Customer Service Representative
Air Liquide
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Er du dreven og kundesentrisk?
Er du en dreven og kundesentrisk administrator? Vil du jobbe i en stilling der ditt øye for detaljer blir verdsatt og utgjør en stor forskjell i arbeidsdagen?
Air Liquide er på utkikk etter en positiv og energisk kundeservicerepresentant til vårt team i Mjøndalen. Du vil hjelpe våre kunder med å løse utfordringer via innkommende telefoner og e-postmeldinger, vedlikeholde vår kundedatabase, jobbe med kundestatistikk og administrere fakturaer, kontrakter, saker og krav, samt veilede våre kunder og forhandlere i bruken av våre nettportaler, inklusive MyGas og ALbee.no. Du er en problemløser som alltid setter kunden først - det er takket være deg at vi beholder kundene våre!
Som kundeservicerepresentant jobber du effektivt i SAP og kan håndtere store datamengder i Excel, men det viktigste er at du er en lagspiller som sørger for at vi kan tilby best mulig service både internt og eksternt.
Kompetanse og profil
Vi leter etter en person som liker å ta ansvar og som motiveres av å yte utmerket service. Du liker en variert rolle der ingen to dager er like og du får utføre mange forskjellige arbeidsoppgaver. Som person lærer du raskt, liker å ta initiativ og streber etter å nå dine mål. I tillegg er du en positiv kollega som ikke har noe problem med å plukke opp telefonen for å kontakte kunder, forhandlere eller salgsrepresentanter for å samle inn eller gi relevant informasjon.
Miljøet er hektisk, og av den grunn er det viktig at du evner å prioritere oppgaver og er selvstartende. Du trives i overgangsfaser, arbeider hurtig, og bruker både kompetanse og humor for å lindre stressende situasjoner.
Du har fullført videregående, har erfaring i administrasjon og snakker og skriver flytende norsk og engelsk.
Mer informasjon
Air Liquide er et selskap med gode nasjonale og internasjonale karriereutviklingsmuligheter for talentfulle individer. Hos Air Liquide forstår vi at vår suksess er basert på engasjerte og glade medarbeidere; derfor sørger vi for å prioritere personlig utvikling og balanse mellom arbeid og privatliv.
Hvis du har spørsmål om rollen kan du kontakte Marina Runde-Foster, Nordic Customer Service & Back Office Manager: 922 78 304.
Klar for din neste utfordring? Søk via linken i dag.
Om arbeidsgiveren
Air Liquide Norway AS er medlem av Air Liquide-gruppen. Sammen med våre søsterselskaper i Danmark, Sverige og Finland inngår vi i en felles nordisk organisasjon. Det gjør at vi kan tilby deg som kunde ressurser og svært god service, også over landegrensene.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: 3050 Mjøndalen
- Bransje: Kjemisk industri, Olje og gass
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
Nøkkelord
kundeservice, support, ordre
- FINN-kode 159977642
- Sist endret