Utløpt

BDO i Lillestrøm søker erfarne revisorer og nyutdannede økonomer

Arbeidsgiver
BDO Norge
Stillingstittel
Revisjon
Frist
30.09.2019
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med BDO AS

 

  • Ønsker du å være en del av et team hvor vi spiller hverandre gode?
  • Ønsker du muligheten til å være med på å videreutvikle et faglig sterkt miljø?
  • Ønsker du å ligge helt i front i den digitale utviklingen?

 

Da er BDO i Lillestrøm stedet for deg!

 

BDO er et av Norges største konsulentselskaper med ambisjon om å skape de beste kundeopplevelsene. På Lillestrøm er vi et team på 50 ansatte hvorav 37 i revisjon, og vi jobber også tett mot vårt kontor i Oslo og på Gardermoen. Vi har hatt solid vekst de siste årene, og er stolte av vår kundeportefølje som spenner fra små bedrifter til store konsern. Vårt arbeidsmiljø er preget av en uformell tone der lagfølelsen og gjensidig respekt er tydelig. Hos oss får du faglig og personlig utvikling, og mulighet for utfordrende og varierte arbeidsoppgaver.

Som revisormedarbeider i BDO kan du forvente deg en allsidig hverdag, der du vil jobbe med en rekke bransjer og virksomheter. Vi legger vekt på å sikre og skape verdier for våre kunder. Derfor trenger vi medarbeidere som er engasjerte og motiverte, med vilje og evne til å se hva som ligger bak tallene. Hvis du i tillegg liker mennesker minst like godt som tall, forstår viktigheten av å bidra til et godt arbeidsmiljø og har gode relasjons- og kommunikasjonsegenskaper, kan du være rett for oss.

Vi ønsker oss en kollega som gjerne har:
  • Bachelor eller master i økonomi
  • Erfaring fra revisjon eller er nyutdannet
  • Systemerfaring
  • Interesse og nysgjerrighet for teknologi og digitalisering
  • Bransjekunnskap
  • Svært god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Dine personlige egenskaper er gjerne:
  • Evne til å jobbe selvstendig og ta ansvar
  • Engasjement og interesse for faglig utvikling
  • Liker kombinasjonen av kundekontakt og analytisk arbeid
  • Lærevillig, har gode kommunikasjonsferdigheter og liker en utfordring

 

I tillegg er det viktig at du har endringsvilje. Faget vårt og rammebetingelsene vi opererer i endrer seg hver eneste dag. Det gjør at vi hele tiden må forbedre oss, ta initiativ til å være åpne for nytenkning, nye løsninger og nye måter å jobbe på.

Hos oss får du et flott sted å jobbe og:
  • Egenutvikling og personlig læring gjennom utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
  • Gode betingelser og utviklingsmuligheter
  • Et profesjonelt team i ryggen som lærer og støtter
  • En spennende kundeportefølje
  • Engasjerte kolleger i et sterkt fagmiljø
  • Et uformelt og godt sosialt arbeidsmiljø med kollegaer som bryr seg om hverandre

 

Om arbeidsgiveren

BDO er et konsulentselskap som skaper trygghet, tillit og verdiskaping for virksomheter gjennom revisjon, regnskap, rådgiving og advokattjenester. Med 1600 ansatte og 70 kontorer over hele landet er vi tett på det lokale næringslivet.

Hver dag går våre 1600 ansatte på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en partner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag. Det krever mennesker som evner og har vilje til å se viktighet i detaljer, og hvordan detaljene bidrar til helheten. Vi anser det som vår samfunnsoppgave å bidra til trygghet og verdiskapning i næringslivet. Det gjør vi faglig hver dag gjennom våre tjenester, gjennom kompetanseoverføring, og vi støtter prosjekter og veldedige organisasjoner som bygger kunnskap og sprer motivasjon for et aktivt og inkluderende liv.

Sektor
Privat
Antall stillinger
4
Sted
Tærudgata 16, 2004 Lillestrøm
Bransje
Konsulent og rådgivning,
Økonomi og regnskap
Stillingsfunksjon
Revisjon og kontroll,
Rådgivning,
Økonomi og regnskap

Nøkkelord

Revisjon, Regnskap, Rådgivning, BDO

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Anne Beck
Stillingstittel
Senior manager
Telefon
48 03 73 21
Følg firma
947 følger dette firmaet

Tærudgata 16, 2004 Lillestrøm

Annonseinformasjon

FINN-kode 155690459
Sist endret 11. sep. 2019 17:09

Rapporter annonse