Utløpt

Nordens råeste CRM-rolle: SATS søker deg som kan hjelpe oss med å få igang støttemedlemmene våre

Arbeidsgiver
SATS Norge
Stillingstittel
Nordic Member Activation Specialist
Frist
02.02.2020
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med SATS

Når nye medlemmer melder seg inn hos oss har de en klar og tydelig intensjon; å komme igang – og å fortsette å trene. Mange tror at vi liker såkalte støttemedlemmer - de som har mistet treningsvanene og betaler for medlemskapet uten å bruke oss. Det er så feil som det kan bli. Vi har et dedikert team som jobber kontinuerlig med dette som oppgave, nemlig å aktivere medlemmene våre, hjelpe dem med å holde motivasjonen oppe, opprettholde vanene sine og finne ny inspirasjon. Det er bare på den måten vi hjelper våre medlemmer med å oppnå sine ambisjoner, - og da forblir de også medlemmer.

 

Vi søker deg som motiveres av denne utfordringen og vil bli med i vårt team! Dette er Nordens råeste CRM-rolle, hvor du kan boltre deg i nær 700 000 medlemmers treningsatferd med 35+ millioner besøk årlig, på 250 sentre.

Du blir del av vårt nordiske Member Activation team, der vi har en kombinasjon av CRM-erfaring og tung analysekapasitet. Hovedoppgaven til teamet er å hindre at medlemmer slutter, gjennom målrettet kommunikasjon basert på medlemmenes egen individuelle treningsatferd.

Slik kan du være med å gjøre en forskjell:

  • Du har ansvar for å komme opp med ideer til, planlegge, forankre, implementere og evaluere kommunikasjonsløp i løpet av et medlems livssyklus, med den hensikt å øke treningsaktivitet og hindre frafall
  • Du vil planlegge, gjennomføre og evaluere kommunikasjonskampanjer som en del av SATS overordnede kommersielle plan
  • Du får prosjektansvar for kortere og lengre kommersielle prosjekter på tvers av ulike nordiske avdelinger

Er dette en god beskrivelse av deg?

  • Du er en av de desidert beste i ditt slag innenfor fagfeltet CRM og Marketing automation, og du har minimum 3-5 års erfaring fra en lignende rolle innenfor CRM eller tilsvarende og kan vise til svært gode resultater. Men du kan også ha erfaring fra andre roller der du kan vise til stor analysekapasitet, sterkt kommersielt fokus og kreativitet.
  • Du er trolig svært godt kjent med CRM-verktøy, og idealkandidaten er superbruker i Salesforce Marketing Cloud. Men dette er også noe vi kan lære deg, så ikke la være å søke hvis dette er det eneste punktet du ikke kan krysse av på.
  • Du har sterke analytiske og kommersielle evner. Her er det ikke noe men som på de forrige punktene - for dette er viktig. Når vi gjør aktiviteter mot medlemmene skal de være fundert i gode kommersielle vurderinger, og du trigges skikkelig av og gleder deg til å se resultatene av aktiviteten.
  • Du trives godt med betydelig ansvar, er vant til å ha mange baller i luften samtidig og lander hver av dem med stil. Du har massevis av egen drive , og er ikke redd for å involvere folk rundt deg, både i eget team, men også på tvers av team
  • Du er komfortabel med engelsk som arbeidsspråk – vi snakker norsk/skandinavisk sammen på kontoret, men jobber på tvers av fire ulike markeder der engelsk er hovedspråket.
  • Sist, men ikke minst; du identifiserer deg med våre verdier; Members First – Accountable – Professional - Extraordinary

De beste grunnene til å bli med på laget:

  • Du får muligheten til å jobbe med et viktig og spennende produkt i stadig utvikling som bidrar til å gjøre andre mennesker sunnere og gladere!
  • Du får jobbe i et team med engasjerte og kompetente kollegaer på tvers av Norden, med stort fokus på læring og utvikling.
  • Du får gratis tilgang til alle våre 250 treningssentre og 15% avslag på PT-timer og andre tjenester som vi tilbyr.
  • Vi tilbyr konkurransedyktig lønn.

Som ansatt i SATS er du med på å gjøre en samfunnsmessig viktig jobb. Du er med på å hjelpe enkeltmennesker til et bedre liv, til å realisere et mål, eller kanskje til å gjennomføre en drøm. Det er dette som gjør at vi i SATS trolig har en hyggeligere og mer meningsfylt arbeidsdag enn mange andre.

Arbeidssted for stillingen er på SATS hovedkontor i Nydalen, Oslo og du vil rapportere til Nordic Customer Journey Director.

 

Om arbeidsgiveren

Når du jobber med oss i SATS er din viktigste oppgave å inspirere mennesker og motivere dem på deres eget nivå, med positive utfordringer, store som små. Vi skal bidra til å gjøre trening til en god vane, og dermed gjøre vårt for å takle en av de største helseutfordringene i vår tid.

Som del av laget vårt blir også du gitt utfordringer, store som små. Her kan du utvikle dine evner og jobbe mot å bli den beste versjonen av deg selv. Du vil få tilgang til våre kurs og sertifiseringer via SATS Academy, og vi skal bidra til din vekst, slik at du igjen skal kunne utforske en av de mange karriereveiene hos oss.

SATS er Nordens største treningskjede med 250 treningssentre, rundt 700 000 medlemmer og 10 000 medarbeidere. Vi gir oss ikke der og har ambisjoner for videre vekst, både i Norden og resten av Europa. Vi har en spennende fremtid foran oss, og ønsker deg velkommen med på reisen

Sektor
Privat
Sted
Nydalsveien 28, 0484 Oslo
Bransje
Idrett og trening
Stillingsfunksjon
Analyse,
Prosjektledelse

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Gaute Sandal
Stillingstittel
Nordic Customer Journey Director
Følg firma
1171 følger dette firmaet

Nydalsveien 28, 0484 Oslo

Annonseinformasjon

FINN-kode 167928650
Sist endret 28. feb. 2020 10:55

Rapporter annonse