Utløpt

Account Manager til etablering av et fremgangsrikt rekrutteringsfirma i Norge

Arbeidsgiver
Worko AS
Stillingstittel
Account Manger
Frist
Snarest
Ansettelsesform
Fast

Har du lyst til å hjelpe bedrifter og mennesker med å bygge verdifulle relasjoner? Har du driven, nysgjerrigheten og profesjonaliteten som kreves for å vinne tilliten til bedriftsledere og andre sjefer? Da har vi jobben for deg!

I løpet av 2019 skal det gaselle-prisvinnende rekrutteringsselskapet Worko etablere seg i Norge. Kunder og kunnskap er allerede på plass. Nå ønsker vi oss flere målbevisste selgere som vil utvikle seg sammen med oss. Vil du bli en av nøkkelspillerne i den norske ekspansjonen? 

Hva vi tilbyr

Som medarbeider hos Worko kan du regne med stort ansvar og viktige arbeidsoppgaver allerede fra den første uken. Alle de som jobber her brenner for det vi gjør – engasjementet er stort og tempoet høyt. Av og til kommer fredagene nesten for fort!

Hos oss får du stadig utvikle dine kunnskaper om spennende bransjer og roller, blant annet innen salg og kundesamhandling. Nye kunnskaper får du både gjennom det praktiske arbeidet og via formell coaching og ulike opplæringstilbud.

Det blir muligheter til reiser både i Norge og utenlands. Den første arbeidsuken inkluderer for eksempel grundig opplæring på hovedkontoret i Stockholm.

Lønnen består av én fast og én resultatbasert del. Lønnsmodellen vår er sjenerøs og har ikke en øvre grense – ved å etablere langsiktige kunderelasjoner kan du sikre deg en økonomisk sterk fremtid.


Mer informasjon om din rolle

Du får hele ansvaret for hele salgssyklusen:

  1. Prospektering
  2. Møtebooking
  3. Kundemøte
  4. Tilbud og avtale
  5. Oppfølging

Vi i Worko satser på langvarige oppdrag der vi blir godt kjent med kundenes virksomhet. Derfor prioriter vi også pleie og utvikling av forretningsrelasjonene våre høyt. 

Mobiltelefon og datamaskin er dine viktigste arbeidsredskaper. Du følger våre veletablerte prosesser for å nå de ønskede resultatene. Aktivitetsnivået er høyt.

Du får onboarding og coaching av erfarne kolleger til du føler deg komfortabel med å jobbe på egenhånd. Oppfølginger og vurderinger vil skje både ofte og regelmessig.


Hvem er du?

Meget gode kunnskaper i norsk og/eller svensk er en absolutt forutsetning for stillingen.

Du er nysgjerring, initiativrik og selvmotiverende. Du stimuleres av kontakten med andre mennesker og av å lære om ulike bransjer og roller. Du elsker salg.

Du tviler ikke før du handler, selv om du skulle mangle litt informasjon – tvert imot innser du at høy aktivitet er en forutsetning for å komme i mål. En viss porsjon stahet kan også komme godt med.

Avslutningsvis ser du mulighetene snarere enn hindringene dersom forutsetninger skulle endre seg. For oss er det nemlig ofte nødvendig å tilpasse seg det som skjer i virksomhetene til kundene våre. 


Slik søker du

Søk via denne karrieresiden. Vedlegg et personlig brev samt CV (du kan også importere din oppdaterte LinkedIn-profil). Vi behandler søknaden din så raskt vi kan. Hvis vi tror at du vil trives hos oss, vil vi innkalle deg til et første intervju. Vi gleder oss til å motta søknaden din!

Nettverk
Facebook, LinkedIn
Sektor
Privat
Sted
Dronning Eufemias Gate 6, 0154 Oslo
Bransje
HR, organisasjonsutvikling og rekruttering
Stillingsfunksjon
Salg,
Salg / Løsningssalg,
Salg / Telefonsalg

Nøkkelord

b2b, salgskarriere, salgstalent, salgskonulent, b2b/b2c

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Linus Rannelid
Stillingstittel
Team Leader
Mobil
Vis telefonnummer
Nettverk
LinkedIn

Dronning Eufemias Gate 6, 0154 Oslo

Annonseinformasjon

FINN-kode 149909221
Sist endret 24. jul. 2019 08:48

Rapporter annonse