Utløpt

Resepsjonist/sentralbord til vårt Oslo kontor

Arbeidsgiver
Acapo
Stillingstittel
Resepsjonist
Frist
Snarest
Ansettelsesform
Fast

Acapo er et selskap i vekst og vi søker nå etter Resepsjonist til vårt kontor i Oslo


ARBEIDSOPPGAVER

Vedkommende skal ha ansvaret for vår resepsjon- og telefontjeneste. Være selskapets ansikt utad og sørge for at besøkende får en god opplevelse. Dette arbeidet innebærer telefonkontakt i inn og utland, tilrettelegging av møter og oppgaver i den forbindelse, sørge for at møterom og resepsjon til enhver tid ser representativ ut.

Videre vil stillingen medføre tilrettelegging til lunsj ved kontoret, posthåndtering, arkivering, fakturering og annet forefallende arbeid ved kontoret.

KOMPETANSE

  • Relevant utdanning, gjerne en Bachelor-grad, (erfaring kan kompensere for utdannelse).
  • Erfaring fra sentralbord, sekretær eller kontormedarbeider
  • Erfaring fra logging av post og fristføring
  • Solid generell IT kompetanse, særlig innen MS Office
  • Meget god fremstillingsevne både muntlig og skriftlig på engelsk og norsk

PERSONLIGE EGENSKAPER         

  • Løsningsorientering og positiv innstilling
  • Høy serviceinnstilling og kundevennlig
  • Problemløser
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.
  • Strukturert være- og arbeidsmåte.
  • Kvalitetsbevisst med øye for detaljer.
  • Effektiv og med høy arbeidskapasitet

Kunne identifisere seg med Acapos verdier;  Troverdighet, Engasjement og kreativitet,

Resultatorientering, Samhandling og læring, Glede og raushet .

ARBEIDSOPPGAVER

Vedkommende skal bistå våre rådgivere med blant annet med innlevering av nye patent/design/varemerke søknader i Norge og utlandet, nyhetsundersøkelser, FTO, oppfølging av formalia i søknadsprosessen mot norske og utenlandske myndigheter, avgiftsbetaling, dokumenthåndtering, vedlikehold og oppfølging av frister, korrespondanse med kunder, agenter og myndigheter i inn og utland, ordrebekreftelser, innhenting av priser i tillegg til å assistere patent avdelingen med dokumenthåndtering og annet administrativt arbeid. Videre vil stillingen medføre blant annet posthåndtering, arkiv og telefontjeneste og fakturering.

KOMPETANSE

  • Relevant utdanning, gjerne en Bachelor-grad, (erfaring kan kompensere for utdannelse).
  • Relevant erfaring, gjerne fra administrasjon, arkivering, fristføring o.l
  • Erfaring fra patent- og/eller varemerkearbeid vil være en fordel.
  • Solid generell IT kompetanse, særlig innen MS Office
  • Meget god fremstillingsevne både muntlig og skriftlig på engelsk og norsk

PERSONLIGE EGENSKAPER         

  • Løsningsorientering og positiv innstilling
  • Høy grad av selvstendighet
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.
  • Strukturert være- og arbeidsmåte.
  • Kvalitetsbevisst med øye for detaljer.
  • Effektiv og med høy arbeidskapasitet
  • Må trives med mange parallelle oppgaver samtidig, og ha evne til å prioritere og avslutte dem.
  • Kunne identifisere seg med Acapos verdier;   Troverdighet, Engasjement og kreativitet,
  • Resultatorientering, Samhandling og læring, Glede og raushet .

VI KAN TILBY

  • En populær og spennende arbeidsplass med dyktige og motiverte medarbeidere.
  • Et innovativt, kreativt, tverrfaglig og sosialt miljø med hyggelige kollegaer.
  • Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver.
  • Gode betingelser.

For nærmere informasjon om stillingen kontakt Personalsjef Karianne Torp Andersen: 418 68 800.

Kortfattet søknad med CV sendes til kta@acapo.no. Alle henvendelser behandles konfidensielt.

Om arbeidsgiveren

Acapo AS er et av Norges ledende konsulentselskap innen vern og håndheving av immaterielle rettigheter som varemerker og patenter. I mer enn 90 år har vi bistått norske og internasjonale kunder med å ivareta deres immaterielle verdier. Vi dekker alle tekniske områder og bistår i alt fra strategisk rådgivning og søknadsutforming til konflikthåndtering. Acapo AS har kontorer i Bergen, Oslo, Trondheim og Fredrikstad. I dag har selskapet 42 ansatte, herunder advokater og patentrådgivere. Acapo AS eies av partnere som alle arbeider i selskapet.

Sektor
Privat
Sted
Postboks 1880 Nordnes, 5817 Bergen
Bransje
Konsulent og rådgivning
Stillingsfunksjon
Kontor og administrasjon / Sentralbord

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Karianne Torp Andersen
Stillingstittel
Personalsjef

Postboks 1880 Nordnes, 5817 Bergen

Annonseinformasjon

FINN-kode 150838619
Sist endret 5. aug. 2019 12:48

Rapporter annonse