Utløpt

Vi søker erfaren kundekonsulent

Arbeidsgiver
ONEPARK AS
Stillingstittel
Kundekonsulent
Frist
01.11.2019
Ansettelsesform
Fast

ONEPARK AS søker dreven kundekonsulent til vårt kundesenter i flunkende nye lokaler på Hasle.


ONEPARK er et litt annerledes parkeringsselskap, som ble etablert i 2012. Vi er stolte driftere av parkeringsanlegg over hele landet, der i blant Nordens største parkeringsanlegg, tilhørende Oslo Lufthavn. God kundeservice er viktig for oss og i den forbindelse så søker vi nå en dreven kundekonsulent til vårt kundesenter.

Er du en erfaren kundeservicekonsulent som ønsker en utfordring? Da håper vi du leser videre!


Som kundeservicekonsulent er du ONEPARK sitt ansikt utad, både mot kunder og oppdragsgivere. Det er derfor viktig at du er ansvarsfull, glad i mennesker og trives med å jobbe i team og liker å ta i et tak. Du vil sørge for å yte best mulig service til våre kunder fortrinnsvis på telefon, men også i andre kanaler som e-post og sosiale medier.


Stillingen inngår i et lekent og dynamisk team, som jobber i turnus mandag til fredag. Stillingen innebærer også klagehåndtering, samt veiledning og oppfølging av ONEPARK sine kunder – Derfor ser vi også etter deg med bein i nesa.

 

Ansvar og oppgaver

  • Kundebehandling på telefon og mail
  • Korrekt logging/registrering av henvendelser i forskjellige systemer
  • Veiledning og oppfølging av kunder

 

Du må ha

  • Erfaring med kundeservice på telefon
  • Erfaring med å jobbe i team – og trives med det
  • Grunnleggende dataferdigheter
  • Fullført videregående
  • Evnen til å jobbe effektivt med fokus på kvalitet
  • Evnen til å jobbe selvstendig


Fint om du også

  • Trives med å jobbe i turnus
  • Har godt humør og et smil om munnen
  • Erfaring og en positiv holdning til å bli målt i jobbsammenheng

 

Du må kunne

  • Trives med telefon og data som arbeidsverktøy
  • Kommunisere svært godt muntlig og skriftlig
  • Flytende norsk og godt engelsk, både muntlig og skriftlig
  • Jobbe strukturert og målrettet i hektiske og stressende perioder

 

Vi ser etter deg som

  • Er sosial og trives med å jobbe med mennesker
  • Har et positivt mindset og en Ja-attitude
  • Er pliktoppfyllende og ærlig
  • Liker utfordringer og ønsker å utvikle deg faglig/personlig
  • Er tilpasningsdyktig og løsningorientert
  • Er fleksibel og har en stå på- vilje
  • Streber etter å nå individuelle mål og fellesmål



Kjenner du deg igjen, - Da venter vi på din CV og søknad!

 

Vi tilbyr

  • En spennende stilling i et selskap i sterk vekst
  • Konkurransedyktige betingelser for lønn, forsikring og pensjon
  • 100% stilling
  • Arbeidssted i flotte, nye lokaler sentralt på Hasle
  • God kantineordning
  • Flotte kolleger i et dynamisk arbeidsmiljø

Om arbeidsgiveren

ONEPARK er et fullservice parkeringsselskap med fokus på innovative kundeløsninger. Vi jobber for økt kundetilfredshet og bedre omdømme for oppdragsgivere og bransje. Vi er en dynamisk og endringsdyktig organisasjon som besitter bred kompetanse og lang erfaring innen parkeringstjenester. ONEPARK ble etablert i 2012 og eies av Indigo Parking Group AS (IPG). ONEPARK og IPG har utviklet AUTOPAY som erstatter tradisjonelle parkeringsløsninger med billettautomater, bøter og bomanlegg. AUTOPAY sikrer en bekymringsfri, sømløs og kundevennlig parkeringsopplevelse. ONEPARK holder til i nye og moderne lokaler på Hasle.

Nettverk
Facebook, LinkedIn
Sektor
Privat
Sted
Bøkkerveien 5, 0579 Oslo
Bransje
Eiendom
Stillingsfunksjon
Kundeservice

Nøkkelord

kundeservice, privatkunder, kundeservice på telefon, kundebehandler

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Lalla Coulibaly
Stillingstittel
Leder Kundeservice
Mobil
94 80 03 73
Nettverk
LinkedIn
Følg firma
115 følger dette firmaet

Bøkkerveien 5, 0579 Oslo

Annonseinformasjon

FINN-kode 150624133
Sist endret 2. des. 2019 12:48

Rapporter annonse