Utløpt

Vi søker etter deg som ønsker å jobbe med kundeservice og salg

Arbeidsgiver
SYKES Enterprises Norway AS
Stillingstittel
Salgskonsulent
Frist
26.01.2020
Ansettelsesform
Engasjement
Bli kjent med Foundever Norway

Til vårt kundesenter i Bergen søker vi nå etter nye salgskonsulenter som skal jobbe med å besvare innkommende henvendelser fra kunder. SYKES er en global og verdensledende leverandør av kundeserviceløsninger og tjenester innenfor Business Process Outsourcing (BPO). I Norge driver SYKES kundesenter på oppdrag fra Telenor.


Vi har et høyt tempo og søker etter deg som klarer å jobbe målrettet. Vi stiller høye krav til både effektivitet, kundetilfredshet og salg. Vi liker at du er utadvendt, har godt humør, samtidig som du er profesjonell.


Dine arbeidsoppgaver vil bestå av:

  • Betjene innkommende henvendelser fra kunder på telefon og e-post.

Herunder support på bestilling og endring av produkter, faktura henvendelser og teknisk support. Som salgskonsulent er det viktig at du kan lytte til kundens problem, finne løsninger, føre en god dialog og skape gode opplevelser.


  • Salg og mersalg av produkter

Herunder avklare kundens behov og tilby produkter som har nytteverdi i fremtiden. Tilbud av produkter og tjenester vil være en del av den totale kundeopplevelsen.


Kompetanse som vil være en fordel, men ikke et krav:

  •  Erfaring fra arbeid med kundebehandling
  •  Erfaring fra arbeid med salg
  • God teknisk forståelse
  • Erfaring med bruk av PC som arbeidsverktøy
  • Norsk; flytende muntlig og skriftlig
  • Engelsk; flytende muntlig
  • Fullført videregående skole


Egenskaper som vi ser etter:

  • Ansvarsfull
  • Godt humør
  • Interesse for salg
  • Pliktoppfyllende
  • Punktlig
  • Pålitelig
  • Sosial og utadvendt
  • Takler å jobbe målrettet i en hektisk arbeidshverdag


Vi tilbyr:

  • God opplæring bestående av både teori i klasserom og praksis på telefon. Dette danner grunnlaget du trenger for å jobbe selvstendig
  • Et sosialt og ungt arbeidsmiljø
  • Full lønn under opplæring
  • Fine lokaler med kantine og treningsrom som er tilgjengelig for alle våre ansatte
  • Lønn etter tariff og mulighet for provisjon ved oppnåelse av gode salgsresultater
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger gjennom Nordea Liv
  • Gode karrieremuligheter i et stort internasjonalt selskap


Annet:

  • Oppstart 10. februar. 2020
  • Skiftordning med arbeidstid i henhold til kundesenterets åpningstider som er;

Hverdager 08:00 – 20:00

 Lørdag 09:00 – 17:00

 Søndag 10:00 – 15:00

  • Midlertidig ansettelse med 100% stilling de tre første månedene, deretter mulighet for forlengelse. 


For å søke på stillingen ønsker vi at du sender inn søknad og CV. Søknader uten CV vil ikke bli vurdert. 

Om arbeidsgiveren

Les om hvordan våre ansatte synes det er å jobbe som salgskonsulent:

"Eg begynte å jobbe her som salgskonsulent. Ein typisk arbeidsdag for meg besto da av å behandle kundehenvendingar per tlf og chat. Eg bisto med hjelp til både faktura, bestilling og teknisk. Gjennom dagen jobba eg mot eigne mål for salg og behandlingstid. No jobbar eg som team leader og jobber med å følge opp teamet på resultat. Som teamleder støttar eg opp team-medlemma og hjelper salgskonsulentene med det dei måtte trenge" - Malin

"Grunnen til at jeg søkte på stilling som salgskonsulent hos SYKES var fordi jeg ønsket å jobbe med kundehandling og med salg. Jeg var toppselger, om det er lov å si, i et tidligere arbeidsforhold. Å mestre salg motiverer meg i jobben jeg gjør nå, jeg har knekt koden. Når det gjelder kundebehandling generelt så anser jeg også kunnskap som viktig. Knowledge is power og det hjelper meg til å oppnå gode resultater" - Erik

"En typisk arbeidsdag er når jeg går hjem etter å ha fått inn en del salg, god spirit på teamet og gode tilbakemeldinger fra min leder om at jeg og teamet gjør mye bra" - Erik

"Det som motiverar meg til å gjere ein god jobb er å sjå kollegaer på teamet gjere det bra, dette pushar meg til å strebe etter gode resultat. Det sosiale er også ein stor motivator – kjekkare kollegaer skal ein leite lenge etter" - Malin

"Etter å ha jobbet med kundeservice i flere år har jeg lært meg å jobbe raskt i
systemene. I noen tilfeller klarer jeg til og med å løse problemet før kunden har fortalt meg hva det er". – Robin

Ønsker du å vite mer om hvordan det er å jobbe hos SYKES, besøk gjerne vår hjemmeside eller youtubekanal:

Nettverk
Facebook
Sektor
Privat
Antall stillinger
10
Sted
Folke Bernadottesvei 50, 5147 Fyllingsdalen
Bransje
Butikk og varehandel,
Reise og turisme,
Telekommunikasjon
Stillingsfunksjon
Kontor og administrasjon,
Kundeservice,
Salg

Nøkkelord

Provisjon, Call Center, Mersalg, Support, Selger

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Lisa Revheim
Stillingstittel
HR Assistant
Følg firma
162 følger dette firmaet

Folke Bernadottesvei 50, 5147 Fyllingsdalen

Annonseinformasjon

FINN-kode 167635107
Sist endret 24. feb. 2020 10:40

Rapporter annonse