1. linje support
- Arbeidsgiver
- Proservia
- Stillingstittel
- Teknisk support
- Frist
- 01.07.2019
- Ansettelsesform
- Prosjekt
Arbeidsoppgaver
* 1. linje support per telefon og mail
* Supportere og aktivt følge opp interne brukere
* Brukerstøtte på Windows10 og Office365
Om deg:
* Du er nøyaktig, selvstendig
* Du er med å bidra til et godt arbeidsmiljø, både for dine kolleger og kunder
* Du er løsningsorientert, fleksibel og pålitelig
Kvalifikasjoner:
* Videregående skole / høyskole med fokus på service og teknisk forståelse
* Gode kommunikasjonsferdigheter i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
* God datateknisk forståelse
* Gjerne erfaring fra IT support eller teknisk kundesupport.
Høres dette ut som din nye jobb? Send oss ditt søknadsbrev og din CV. Alle søknader vil bli lest og søkere vil bli kontaktet fortløpende.
Vi ser fram til å motta din søknad!
Søk på stillingen
Klikk Søk Stilling for å komme til vår hjemmeside hvor du kan registrere din CV og søke stillingen.Om arbeidsgiveren
Proservia er spesialister på outsourcing av IT-support og brukerstøtte. Proservia setter sluttbrukeren i sentrum og sikrer kundens ansatte en problemfri IT-hverdag.?Proservia er en del av ManpowerGroup, som er Norges ledende bemanningsselskap med over 50 års erfaring. Proservia har 22 års historie og mer enn 5000 ansatte i Europa.
Proservia vokser og vi søker flere flinke dataspesialister til teamet vårt. Vi ønsker oss flere blide og sosiale kolleger, som tar ansvar og er kvalitetsbevisste. Vårt mål er å skape gode kundeopplevelser og langsiktige relasjoner med våre kunder, og ser derfor etter deg som er god på data og som trives med å løse IT-problemer og hjelpe andre.
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Emilia Styka
- Telefon
- 22 01 80 00
- Kontaktperson
- Tine Høiland Nilssen
- Telefon
- 22 01 80 00
Følg firma
229 følger dette firmaet
4876 Grimstad