Vi ser etter en konsulent til 2 linje teknisk support
- Arbeidsgiver
- Hodejakt1
- Stillingstittel
- Teknisk support
- Frist
- snarest
- Ansettelsesform
- Engasjement
2.linje Teknisk Support
Vår kunde er leverandør av telekommunikasjonsløsninger innenfor mobiltelefoni og Internett- IP og mobiltelefoni til bedriftsmarkedet. Vi søker deg som trives med telefon og pc som arbeidsverktøy og som har erfaring fra Teknisk support. Arbeidstider 8- 16 mandag til fredag.
Arbeidsoppgaver:
- Kundeservice – 2. linje Teknisk support
- Besvare innkommende samtaler fra kunder og forhandlere
- Følge opp og løse innkommende saker som eskaleres fra 1. linje
- Teknisk feilsøking
- Bidra til at teamet når sine mål om svartider og kundetilfredshet
- Gjennomføre forbedringsprosjekter på tvers av avdelinger
Erfaring/ Kvalifikasjoner:
- Teknisk interesse og forståelse
- Kjennskap til VoIP
- Erfaring med Active Directory og SQL
- Kjennskap til Mobilt bedriftsnett
- Gode kommunikasjonsferdigheter, muntlig og skriftlig
- Erfaring fra kundeservice
Personlige egenskaper:
- Gode samarbeidsevner
- Tilpasningsdyktig og smidig
- Kundeorientert med god evne til klar kommunikasjon på tvers av avdelinger
- Produktiv og effektiv med ønske om å levere effektiv og god kundeservice
- Deg som ønsker å gi kunden service med ett smil
Vi kan tilby:
- Et hyggelig arbeidsmiljø med spennende og varierte arbeidsoppgaver
- En spennende jobb i ett selskap i stor vekst.
- Mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag
Ta gjerne kontakt med oss i dag !
Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.
Send din CV og søknad til jobb@hodejakt1.no
Om arbeidsgiveren
Vi i Hodejakt1 bistår våre kunder med å rekruttere medarbeidere til faste stillinger, prosjekter og tidsbegrensede oppdrag innen våre spesialområder IT, økonomi/finans, kontor/administrasjon, salg og ledelse.
Mange års erfaring og et stort nettverk gjør at vi effektivt kan foreta de riktige valgene for våre kunder og kandidater.
Vår suksess i 15 år er et resultat av kunnskapen om markedet, tett og personlig oppfølgning og rask leveranse med høy kvalitet.
- Sektor
- Privat
- Sted
- Karl Johans gate 18 c, 0159 Oslo
- Bransje
- IT
- Stillingsfunksjon
- IT drift og vedlikehold / IT-support,
- IT drift og vedlikehold / Drift/Operations
Nøkkelord
Feilsøking, VoIP, SQL, Active Directory, Mobilt bedriftsnett
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Liselott Ankarhoff
- Telefon
- 23 28 41 10
Karl Johans gate 18 c, 0159 Oslo