Utløpt

Elkjøp Skøyen søker Aftersales Responsible

Arbeidsgiver
Elkjøp Skøyen
Stillingstittel
Aftersales Responsible
Frist
18.08.2019
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med Elkjøp

Vil du ha en fartsfylt arbeidsdag med mye ansvar?

Den viktigste egenskapen for denne jobben finner du i stillingstittelen. Som aftersalesansvarlig handler det om å hjelpe folk som har fått et problem med noe de har kjøpt hos oss. Det vil vi løse på beste og raskeste måte, for enhver pris! Med deg i spissen klarer vi å gjøre folk fornøyde og varene feilfrie, på en så proff måte som forventes av en markedsleder.  

 

Når utgangspunktet er at noe ikke fungerer, er det en kunst å ordne opp i dette slik at kundene er fornøyde, tross alt. Det klarer du, fordi du er en ansvarlig type som har god ordenssans, og kan jobbe strukturert og effektivt. Har du service i DNA-et ditt? Da håper vi at du søker!  

Stillingen rapporterer til, og arbeider tett med Department Manager Operations.

 

Innenfor Aftersales-kategorien i varehuset, vil du blant annet ha hovedansvar for:

  • En positiv kundeopplevelse, og håndtering av henvendelser innenfor fastsatt tid
  • Et rent og ryddig uteområde
  • God informasjonsflyt innenfor sektoren i varehuset
  • De ansattes faglige prestasjoner, øke disse ved god planlegging og gjennomføring av opplæring
  • Avdelingens måloppnåelse
  • Avdelingens fysiske og administrative kontroll
  • Høy kvalitet ved alle aspekter av avdelingen
  • Sikkerhet på avdelingen
  Å jobbe for Elkjøp er artig, utfordrende og fartsfylt, og som ansatt hos oss er du en del av den største og mest tradisjonsrike aktøren innen elektronikk i Norge. Med stor innsats og pågangsmot kan du nå langt i Elkjøp, for vi liker å gi muligheter til folk som jobber for det. Kulturen vår er viktig for oss, og stort sett alt du gjør som ansatt i Elkjøp kan rotes i våre tre hovedpilarer: Ansvarlighet, engasjement og effektivitet. Din oppgave blir sammen med andre å gjøre kundene våre 100 prosent fornøyd hver dag - og å ha det artig i samme slengen. 

Hos oss kommer du til å få god opplæring, og vi tilbyr konkurransedyktig lønn inkludert bonusavtale, gode karrieremuligheter, finfine personalkjøpsordninger og supre forsikringsavtaler. 

Synes du dette hørtes gøy ut? Da håper vi du har lyst til å jobbe hos oss!

Vi forbeholder oss retten til å fullføre rekrutteringsprosessen før utløpet av søknadsfristen hvis vi har funnet den perfekte kandidat før fristen er ute. Vi gjør også oppmerksom på at vi bruker evne- og personlighetstester i rekrutteringsprosessen.

Nettverk
Facebook, LinkedIn, X
Sektor
Privat
Sted
Drammensveien 159, 0277 Oslo
Bransje
Butikk og varehandel,
Elektronikk,
Annet
Stillingsfunksjon
Butikkansatt,
Kontor og administrasjon,
Kontor og administrasjon / Kontorarbeid

Nøkkelord

servicesjef, serviceansvarlig, aftersalesleder, serviceleder, elektronikk

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Kristian Moe
Stillingstittel
Department Manager Operations
Telefon
93 82 07 78
Følg firma
3523 følger dette firmaet

Drammensveien 159, 0277 Oslo

Annonseinformasjon

FINN-kode 153050575
Sist endret 19. aug. 2019 01:28

Rapporter annonse