Utløpt

Brenner du for gode kundeopplevelser og vil være med på å videreutvikle Danica Pensjon?

Arbeidsgiver
Danica Pensjon
Stillingstittel
Kunderådgiver Pensjon
Frist
25.08.2019
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med Storebrand Danica Pensjonsforsikring AS
Vil du være med å videreutvikle Danica Pensjon – og bidra til å bringe oss et steg foran?

Danica Pensjon har store vekstambisjoner og ønsker en sterk posisjon i liv- og pensjonsmarkedet i Norge. Vi har nylig lansert vår nye strategi: «Et steg foran», som beskriver hvordan vi skal jobbe med kundene våre og hvilken kultur vi ønsker oss.

«Et steg foran» er et tydelig verditilbud til våre kunder, der vi tar ansvar for at våre kunder skal føle seg ivaretatt, enten de har en pensjonssparing privat, gjennom sitt arbeidsforhold, eller har forsikret seg selv eller sin familie. For å sikre at vi klarer å oppfylle vårt kundeløfte styrker vi nå teamet vårt på Customer Care.

Customer Care er et team i Danica Pensjons enhet Customer Service Delivery, hvor majoriteten av kundehenvendelsene håndteres. I rollen som Kunderådgiver vil du ha ansvar for kundeservice, rådgivning og administrative oppgaver ovenfor våre kunder og partnere, både skriftlig og muntlig. Du vil også supportere tekniske løsninger. Gjennom saksbehandling og kundebetjening bidrar man til at Danica Pensjon leverer eksepsjonelle kundeopplevelser. I tillegg, vil det å utfordre og bidra til forenkling og løpende forbedring av arbeidsprosesser være en del av hverdagen.

For å kunne lykkes i rollen har du høyere økonomisk utdannelse og relevant arbeidserfaring innen kundebehandling. Du er kundeorientert og ditt arbeid preges av høy kvalitet, så vel som effektivitet. Ambisjon er noe vi deler og du vil betegnes som proaktiv med høy motivasjon og energi. Du presterer best når du kan jobbe selvstendig som en del av et team og motiveres av gode kundeopplevelser. Dine kollegaer vil omtale deg som proaktiv, engasjert og en som tar ansvar. Din tillitsvekkende adferd og evne til å levere resultater vil bidra til din og teamets suksess.

Stillingen krever meget gode kommunikasjonsferdigheter i både norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.

Vi tilbyr
Du får mulighet til å være med å bygge opp et faglig og kundeorientert miljø hvor en dyktig medarbeider raskt vil få ansvar og muligheter. Arbeidssted er Nordre gate i Trondheim.

Interessert?
Har du ytterligere spørsmål om stillingen kan du ta kontakt med Teamleder, Elin Sørensen på telefon 952 05 871, eller Leder Customer Service Delivery, Marit Lægdheim Moe på telefon 954 18 225.

Om arbeidsgiveren

Danica Pensjon er et datterselskap av Danica Pension, Nordens største liv– og pensjonsselskap, med ~640 mrd. NOK i forvaltningskapital, ~900.000 kunder og ~900 medarbeidere i 3 land. I Norge er vi en utfordrer i det norske liv– og pensjonsmarkedet med en markedsandel på 5%. Vi har 15.000 bedriftskunder, 240.000 privatkunder og en forvaltningskapital på ~20 mrd. NOK. Vi er 96 engasjerte medarbeidere, som hver dag jobber for å ligge et steg foran, slik at våre kunder skal føle seg ivaretatt og økonomisk trygge. De fleste av oss holder til i Trondheim, men vi er også til stede i Oslo, Bergen og Stavanger. Vi er en del av én Danske Bank og ett samlet Wealth Management.

Nettverk
Facebook, LinkedIn
Sektor
Privat
Antall stillinger
4
Sted
NORDRE GATE 12, 7011 Trondheim
Bransje
Bank, finans og forsikring
Stillingsfunksjon
Rådgivning,
Kundeservice,
Økonomi og regnskap

Nøkkelord

Kunderådgiver, Kundeservice, Pensjon, Bank, Trondheim

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Marit Lægdheim Moe
Stillingstittel
Leder Customer Service Delivery
Telefon
95 41 82 25
Kontaktperson
Elin Sørensen
Stillingstittel
Teamleder Customer Care
Telefon
95 20 58 71
Følg firma
51 følger dette firmaet

NORDRE GATE 12, 7011 Trondheim

Annonseinformasjon

FINN-kode 153951870
Sist endret 26. aug. 2019 00:07

Rapporter annonse