Ønsker du å jobbe i en vekstbransje og har lederegenskaper?
- Arbeidsgiver
- 24Nettbutikk (Sincos Software AS)
- Stillingstittel
- Leder kundeservice
- Frist
- 15.03.2020
- Ansettelsesform
- Fast
24Nettbutikk er en av markedslederne innen utvikling av nettbutikkplattformer for salg av varer og tjenester i Norge. Per i dag drifter vi nettbutikken for 1300+ kunder, har hovedkontor i Rørvik, samt avdelinger både i Oslo og Gdansk (Polen).
Vi søker leder for vår kundeservice avdeling på Rørvik som i dag består av 3 meget kompetente, motiverte og dyktige medarbeidere.
Kundeservice i tradisjonell forstand er i ferd med å endres drastisk og dagens kunder ønsker en mer personifisert kundeopplevelse enn tidligere. Vi i 24Nettbutikk har et ønske om å innfri på dette, og trenger en nytenkende og fremoverlent leder som ønsker å ta i bruk moderne og effektive supportering kanaler.
Arbeidsoppgavene vil i hovedsak være:
- Lede og være en del av et team på 4+ kundeservicemedarbeidere.
- Være en motivator og evne å sette seg inn i nye verktøy og modeller.
- Samarbeide tett med vår salgsavdeling i Oslo.
- Ansvarlig for å følge opp nøkkeltall og effektivitetsmål.
For å være den rette lederen ser vi for oss at du har relevant utdannelse, men relevant erfaring kan veie opp for manglende utdannelse. Du har erfaring fra personalledelse og teamarbeide og har evnen til å se kundens behov. I tillegg er det en fordel å kunne å tenke innovativt for å finne nye løsninger i en bransje som er i hurtig utvikling.
Som person gjenkjenner du deg i disse egenskapene:
- God motivator
- Positiv og kunderettet
- Selvstendig, strukturert og initiativrik
Vi tilbyr full og grundig opplæring i ny programvare, konkurransedyktige betingelser, nye moderne kontorer på Rørvik samt en hektisk og spennende bransje som vokser med 10-15% i året.
For spørsmål om stillingen er du velkommen til å ta kontakt med Robert Zwarg på tlf. 99467001.
Om arbeidsgiveren
24Nettbutikk er en av markedslederne innen utvikling av nettbutikkplattformer for salg av varer og tjenester i Norge. Per i dag drifter vi nettbutikken for 1300+ kunder, har hovedkontor i Rørvik, samt avdelinger både i Oslo og Gdansk (Polen).
Vi samarbeider tett med de største aktørene innen bransjen som Klarna, Posten Bring, iZettle, Vipps, Svea, PayPal for å nevne noen.
Veksten i netthandelen forventes fortsatt å vokse sterkt i årene som kommer. Om du ønsker å være med på denne veksten og ikke minst forme morgendagens netthandel, er dette stedet å jobbe for deg.
Nøkkelord
kundeservice, kundeservice og support, winback, kundebehandler, leder
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Robert Zwarg
- Telefon
- 99 46 70 01
- Mobil
- 99 46 70 01
Havnegata 3C, 7900 Rørvik