Utløpt

Account Manager Telenor

Stillingstittel
Account Manager
Frist
31.10.2019
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med ProffCom

Er du klar for en ny og spennende utfordring?

 

ProffCom AS er et av Norges ledende Call Centre og er lokalisert i Oslo, Tønsberg og Kristiansund. Vi leverer hele spekteret av Call Center tjenester og jobber med salgs- og kundeserviceoppdrag for noen av de største bedriftene i Norge, som bl.a. Telenor, Dagens Næringsliv, Telenor, Finn.no, PostNord og Statens pensjonskasse. Gjennom de siste årene har ProffCom vunnet flere bransjekåringer, heriblant årets kundeservicesenter, årets teamleder kundeservice og årets teamleder salg i bransjeforeningen Nordma sin årlige konkurranse.

 

Vi utvider vårt salgsteam og inviterer deg til å være med å selge fremtidens produkter, tjenester og forretningsmodeller i en av verdens mest spennende og dynamiske bransjer. Du vil få muligheten til å jobbe med en av markedets største TV- og bredbåndleverandør for å styrke kundelojaliteten, drive nysalg, mersalg og kryssalg.

 

Du drives av å oppnå gode resultater og har en initiativrik tilnærming, både internt og ut i markedet. Vi ser etter deg som har god forståelse for kundebehandling, salg og forretning og har det som skal til for å jobbe aktivt med markedsføringen av tilleggstjenester, nye produkter og rådgivning. Samtidig må du være en god ambassadør som bidrar til flere fornøyde kunder. Dette innebærer å kunne arbeide strukturert og målrettet med en troverdig og profesjonell tilnærming forankret i forståelse for våre kunders behov. Du vil være med å påvirke i et innovativt marked med mange nye tjenester. Stillingen vil ha varierende arbeidsoppgaver med store muligheter. Du vil komme inn i et team med stor vinnerkultur og god teamspirit med høyt aktivitetsnivå. Vi ser etter en selger som jobber målrettet og langsiktig med våre viktigste kunder.

 

 

Som Account Manager vil du være ansvarlig for:

  • Nysalg
  • Forvaltning av eksisterende portefølje
  • Analyse av kundebehov via tlf, mail, tilbudsutsendelse, forhandlinger og avtaleutforming

 

Arbeidstid og sted:

  • Mandag til fredag ihht våre kunders åpningstid. Primært dagtid, men noe kveld må påregnes
  • Ved våre lokaler i Kristiansund sentrum

 

Kvalifikasjoner:

  • Du har profesjonell salgserfaring og kan vise til resultater i lignende stilling
  • God kompetanse innen bruk av aktuelle IT-system for salgsstøtte, kundestøtte og MS Office er nødvendig
  • God norsk skriftlig og muntlig framstillingsevne
  • Erfaring fra kundeservice og forhandlinger

 

Egenskaper:

  • Motivert og liker å lykkes med egne målsettinger
  • Selvgående og proaktiv
  • Gode forhandlings- og kommunikasjonsferdigheter både skriftlig og muntlig
  • Være en god nettverksbygger og utvikler
  • Strukturert, ryddig og nøyaktig
  • Utadvendt og tillitsfull
  • Initiativrik

 

Vi tilbyr:

  • Grundig og profesjonell opplæring og oppfølging
  • Konkurransedyktige betingelser, fastlønn og bonusordninger
  • Mulighet for personlig og faglig utvikling
  • Sterkt fagmiljø og et dynamisk, høyt presterende team

 

Er du klar for nye utfordringer og gode karrieremuligheter? Da ser vi frem til å motta din søknad! Søknader behandles fortløpende.

 

Vennligst send søknad og CV ved å klikke på `send søknad`linken. Ta kontakt med Trond Wollan på tlf 915 43 134 eller mail trond.wollan@proffcom.no dersom du har spørsmål til stillingen.

Sektor
Privat
Sted
Astrupsgate 9, 6509 Kristiansund N
Bransje
Konsulent og rådgivning,
Telekommunikasjon
Stillingsfunksjon
Salg
Følg firma
102 følger dette firmaet

Astrupsgate 9, 6509 Kristiansund N

Annonseinformasjon

FINN-kode 158018462
Sist endret 4. des. 2020 12:43

Rapporter annonse