil vi sikre nødvendig opplæring
- Gruppeliv- og pensjonsforsikring
- Selvstendige og varierte arbeidsoppgaver med stor grad av beslutningsmyndighet innen eget ansvarsområde
- Deltagelse i utvikling- og forbedringsprosjekter
- Noe reiseaktivitet må kunne påregnes
----
Om arbeidsgiveren
SiMi Consulting er et selskap i vekst. Vi er en leverandør av komplette bemannings- og rekrutteringstjenester innen fagområdene IT, eiendom, økonomi og administrasjon. Vi arbeider til enhver tid med faste og midlertidige stillinger hos anerkjente bedrifter. Vi har solid erfaring og verdsetter kvalitet i alle ledd.
- Sektor
- Privat
- Sted
- 1405 Langhus
- Bransje
- Elektronikk,
- Markedsføring og annonsering,
- Medie- og innholdsproduksjon
- Stillingsfunksjon
- Markedsfører,
- Koordinering
Nøkkelord
Markedsføring, Markedskoordinator
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Miriam Virik Nilsen
- Stillingstittel
- Partner
- Telefon
- 45 00 14 53
Følg firma
622 følger dette firmaet
1405 Langhus